niedziela, 8 grudnia 2013

Kolejne formy...

Możemy już oglądać kolejne formy butów... Jestem ciekawa, kiedy zostaną one użyte :P

 
Te buty od pierwszego wejrzenia zabójczo mi się spodobały <3 Podoba mi się motyw z ćwiekami w dolnej części buta, oraz przysłonięcie górnej skarpetą :D (tak, wiem, że to jakoś inaczej się nazywa, ale nie pamiętam jak, więc dostało miano skarpety). Myślę, że raczej będą należeć do którejś monsterki, choć po Mattelu wszystkiego się można spodziewać (no, Raven nawet byłoby w nich ładnie :D). Myślę też, że ich właścicielką będzie Clawdeen lub Venus, do innej mi jakoś nie pasują.

Te są pokazane na nogach Spectry, chociaż to pewnie przypadek (po butach Venus na nogach niebieskiej Skelity jestem tego prawie pewna :D). Tu mam duże wątpliwości, bo jednak pasują do EAH, kolor tylko potęguje to wrażenie. Jakoś nie wiem, czy bym je widziała na nogach którejś monsterki. O, może Rochelle, gdyby miały jakiś inny kolor, choć to też zależy od reszty stroju. Same w sobie mi się podobają.

Podobają Wam się te buty? Jak myślicie, do czego zostaną użyte?



9 komentarzy:

  1. Te pierwsze są genialne. Można się zakochać w butach dla lalki? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi drugie wyglądają na takie dla Gigi

    OdpowiedzUsuń
  3. Te drógie buty są Cleo z 13 życzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeca nie ma lalki Cleo 13 Wishes ;_;

      Usuń
    2. Chyba że teraz ją robią i to buty właśnie Cleo 13 Wishes . Mattel ma różne tajne sekrety których my wano-detedktywi jeszcze nie poznaliśmy.

      Reven Stine

      Usuń
    3. Tej Cleo z oazą

      Usuń
  4. Aha, teraz iem, a pierwsze od cladeen

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze są genialne trochę przez ten obcas pasują mi do Draculoli. Choć chyba je widziałam gdzieś u Clawdeen , ale nie jestem tego taka pewna.No a drugie Apple z EAH no może nie wiem dokładnie.

    Reven Stine

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze są Clawdeen Wolf Ghoul Sports

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)