środa, 4 grudnia 2013

Kolejny numer gazety

Piszę o tej informacji dosyć późno, ponieważ nie miałam wcześniej ''materiałów'' do napisania posta. Jak mniemam, przyzwyczailiście się już do tego, że dodaję nowinki o nowych gazetach wtedy, kiedy pojawiają się o nich szczegółowe informacje na Egmont'cie i mam nadzieję, że nie jest to dla was problemem.
Od 28 listopada dostępny jest do kupienia kolejny numer gazety Monster High. Na okładce widnieje Clawdeen i Jinafire z serii New Scaremester, jednak wilkołaczka ma złą fryzurę (to tylko dla zwrócenia waszej uwagi na błąd ze strony wydawców). Prezentem jest osobista wymrocznia ''czaszunia przeznaczenia'' (Nie, nie wymyśliłam sobie tego. Tak został nazwany ten produkt na stronie Egmont'u) i naklejki.


W bieżącym numerze:
  • Upiorni uczniowie  Gigi Grant 
  • Historie z dreszczykiem – Trzynastego...
  • Ostatni ryk mody  Eteryczny makijaż
  • Strasznie fajny pamiętnik – Pamiętnik Nefery 
  • Potworny test  Strasznie fajna straszyciółka 
  • Monstrualna rozrywka 
Następnego, a zarazem ostatniego w tym roku, numeru możemy się spodziewać 31 grudnia.

Kupiliście już ten magazyn? Planujecie jego nabycie?

P. S. Aleksa ma problemy z komputerem, więc najprawdopodobniej nie będzie mogła pisać.

 

10 komentarzy:

  1. A ja nigdy nie kupuje- czytam je jak moja rozpiesCzona kuzynks nie widzi; )
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam już



    Cherry :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam :) Chyba narysuję coś na konkurs,jednak do gazetek nie mam farta. YT,inne - tak. W gazetkach nie mam tyle szczęścia XD

    OdpowiedzUsuń
  4. wezme udział :)Jak na razie wszystkie konkursy poszły mi dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu nic się nie dzieje na blogu ??

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro nic się nie dzieje w świecie to może jakiś konkurs ??

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)