niedziela, 22 grudnia 2013

Konkurs graficzny - GIMP



Witam Was już w drugim dniu Tygodnia z My Monster High! 
Atrakcją na dziś będzie ,,Konkurs Graficzny - GIMP''. 
Postanowiłam wziąć pod uwagę to, że niektórzy w ogóle nie korzystają z tego programu, tak więc odbędzie się również Konkurs Graficzny w Paint'cie.


Zadaniem tego konkursu jest wykonanie OC jednej z redaktorek bloga w stroju świątecznym. Oto szczegółowy regulamin:

- jedna osoba ma prawo przysłać tylko jedną pracę
- praca musi być zrobiona w GIMP'ie
- strój musi mieć świąteczny charakter (np. czerwony i zielony kolor, białe futerko)
- praca może być zrobiona na bazie, ale nie musi
- strój nie może naruszać praw autorskich osób trzecich (jeśli tak się stanie, osoba zostanie zdyskwalifikowana)
- zgłoszone prace konkursowe oceniają wszystkie autorki bloga
- przy wyborze zwycięzców będziemy kierować się estetyką pracy, kreatywnością oraz własnymi subiektywnymi odczuciami
- prace konkursowe możecie przesyłać do 10 stycznia na e-mail: lorrainetorres666@gmail.com
- wyniki pojawią się zapewne kilka dni po zakończeniu przysyłania prac
- aby konkurs się odbył musimy dostać przynajmniej 4 prace od wszystkich uczestników

Nagrody:
I miejsce - dyplom, opublikowanie pracy na blogu
II miejsce - dyplom, opublikowanie pracy na blogu
 III miejsce - dyplom, opublikowanie pracy na blogu
Przewidywane są również wyróżnienia
 
Jeśli macie jakiekolwiek pytania, możecie je zadawać w komentarzach :)

Zamierzacie wziąć udział w konkursie? Jak Wam idą przygotowania do Świąt?


13 komentarzy:

  1. Lorr, bo ja mam bardziej problem. Ty chyba jesteś obcykana w gimpie, prawda? Przynajmniej na to wygląda. Ja mam taki problem z gimpem, a mianowicie nie mogę wyeksportować pliku do png. Bo jak załóżmy zapisuję sobie plik "obraz1" i wpisuję w tej rubryce, gdzie się wpisuję nazwę pliku- wpisuję "obraz1.png" to mi się wyświetla,że wyeksportować muszę. Ok. To klikam w te "rubrykę" gdzie ma się ma te wszystkie "cfx" itd. Ale ja tam nie mam ani PNG ani JPG i co mam z tym zrobić? Przewijam tą myszką, szukam i nie ma. Wiesz może co z tym zrobić? Bo ogólnie chcę wziąć udział, gimpa mam (z tej stronki co podawałaś w poradniku o.c) tylko,że jak ja mam ci to do jasnej cholery wysłać?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po poprostu jak masz tą rubrykę z zapisz i inne bzdety, to tam jest ,,wyeksportuj jako...'' i tam wpisujesz nazwę jaką chcesz i na końcu dopisujesz (jeśli nie ma,jak jest to zostaw) PNG . Potem normalnie możesz wysłać.

      Usuń
    2. Dzieki sprobuje .__. Ale sie wkurzylam jak to pisalam. Znaczy wkurzylam sie na ten gimp xD

      Usuń
    3. All nie moge.Ja nie wiem jak to zrobic.

      Usuń
    4. Powiem Ci, jak ja to robię. Jak jest ,,Zapisz" to wpisuję obraz1.png. Później dalej eksportuj, zapisz, ok itp.

      Usuń
    5. Ja startuje.

      PS Dzięki za radę Ally. Nareszcie nie muszę kopiować Gimpowych obrazków do painta. Wielkie dzięki.

      Usuń
    6. A może połącz wszystkie warstwy przed zapisaniem? Jak nic nie działa to może o to chodzi...

      Usuń
    7. Po skończeniu pracy klikasz Plik -> Wyeksportuj do -> Wszystkie wyeksportowane obrazy -> Obraz PNG (*.png) -> Wyeksportuj -> Wyeksportuj -> Zapisz jako. To wszystko.

      Usuń
  2. eh... gimp to dla mnie czarna magia :/

    Zuzella

    OdpowiedzUsuń
  3. Poległam! Ech, spróbuję później w tym paintowym. Więc jeżeli będą 2 konkursy graficzne to muszą być też 2 konkursy literackie. XD Czekam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Startuję. Spróbuję, nigdy wcześniej nie brałam udziału w konkursach ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy do pracy można dodać świąteczne tło?
    niezalogowana Inkerini Skipper

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)