niedziela, 8 grudnia 2013

Nowe buty... Ale kogo?

Ostatnio udało mi się znaleźć następujące zdjęcia:



Buty są bardzo ładne, widać dbałość o najmniejsze szczegóły. Wystarczy na nie spojrzeć, aby stwierdzić, że ich właścicielka będzie dość zadziorna. Ale kto to będzie?
Istnieje prawdopodobieństwo, że będzie to Lorna McNessie, lecz jest to niepotwierdzona informacja. Jest również szansa, że te buty nawet nie są z Monster High, tylko z Ever After High. Akurat pasowałyby do Raven. 
A może chodzi o harpię? 
Zapewne niedługo się przekonamy. Na razie pozostają nam tylko domysły.

Jak myślicie, do kogo należą te buty?


15 komentarzy:

  1. to są buty z winx sirenix najprawdopodobniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, Sirenix wygląda inaczej. Bloomix też nie może być, ponieważ natknęłam się na art'y z szóstego sezonu i tam nie było żadnych czarnych butów.

      Usuń
    2. Mogą je jeszcze pokolorować (daj mi się łudzić xD). Mi też się wydaje, że nie z Sirenixu, one wszystkie tam mają podobne te buty (w sumie różnią się chyba tylko kolorami). Bloomix? Rany, w życiu tej nazwy nie słyszałam :D Myślałam, że w 6 miał być jakiś Cyberix O.o
      Mi się już plączą te nazwy xD

      Usuń
  2. To są odlewy butów lalki Bloom Winx Sirenix Jakks Pacific http://www.unadinoi-winx.com/fee/wp-content/uploads/2013/07/8143NqednfL._SL1500_.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestańcie już z tym Winx, mają być do MH i koniec! XD

      Usuń
    2. Jak majmy przestać skoro to SĄ buty sirenixowej Bloom tyle, że odlane na czarno zamiast standardowych różowych.

      Usuń
    3. O rany, to tak w żarcie było. Ktoś tu chyba nowy w internetach. I na świecie.

      Usuń
    4. Nie chce mi się przepisywać linka, więc uprzedzam, ze zdj nie widzę :D
      Ale one miały w Sirenixie inne buty, zresztą wszystkie miały takie same w innych kolorkach...

      Usuń
  3. One są PIĘKNE *-* (tak piękne że aż na Caps Locku ;3)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są śliczne *_* wystające z tyłu płetwy mogą sugerować że właścicielką tych butów będzie Lagoona :P

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  5. To bardziej do tej córki potwora z Loch Ness, ma bardzo podobne płetwy. Do Raven jakoś nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  6. LUDZIE NAPRAWDĘ? TO SĄ BUTY LALEK WINX

    OdpowiedzUsuń
  7. Albo do Lagoony albo dla Grimilly Anne albo nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  8. Od Bloom Jakks Pacyfik. przekorolowane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)