sobota, 28 grudnia 2013

Post Organizacyjny

Ponieważ jest parę spraw, które chciałabym omówić, postanowiłam napisać Post Organizacyjny.

Jak dobrze wiecie, od kilku dni na blogu jest czat. Na początku tygodnia z My Monster High pisałam, że pojawi się ankieta, czy ma zostać. Oto ona:

W przypadku trzeciej odpowiedzi chodzi o to, że czat będzie na blogu, tylko w zmienionej formie (np., jak zaproponowała jedna czytelniczka, ze strony deszczowców).

Niedawno dodałam dwa gadżety: z facebook'a i z ask'a.
Na Facebook'u jest prowadzony fanpage (piszą na nim Dyla i Aleksa), na którym od czasu do czasu znajdziecie coś ciekawego. Aktualnie odbywa się na nim pewna zabawa, więc bardzo serdecznie zapraszam.
Ask - chyba wszyscy wiedzą, o co w nim chodzi. Będzie on prowadzony przez wszystkie autorki. Przy pisaniu pytań zachęcam do napisania, do której redaktorki są kierowane pytania.

Kolejną sprawą jest Tydzień z My Monster High - czy podobał Wam się? Wszystkie opinie proszę napisać w komentarzach.

Informacja, dotycząca WSZYSTKICH konkursów - na każdy muszą przyjść co najmniej cztery prace. W przeciwnym wypadku konkurs zostanie odwołany.

Nagłówek. 
Może się trochę zapędziłam, jednak już chciałabym Was poinformować, że zostanie dodany tak mniej więcej w marcu. Cały zamysł już jest, teraz idzie tylko o wykonanie.

To w sumie tyle. 
Jako, że jest to post organizacyjny, możecie zadawać tutaj pytania dotyczące organizacji bloga.


24 komentarze:

  1. ten facebook jest do bani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że wyrażasz swoją opinię :) Jak Ci się nie podoba, to po prostu go ignoruj ;)

      Usuń
    2. No cóż, nie każdemu się podoba. Jestem tylko ciekawa, jak według Ciebie mogłybyśmy go urozmaicić, jestem otwarta na wszelkie sugestie :)

      Usuń
  2. Tydzień z MMH był super :D Wszystkie jesteście fajne i macie fajny blog :) Pozdro.

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ASK !! szalejemy :D Tak bardzo fajny był ten tydzień z my monster high :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Ty się lepiej zamknij -.-"

      Usuń
    2. Właśnie Dyla, co się rzucasz...?

      Usuń
    3. Ale cóż się stało? My lubimy kłótnie. XD

      Usuń
    4. Lorr, Dyll o co wam chodzi O.o Chyba nie w temacie jestem.

      Lady of the Dark

      Usuń
    5. Sytuacja jest związana z czatem, reszty nie zdradzę chyba, że z All i Dyll postanowimy Wam to obwieścić.

      Usuń
    6. Nie wiem, ja wiem tylko z późniejszej sytuacji z Dyll. Powiedziałam co wiedziałam. Przesłała ci Dyla,Lorr tę rozmowę? Widać wiesz. xD

      Usuń
    7. Ja, Ich przesłać Lorrikowatemu tą rozmowę xD

      ... reakcji nie chcesz znać....

      Usuń
  4. Tydzień z MMH był super! Dzięki niemu spodobały mi się konkursy fotograficzne. Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze zorganizujecie konkurs w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tydzień z MMH był w miarę OK. Co prawda, w żadnym z konkursów nie wzięłam udziału, ale pomysł i wykonanie świetne. :-)
    Co do czatu, to mi jest to obojętne, i tak na ten blog wchodzę tylko przez komórkę, więc nie mam okazji czatować, gdyż korzystam tylko z wersji na telefon, gdzie czat się po prostu nie wyświetla.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ejejeje ja tak na inny temat. Wejdźcie sobie na stronę Bukowego Lasu - w nieważne jaką zakładkę kliknicie, wyskakuje "404 not found" -,-. Tak samo jak wejdziecie od razu na ten konkurs, też "not found". Przynajmniej ja tak mam, wcześniej było okej. Miałam do nich dzwonić, ale dvpa, jak nie mogę dostać numeru -,-. Wyślę im jeszcze raz mejla, ale to zapewne :poop: da. To z lekka ciut podejrzane o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dziwne... Lalek nie dali,a teraz strona tak nagle? Coś rzeczywiście nie gra...

      Usuń
    2. Już działa, ale dziwniejsze jest to, że post o konkursie i wynikach zniknął z ich grupy na fb.

      Usuń
  7. Tydzień był super! :)
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  8. tydzien był super a czat niech zostanie


    Anonimowa125
    niechce mi sie logowac.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwa głosy zmiencie na 3 opcje dlatego bo zdecydowałam inaczej.
    I gdyby ktoś się pytał zagłosowałam z 2 różnych komputerów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)