wtorek, 10 grudnia 2013

Skąd ten komiks i inne? - czyli art Wydowny

Otóż jak pewnie wiecie,w jednej z hiszpańskich gazetek, pojawiła się Wydowna w nowym arcie.
Mam tu dla was jej troszkę lepszą jakościowo kopię:
There you go guys! :) dont forget to mention my name if you use it anywhere else! :) Thank you! 
Nie wiem,czy ktoś już zdążył zauważyć,że... różni się ona od wcześniej znanego prototypu: 

 
Powyżej obrazek,który szybciej wyciekł do internetu. Na nim,nic pajęczyca nie trzyma,a koło niej lata jej zwierzątko. Obrazek z gazetki różni się tym,że w rękach upiorka trzyma ołówek,komiks z nią i coś szyje.
Nie ma tam już muchy.

Zostaje tylko pytanie,która wersja zostanie umieszczona na jej oficjalnym BIO?
Obstawiam,że prototyp,w końcu tam jest Shoo.

Co sądzicie o dodatkach do artu Wydowny? Jak myślicie,jaka wersja trafi do jej BIO?


4 komentarze:

  1. Ja tam myślę, że będzie nie-prototyp, bo był w gazetce :P Zresztą zwierzątka zwykle nie ma na arcie, bo ma swój własny obrazek w bio ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja pierdziele, ona nie szyje tylko szydełkuje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam się. Nie można być dobrym ze wszystkiego :3 Szydełkowania to ja nawet nie widziałam na oczy XD

      Usuń
    2. spoko, sorry, ale trochę mnie to wkurzyło bo każdy tak na to mówi i dlatego ;)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)