niedziela, 29 grudnia 2013

Za oceanem już są,pytanie - kiedy będą u nas?

Jakiś czas temu,konkretnie w Meksyku na sklepowe półki trafiły najnowsze produkty z Comic Con'u.
W normalskim odpowiedniku kraju Skelity wykonano to zdjęcie:

blklowery06:

marsmcflytrap:

Coffin Bean dolls are out now! Pic from Mexico

Picnic Casket!!!!!
 

Można tam już dostać bez problemu Picnic Casket i Coffin Bean. O Black Carpet nie mówię,ponieważ już wcześniej były do dostania w sklepach za granicą.

Pytanie pozostaje tylko jedno - kiedy na nasze półki wylądują te lalki?
Sama zastanawiam się nad Toralei CB i wyczekuje tego momentu.

Czekacie na to,by najnowsze lalki trafiły do naszego kraju? Na jaką najbardziej?


18 komentarzy:

  1. Ja wyczekuję lalek BC. Głównie Cleo i Draculaury :)

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  2. Tam pisze... oferta! 299! Oferta! Czyżby to było cykane w Polaczkowie?
    #Kizia Mizia#

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko tam jest napisane $299 Więc Polaczkowo na pewno nie :(

      Usuń
    2. Meksyku może mieć inny kurs walut i to 299 może się okazać w przeliczeniu na polski 99 lub mniej.

      Usuń
    3. W przeliczeniu na złotówki to około 70 zł :) (299 Mexican pesos =
      69.1669337 Polish zloty)

      Usuń
    4. Olciu, ja też jak przeczytałam twojego koma to zaczęłam się dziwić, ale weszłam na tłumacza i wyszło, że po hiszpańsku oferta to oferta.

      Usuń
  3. Ja chyba sobie sprawię Toralei CB :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, czy Mattel ruszy tyłek i zrobi chłopaka Rochelle, ja osobiście czekam na Sirenę,Jane i Rochelle w nowej serii*-*
    JVV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja wishlista pęka w szwach,a tu jeszcze taka fajna Sirena się trafiła... ;-;
      Choć... od dawna domagam się nowego chłopaka w MH...

      Usuń
    2. Dobrze Cię rozumiem milejdi XD Mam to samo z Sireną ;_;

      Lady of the Dark

      Usuń
  5. Kurcze ja to naj naj chcę CB Toralei i BC Cleo, Honey ( jest cudowna ) , Viperine i Elissabat. <3 <3 <3
    Howleen McFlytrap

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy ktoś widział może w Polaczkowie Webarellę? U mnie nie ma jej nigdzie ;_;

    Vic z tel (mam problemy z kompem a akurat przez sylwester jest wolne i nie mozemy oddac do naprawy. mam szczescie, nie? xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Webarelli raczej u nas w PL nie ma i nie będzie :P Z tego co mi wiadomo Wydowna była specjalnym exclusivem do kupienia na SDCC. Nigdzie indziej jej nie można dostać, chyba że w kosmicznych cenach. Znając Mattel pewnie wypuści ją do normalnej sprzedaży żeby więcej zarobić :D

      Lady of the Dark

      Usuń
    2. Raczej nie będą normalnie sprzedawać, chyba że w innej serii :/
      Ja też marzę o Webarelli, ale jej cena... o.O Na ebayu kosztuje ok. 200 dolarów :(

      Usuń
  7. Ale oferta po Meksykańsku jest inaczej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisało,że w Meksyku robiono.

      Usuń
    2. Nie ma takiego języka jak meksykański .-. Po hiszpańsku "Oferta" to "Oferta". Poza tym, w USA lub innym kraju, $299 to raczej za dużo za lalkę XD A z hiszpańskiej waluty to około 70 złoty

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)