piątek, 13 grudnia 2013

Zapowiedź teledysku czy zwykły konkurs?

Pewnie pamiętacie rosyjską wersję piosenki ,,We are Monster High''.
Dziś, udostępniono na kanale Monsterhighrussian pewien film.
Myślę,że można go uznać jako zapowiedź teledysku do właśnie tej piosenki.
Niestety nie wiem z niego za dużo. Po prostu nie uczę się rosyjskiego.
Widać na wideo tańczących uczniów, szkołę stylizowaną na Straszyceum...
Krótko - ,,dzieje się''.
Ludzie udzielają wywiadów,a na końcu parę fanek dostaje lalki Wydowny Power Ghouls.
Nie wiem,czy akurat do ich wersji językowej będzie dodany teledysk,czy uznają go jako ogólny - do angielskiej. Nie cały film jest po rosyjsku. Kawałek jest mówiony po angielsku,więc może coś to znaczyć.


Co sądzicie o tym filmie? Myślicie,że nagrywane urywki będą częścią teledysku?


10 komentarzy:

  1. Aleksa mam pytanie przyszła ci już nagroda z bukowego lasu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani do mnie,ani do Kasi MH nie doszła jeszcze :/ Lorr chyba to samo,też jeszcze nie ma xD
      Proszę ciebie... gdybym dostała,to już by dawno na laleczkach w aparacie było XD

      Usuń
    2. Też jeszcze nie dostałam, miałam się też was zapytać XDD. Wysłałam już mejla, czy ją w końcu dostanę o.O

      Usuń
  2. No bo mi przysłali ale tylko książkę w twardej oprawie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lol :O Mi jeszcze nic i mam nadzieję... że w komplecie ;____;
      Pisali,że lalki, więc niech lale dadzą :c A która byłaś wpisana? Może to ma znaczenie ;_;

      Usuń
    2. Byłam wypisana 7 ale to było alfabetycznie więc myślę że raczej nie ma to większego znaczenia
      już posłałam do nich e-mail'a co się stało gorzej jak nic nie zrobią bardzo mi na tej lalce zależy bo normalnie to żadnych takich rzeczy nie dostaję ...:(

      Usuń
    3. Alfabetycznie zważywszy na imiona

      Usuń
  3. To BYŁ jakiś rosyjski konkurs... Na takiej stronie poświęconej temu konkursowi pisało tak: "Gratulacje dla zwycięzców i laureata nagrody głównej - nagranie piosenki i teledysku.
    Szczegóły na stronie głównej" (tak Translate Google mi przetłumaczył :P)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te dziewczyny, które dostały lalki WS to za ten konkurs.
    NP

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)