poniedziałek, 16 grudnia 2013

Jest nasza? - czyli po trochu o wyglądzie nowej postaci

Pewnie głowicie się,o kim może być mowa w temacie posta.
Pewnie jak większość widziała,w zapowiedziach była postać o imieniu Sirena Von Boo.
Jesteście ciekawi jak może wyglądać?
Wszystko wyjaśnić wam może nowa dostawa ciuchów do zakładki ,,maul'' na monsterhigh.com.
Pojawiły się w niej te oto rzeczy:
SIRENA VON BOO… am i right?? 
Prawdopodobnie należeć będą właśnie do tej postaci.
Mikrofon i nutki na narzutce podpowiadają nam,że prawdopodobnie będzie to kolejna piosenkarka.
Kolor włosów nie traktowałabym na poważnie,zwykle zmieniają.
Ciuchy możecie kupić dla swojej postaci,jeśli macie konto na tej stronie.
Tutaj całe ubranie <pokazane na mojej postaci>:

 
Moim zdaniem,może być to całkiem fajna postać. 
Na razie zamysł na nią wydaje się pewny - w końcu jej ciuchy są do kupienia.

Co myślicie o przypuszczalnym wyglądzie nowej postaci? Podoba wam się?



18 komentarzy:

  1. Jakże wymyślne buty*°* *°* *°* *°* *°*
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra. Przegięli. Dostałam dzisiaj tą książkę, i TYLKO tą książkę. O nie. A wystarczy spojrzeć na art 7 w regulaminie. "2. Jury Konkursowe wybierze 10 Zdobywców Nagród." i "4. Każdy ze Zdobywców Nagród otrzyma lalkę o wartości 69 zł brutto (...)". O nie, nie, nie. Gdzie jest moja lalka?! Okey, idę pisać skargę, uzbroiłam się już w screena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam dziś awizo. Idę jutro odebrać ;x Lorr też dziś dostała i też książka.
      Może wysyłali osobno ;_;?

      Usuń
    2. Ey, ale o jakim konkursie mowa O_o Nie w temacie jestem :P

      Lady of the Dark

      Usuń
    3. Ja też mam tylko książkę. Moja kumpela też. Będę reklamować!!!

      Usuń
    4. To nawet całkiem możliwe. Bo lalki są Mattela bezpośrednio, a książki Bukowego Lasu z prawami Mattela, i może są w innych miejscach, a oni nie mają na tyle przyzwoitości, aby skompletować i wysłać w jednej paczce :C

      Usuń
  3. Jeśli to będzie kolejna piosenkarka, zapowiada się ciekawie :) Z jej stroju najbardziej spodobały mi się szorty i buty.

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze jest to,że ona nie ma ogona a to syrena .____. MH zgłupiało XD Ma syrena - ma ogon. Ma syrenę (+ Melody,ale ona inna bajka) ale nie ma ogona. Taka logika :3

      Usuń
    2. Jest jeszcze taka opcja, że kiedy wejdzie do wody jej nogi zmienią siew ogon ^^"

      Usuń
    3. Jak w ,,H2O Wystarczy kropla''?

      Usuń
    4. Okey... to trochę zabrzmiało jak H2O wystarczy kropla. A co do tej postaci to mam nadzieje ,że nie będzie piosenkarką bo już ich jest za dużo! Catty, Operetta (w pewnym sensie) i chyba Boo-Lu Cerone.

      Usuń
    5. Myślę, że ona będzie właśnie tym czym Melody. Syrena w mitologii to była pół-kobieta-pół-ptak, i manipulowała swoim śpiewem. Może ona nie będzie mieć ogona, ale będzie taka pierzasta?

      Usuń
    6. Żadne H2o, jak w The sims 3 rajska wyspa!
      JVV^=^

      Usuń
    7. Ja myślę, że to będzie nimfa wodna.
      #Kizia Mizia#

      Usuń
  4. A mi się po dodatkach że bedzie taką wodną syreną.A wygląd ciała jak u Goony lub Grimmily Anne.Tak myślę.

    OdpowiedzUsuń
  5. A skąd wiadomo ,że to wszystko dla jednej postaci.Może to zapowiedź jakiejś nowej serii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)