środa, 18 grudnia 2013

Już są!

Od dziś możemy oglądać na oficjalnej stronie Monster High opisy Viperine,Honey,Clawdii i Elissybat!:

Monster High Frights, Camera, Action! ghouls in png! 
BIO-Viperine
Moim zdaniem opis kuzynki Deuce'a jest naprawdę dobry.
Wszystkie wzory są dobrane i ładnie ze sobą współgrają.
Nawet tło artu pasuje,no bo gdzie najczęściej poprawiają urodę straszyciółki? W łazience.
Zdziwiło mnie tylko to,że Viperine ma tylko Elissębat i Honey w przyjaciołach.
Brakuje mi tam Clawdii i Deuce'a :/
Jednak Viperine ślicznie wyszła i jestem koszmarnie zadowolona z tego BIO :)

Monster High Frights, Camera, Action! ghouls in png!
BIO-Clawdia
Bio jest całkiem niezłe,wszystko do siebie pasuje,jednak występuje tam za duży kontrast.
Żywe,jaskrawe kolory i ponure tło. Sam art Clawdii jest niezły,jednak jakoś nie podoba mi się ułożenie brwi. Jednak opis jest dopracowany, nie ma jakiś większych uchybień. Może być :P

Monster High Frights, Camera, Action! ghouls in png! 
BIO-Elissabat
Wyjątkowo przypadł mi do gustu opis wampirzycy. Nie jest ani przesadzony,ani nie za ponury.
Wszystko świetnie do siebie pasuje,sam art też jest ok. Bardzo dobra robota ;)

Monster High Frights, Camera, Action! ghouls in png!
BIO-Honey
Tu również jest bardzo dobrze wszystko wykonane. Honey ma cudowne tło i artu i ogólne.
Naprawdę jestem bardzo zadowolona,jednak cały czas chyba nie umieją dojść do ładu w kwestii koloru ust upiorki. Lalka ma jasnoróżowe,art na pudełku morskie,a tutaj mamy fioletowe....


Jakie BIO najbardziej się wam podoba? Cieszycie się,że już są?





2 komentarze:

  1. Gdzie ta oficjalna strona ? Podasz link bo nie rozumiem . Na stronie z grami MH nie ma . To gdzie jest ? na grupie oficjalnej / :O

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)