niedziela, 8 grudnia 2013

Zmieniony Art Billy'ego

Na pewno kojarzycie osobnika o nazwisku Invisi Billy, nieprawdaż?
I na pewno znacie już jego art, który wygląda następująco:


Niedawno ktoś postanowił zedytować wygląd Billy'ego. 
Zmiany widać gołym okiem, ale czy spodobają się one fanom?




Jak dla mnie, Billy wygląda świetnie. Jego strój uzyskał ciemniejsze barwy tak, jak jego włosy. Fryzura jest dłuższa i wyprostowana, co nadaje mu niepowtarzalnego charakteru. Buty wiele się nie zmieniły, chociaż według mnie nie do końca pasują. Jednym słowem, zmiany na ''+''.

Co sądzicie o zmianach w art'cie Billy'ego?


11 komentarzy:

  1. Włosy lepsze (im dłużej tym lepiej :3), ale twarz bleee :<. I powinien mieć trampki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet ładny,ale jego wyraz twarzy kojarzy mi się z trol face o_O

    OdpowiedzUsuń
  3. lepszy, ale wolałamym, gdyby bardziej przezroczysty

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się jego fryz,ciuchy,ale jakoś ten uśmieszek mnie nie przypadł do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Stary o wilele lepszy
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście wolałam stary art :/ nowy w ogóle nie wygląda na ducha, a usta są okropne :( Swoją drogą ciekawe czy będzie jego lalka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem teraz wygląda beznadziejnie (bez urazy).
    NP

    OdpowiedzUsuń
  8. według mnie jest okropny, zmiana na duży - . jestem zrozpaczona ;C

    OdpowiedzUsuń
  9. Sam art jest fajny, podoba mi się, jest taki.. no inny niż reszta ;)
    Inna sprawa, że Billy miał mieć zupełnie inny charakter, taki, jaki wyrażał jego pierwotny art: miły i tajemniczy. Tymczasem na nowym arcie jest jakiś za ostry, jakby się szaleju najadł ;-;

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)