piątek, 27 grudnia 2013

Krzyżówka



Dzisiaj wita Was na blogu kolejne wyzwanie- krzyżówka :)


Zasady są proste. Wysyłasz mi uzupełniony obrazek z odpowiedziami i hasłem (nie przyjmuję haseł napisanych ot tak w mailu bądź samego hasła). W zagadkach jeszcze darowałam, ale tutaj nie ma zmiłuj: jak wysyłasz za pierwszym razem, tak oceniam. Nie ma poprawek.


EDIT: Przepraszam za błąd w obrazku :( Już poprawione, teraz powinno być ok.
  1. Niedawno zmienili jego art
  2. Kotka Aleksy
  3. Pisze na blogu od 9.11.2012
  4. ... Screams
  5. Ilustratorka MH
  6. Normalskie imię Clawdeen
  7. Pierwsze słowo w nazwie bloga Aleksy
  8. Imię twórcy MH
  9. Żaba Dyli
  10. Nazwisko twórcy MH
  11. Robi ubieranki MH

No, to by było na tyle. Myślę, że nie jest takie trudne ;) Standardowo: wyślij to na mila annaag2009@gmail.com do 5 stycznia.




16 komentarzy:

  1. Cała krzyżówka bardzo łatwa :) Tylko nie wiem 6 :P

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dyll chyba coś pokręciłaś w tej krzyżówce :P Lepiej sprawdź, bo mi jakieś dziwne hasło wyszło O_o
      Od razu mówię że wszystko dobrze wpisałam.

      Lady of the Dark

      Usuń
    2. To prawda, pierwsze słowo jest dobre, ale już w drugim taki bajzel, że...

      Usuń
    3. Nie, drugie słowo jest dobre. U mnie problemy zaczęły się przy bodajże ósmym.

      Lady of the Dark

      Usuń
    4. Poprawiam. Moment. Przepraszam :(

      Usuń
    5. Dylluś milordzie :3 Proszę poprawić.

      Lady of the Dark

      Usuń
    6. Dylluś millord poprawił i ma nadzieję, że teraz jest dobrze.

      Usuń
    7. Błogosławić cię dobry człowieku, albowiem naprawiłaś swój błąd XDD

      Lady of the Dark

      Usuń
    8. Ciebie też błogosławić dobry człowieku, albowiem nie masz do mnie esów ^^

      Dzisiaj mam tak zabiegany dzień, że chce, żeby się już skończył ;_; (głównie dlatego, że jutro przychodzi koleżanka)

      Usuń
  2. Dylluś moja koffana, do kiedy można wysyłać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy w czwórce nie jest o kratkę za dużo, czy ja mam błędne hasło?

    OdpowiedzUsuń
  4. a w jakim programie robi się te prace?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)