czwartek, 24 stycznia 2013

Żegnajcie... na zawsze ;c

Chciałabym cię pożegnać... na zawsze. Dużo ucierpiałam, ale też dużo się nauczyłam. Dwa głosy zadecydowały. Nie, nie zamierzam iść na inny blog. Nawet nie zamierzam pisać własnego. Pisać tu to było moje największe marzenie. Nic innego nie robiłam tylko myślałam co by napisać na blogu. W szkole, w domu, wszędzie. Myślałam, że mi się uda. Ale cóż spokojnie, nie lubicie mnie rozumiem. Teraz wiem, że nie warto wierzyć w marzenia, nie warto próbować, nie warto. I tak się nie uda :c. Tak to już jest :c. Ja to wiem. Jeżeli tobie się uda naprawdę będę szczęśliwa.
Dziękuje i też nie dziękuje :c
Żegnam na zawsze...

Pisała: Caretta :c

45 komentarzy:

  1. Ja głosowałem na TAK a jeśli komuś się nie podobały twoje posty lub po prostu był złośliwy-to jego sprawa. Z resztą to, że raz ci się nie udało nie znaczy, że przez całe życie nie będzie ci się nic układać. Przyznam, że miałaś niewielkie szansę, ten blog jest bardzo popularny. Żegnam, będe tęsknić.

    Crystal

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem,ze teraz ci sie nie u dalo,ale to nie znaczy,ze tak bedzie zawsze!Ja na twoim miejscu sprobowalabym na innym blogu,bo tu po prostu Aleksa i Lorr pierwsze pisaly o nowinkach (Jkb,to to nie ma was obrazac,dziewczyny ;) ).Wydaje mi sie,ze na inmym blogu mialabys szanse!Moze sprobuj na pasjeija.blogspot.com .Wprawdzie nie jest tylko o MH,ale o tym tez,a poza tym szukaja tam redaktorki!Albo na moim blogu monsterhighblox.blogspot.com jest teraz konkurs na redaktorke.Mowie ci-sprobuj jeszcze raz,a na pewno dasz sobie rade!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE ODCHODŹ. SORY NIE GLOSOWALAM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My tu liszemy takie dlugie rady zyciowe,a tu tylko ,,NIE ODCHODZ"?No wiesz...Ale nie bierz tego do siebie,to tylko taki żarcik ;)

      Usuń
    2. Pierwszy raz weszlam na tego bloga i nie wiem co pisala ale wywolujesz maxymalne poczucie winy

      Usuń
  4. Karolina
    To nie jest sprawiedliwe. Ciągle myślałaś o blogu. Bylaś super. Moze dadzą Ci jeszcze szanse.

    OdpowiedzUsuń
  5. nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  6. To że ci się tu nie udało nie znaczy że będzie tak zawsze. Nie rób zsiebie ofiary.

    OdpowiedzUsuń
  7. takie głosowania są bezsensowne. niektórzy wchodzą na bloga i klikają 'dla zabawy', nawet nie wiedząc, na kogo.
    PS. nie możesz założyć własnego bloga o MH? byłabyś niezależna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze można próbować. Nie wszystko w życiu się udaje,ale część na pewno są do spełnienia. Być może dałaś sobie ,,za wysoki próg jak na jeden krok'', np. gdybyś zdobyła doświadczenie na innym (np. swoim) blogu i przyszłabyś tu z nim, byś przeszła.,,nie warto próbować, nie warto'' - oczywiście,że warto, choćby dla samej satysfakcji,że się ,,TU'' było.
    ,,Pisać tu to było moje największe marzenie.''- spełniłaś je :) Może nie całkiem,ale spełniłaś i to się liczy prawda?

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz żałuje, że głosowałam na nie... Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda głosowałam na tak :(

    OdpowiedzUsuń
  11. zadowoleni? Przez WAS Caretta zwątpiła w siebie.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze,ze nie kazdy,kogo wywalaja z bloga tak ma (oczywiscie bez obrazy dla Caretty-rozumiem,ze jest ci smutno).Jakby tak bylo,to nikt by nie pisak blogow.

      Usuń
  12. A moja mama uważa,że nie jestem cierpliwa.Od kilku dobrych miesięcy czekam na żółwia,ostatnio pół dnia siedziałam nad układaniem koralików na obrazek i wpajam sobie(choć pewnie to prawda)że Clawdeen Wolf Basic i inne unikaty są wciąż w sprzedaży w USA. Ale nie warto rezygnować z marzeń!Zostałam gospodynią klasy.A mama uważała,że żółwie mają groźne zarazki.Ale gdyby tak było,to SANEPID nie pozwoliłby na trzymanie ich w domach!I mama się zgodziła.Nie rezygnuj z marzeń!!! Lady Cat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Clawdeen Basic jest w innych krajach.Dokladnie nie wiem gdzie,ale na pewno w Hiszpanii

      Usuń
  13. Tak żałuje Caretta moim zdanie byłaś lepsza od Aleksy!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę mnie tym uraziłeś Anonimie,ale widać muszę schować to ,,w kieszeń'' :/

    Lorrka jeszcze cię nie wywaliła, zobacz, kolejne minuty więcej na blogu nie ma co się żegnać na zapas do puki Lorr nie opublikuje wyników, skąd wiesz że wczoraj to był twój ostatni dzień na blogu? może do dzisiaj był termin?

    Nie warto się poddawać, a ty tym robisz ,,jeden krok do przodu,dwa do tyłu''

    OdpowiedzUsuń
  15. Pisałaś naprawdę świetnie. Nie smuć się tymi paroma głosami które powiedziało ci "nie" , bo możliwe ,że nawet nie czytali twoich postów. . Świat się nie załamał. Warto wierzyć w marzenia i nie tracić nadziei. Z własnego przeżycia wiem , że na początku będzie ci trochę smutno ale z czasem zostanie tylko wspomnienie , że pisałaś na jednym z najpopularniejszych blogów o MH w Polsce. To już i tak wielki wyczyn , nawet jak trwał kilka dni.

    OdpowiedzUsuń
  16. biedna Cretta będe tęsknić, Aleksa w jakim kraju mieszkasz

    OdpowiedzUsuń
  17. Możesz zacząć pisać na moim blogu! Jeśli chcesz napisz na tym blogu komentarz ze zgodą:
    http://blogmonsterhighupiornewiadomosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przykro mi,że odchodzisz :(
    Zacznij pisać własnego bloga,bo to szło Ci świetnie!!!
    Gwen339

    OdpowiedzUsuń
  19. O jezu! ALE MI CIEBIE ŻAL. I te idiotyczne teksty typu "nie warto wierzyć w marzenia". Ogarnij się. Moim zdanie dobrze że już tu nie piszesz, bo twoje posty były denne. Taka jest moja opinia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bez urazy ale według mnie nie należysz do najmądrzejszych. Lori zepsuł się komputer oraz tablet więc narazie nie może Cię usunąć z redaktorów. Ja bym na twoim miejscu to wykorzystała i jeszzce troche popisała. Poza tym ona narazie nie ma pojęcia o wyniku ankiety. :P

    Zła ja że jej nie powiedziałam ^^
    Ale tak właściwie to nie miałam pojęcia że ta ankieta istnieje.
    Zagłosowałabym na TAK ale wtedy byłoby Ci jeszcze gorzej że tak mało brakowało , tylko 1 głos.

    No i tu znowu wykazałaś inteligencje jak moja Su w grze. Przecież mogłaś wchodzić z innych przeglądarek na bloga i głosować w ankiecie tak jak to ja robiłam kiedy w jednej był mój ulubiony zespół :D


    Ann Blackwood ;)
    Pisze z anonimowego bo nie moge się zalogować na konto. musze coś z tym zrobić, ale nowego nie chce mi sie zakładać ;(

    P.S. I ♥ Armin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak sie nazywasz na SF,bo chcialabym cie zaprosic :)

      Usuń
  21. Żal mi cię Caretto! piszesz jakbyś była naćpana! Weś się walnij w łeb idiotko i pomyśl co robisz i piszesz!

    P.s To ja głosowałam na NIE

    OdpowiedzUsuń
  22. Do Ann: i love Armin???Ty też grasz w SF???

    OdpowiedzUsuń
  23. Będę tęsknić pa,pa;(


    Howie

    OdpowiedzUsuń
  24. Carretto! Zapraszam ciebie na swojego bloga: pasjeija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zauwazyłam że po odejściu masz dużo propozycji pracy.

    Dlaczego ja ich nie dostałam!
    Naśle na was moją babcie! :P
    Albo chomika! :D


    Do Rochelle: Tak gram. I kocham Kastiela ale on mnie wystawił dla tej Soni. Arminek ma fajne imie i jakoś tak zaczynam go lubić... Żeby tylko Lori się nie dowiedziała...

    O nie! Przecież ona to czyta! I po co ja ten komentarz publikowałam?!
    A tak przypominam sobie... Żeby nasłać na was moją babcie :P



    Ann Blackwood

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak wiem, że nadal mogę pisać, ale skoro wiem że już nie powinno mnie tu być to po co ? Bardzo dziękuje wam za miłe komentarze c:.
    Macie racje powinnam próbować dalej... I jesteście zdiwieni że napisałam takie porzegnanie. Spróbujcie pożegnać się z czymś co uwielbialiście robić chwile po tym gdy się o tym dowiedzieliście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda,zapraszam do mnie


      Ps.Głosowałam tak

      Usuń
    2. Możesz pisać u mnie: mmhhmonster.blogspot.com
      Bardzo mi przykro, ale nie martw się.

      PS.: Masz na imię Julia?

      Usuń
  27. Dziewczyno proszę Cię... Będziesz nas szantażować,że nie założysz nowego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja głosowałam na Jes <333 I świetnie se radziłaś. :-) To nie koniec, to początek! A i pzdr dla zacnych chamów głosujących na 'nie'. Możecie zachować komy ( obrazliwe!) dla sb;-; . Co zazdrość robi z człowiekiem......

    OdpowiedzUsuń
  29. Blackwood, twoja śmierć jest bliska. Arminek był, jest i będzie mój i ty bardzo dobrze o tym wiesz. A poza tym w szkole mi już mówiłaś, że tobie tylko jego imię się podoba:P
    Co do wyników ankiety i tak dalej:
    Trochę zdziwił mnie wynik ankiety. Spodziewałam się raczej, że większość ludzi będzie głosować na 'tak'. Wyników nie da się zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff...Ciesze sie w takim tazie,za wole Kazika.Nie jestem narazona na gniew Lorr ;)

      Usuń
  30. Caretta pisze już na blogu innym.
    Trochę głupio,że w ogóle tego tu nie napisała. Próbuje nadal pisać. Teraz szczerze mówiąc trochę myślę,że tylko chciałaś nam tym postem ,,zmiękczyć serduszka'', byśmy czuli się okropnie,okropnie winni.
    Trochę mnie tym ,,wybiłaś z tropu'' co do mojego zdania o twojej osoby. Niestety.

    OdpowiedzUsuń
  31. I bardzo dobrze że Caretta tu nie pisze! Ta jej OC jest okropna a ona się nią jeszcze chwaliła. Caretta spiepszyła ten cały blog,na szczęście większość głosów było na NIE.
    ps. Caretto nie użalaj się nad nami bo to żałosne

    OdpowiedzUsuń
  32. Aleksa - tutaj się tobą w pełni zgadzam. Na gg wysłała mi podobną, może nawet taką samą wiadomość. Od razu było widać, że będzie chciała dalej pisać na blogu rozżalając się na blogu.
    Do Rochelle Goyle:
    Clauriss :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie będę się długo rozpisywać.Lorraine i Aleksa mają rację.Caretta chce/chciała wzbudzić w nas litość.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  34. Lori: Nie pisze o twoim Arminku tylko moim Arminie. Sobie wymyśliłam do ksiazki taką postać i jest zajebisty... Zakochuje się w wymyśle własnej wyobraźni, OMG źle ze mna :D

    A co do tej jak jej tam było? Nie chce mi się sprawdzać nazwy... A! Już wiem! Caretta! Ta... Dla mnie tez to wygląda nad użalaniem się nad sobą i wywoływanie wyrzutów sumienia. (Ludziej jak ja tego nienawidze! Głupie wpisy i słowa w które i tak niewierzycie ,, Jestem w tym okropna, nigdy wiecej nic nie napisze. '' czy ,, Nie uwierze w marzenia'' ! Chcecie tylko wzbudzić litość i wyżebrać coś czego uczciwie nie możecie zrobić! Takich to ja z przyjemnością na stos bym rzuciła! :D )

    Myśle że jeśli to było użalanie się to nieźle na tym wyszła. Wybacz, ale nie przepadałąm za twoimi wpisami i OC. Ogólnie za nimi nie pzepadam. Ja nie umiem robić, nie próbuje , ale jeśli przyjdzie ci taki pomysł to prosze nie wstawiaj na tego bloga! Wow, a miało być łagodnie... No trudno , miłych ferii ! :D


    Ann Blackwood

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)