środa, 9 stycznia 2013

Detale Clawdeen Roller Maze +Wonder Wolf i Polterghoul

Witajcie straszyciele!
Ostatnio bardzo mało się dzieje w świecie Monster High.
Właściwie nie ma o czym pisać. Mam coś w miarę ciekawego dla was.
Pamiętacie Clawdeen z serii Roller Maze? Albo Wonder Wolf lub Polterghoul? No pewnie!
Mało można było zobaczyć przez pudełko. Dlatego mam dla was ich zdjęcia.
Widać tam bardzo dobrze wszystkie szczegóły :)
Sukienka:

Ochraniacze/nakolanniki:

Zoom na rolki:

Na kask i buźkę:



 
I jak? Podoba wam się ta lalka? Mi jakoś nie specjalnie.Ta Clawdeen to taki misz-masz kolorów w ogóle nie pasujących do siebie. Może by mi się podobała,ale na pewno bez tych fioletowych włosów. Są strasznie kiczowate. Uszły by w tłoku, gdyby zmieniono szminkę, fioletowa szminka-fioletowe włosy, ok.

Dobra, dość już o niej. Czas na detale WW:





 


(Tu już pudełka):


 


 Wonder Wolf jest po prostu świetna, coraz bardziej mi się podoba. Tarcza jest genialna! Kropki jako fazy księżyca,ten wilk, genialne!

A jakie jest wasze zdanie na jej temat?

Teraz Polterghoul:
 

 




 

I jak? Która z powyższych jest dla was najlepsza? A która najgorsza?
Dla mnie najlepsze są Wonder Wolf i Polterghoul, Clawdeen na rolkach nie przypadła mi do gustu.


1 komentarz:

  1. mi sie najbardziej podoba spectra i clawdeen roller maze:)wonder wolf tez mi sie podoba ale nie tak bardzo

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)