sobota, 5 stycznia 2013

Tłumaczenie Wonder Wolf!

Przetłumaczenia komiksu Wonder Wolf podjęła się komentatorka JVV (anonimek) dziękuję jej bardzo serdecznie, za podrzucenie tego :)
Tutaj wklejam:


Pierwsza strona:
Narracja: Zanim Clawdeen stała się Wyjącą Ochroną[?], była zwyczajną uczennicą.
Moda krążyła za nią, ale pewnego dnia...
Głos: SSSSSSzukaj tarczy,Clawdeen Wolf, SSSSSSzukaj tarczy..
Clawdeen do Lali: Słyszałaś to?
Lala: Słyszałam co? Nie słyszałam niczego. To tobie musiało się coś przesłyszeć.
Clawdeen: Hmmm... muszę dowiedzieć się skąd dochodzi ten dźwięk.
Lala: Dobra, dobra. Co?


Druga strona:
Głos: Przejdż przez drzwi...

Clawdeen: Co jeśli to mój potworny koniec?!
Głos: Idź za smugą światła...
Clawdeen: Jasne, łatwo ci powiedzieć, jeśli mam las na karku.



 Trzecia strona:
Clawdeen: Okej, teraz oficjalnie chyba mi odbija...Ale myślę,że nieźle będzie mi w tym kostiumie.
Głos: Clawdeen Wolf!
Clawdeen: Taaak...
Głos: Czy masz zamiar podnieść tarczę Wspaniałego wilka, założyć jego kostium i powstrzymać Toralei i jej oddziały Chaosu?
Clawdeen: Tak,tak, chcę!Ktoś musi nauczyć tego kociaka, że nie może używać świata dla jej niecnych planów. OK, jestem gotowa, co dalej?
Głos: Ścieżki twoich rządów się zaczynają!!
Clawdeen: Ścieżki? Ścieżki czego?!

 Czwarta strona:
Clawdeen: Lepiej załatwić to szybko!

Clawdeen: To było szponiastyczne!!


Piąta strona:
Clawdeen: Wow! Płynne srebro! Musi być jakiś sposób, by je ominąć...
Już wiem! Zaszalejmy!
Lagoona i Abbey byłyby w tym lepsze. One przynajmniej biorą lekcję surfingu i snowboardu.

Clawdeen:Wilczyście!I żadna super moc nie czai się w tych krzakach! Zobaczmy co jeszcze tarcza Wspaniałego Wilka potrafi zrobić!

Clawdeen: No, to jest coś!

 Szósta strona:
Clawdeen: Zablokowane.Co teraz?

Postać ( raczej Ghoulia ): Chodź ze mną Wspaniały Wilku!
Clawdeen: Dobra, teraz wszystko mi się pomieszało.
Postać: Wszystko ci ujawnię po poznaniu najlepszych z drużyny

Clawdeen: mam nadzieję,że któryś z tych superbohaterów na moc do robienia paznokci. Superbohaterom trudno jest dbać o skórki!

Podoba wam się?  Dobrze przetłumaczone? Zrobiłam małą korektę w niektórych miejscach,ale wiecie - jestem tylko człowiekiem i mogłam czegoś nie zauważyć :P

Jeśli pojawi się tłumaczenie Spectry też dodam :)

Tutaj wszystko zrobione na paincie PRZEZE MNIE , więc jak zobaczę,że ktoś będzie miał na blogu i gadał,że jego - zatłukę :P
(jeśli napiszesz,że z tego bloga - ok)
 :
 Wiem, że to niezgodne z tłumaczeniem,ale wolę sens w komiksie niż ,,suche'' tłumaczenie w którym czasem sens zupełnie zanika.
(radzę powiększyć zdjęcia)









19 komentarzy:

  1. JA POSTARAM SIĘ PRZETŁUMACZYĆ SPECTRĘ!


    (od teraz będe się podpisywać)
    Crystal

    OdpowiedzUsuń
  2. A podać źródła, z którego zostały wzięte komiksy to już nie łaska?

    OdpowiedzUsuń
  3. Na moim blogu jest już przetłumaczona Spectra.

    OdpowiedzUsuń
  4. prosze pomuszcie mi gdzie mozna kupic tanie lalki monster high

    OdpowiedzUsuń
  5. powinni zrobić też lale

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy:
    Zostały mi one podane w LINKU więc niby jak mam ustalić źródło geniuszu?

    Anonimowy od tanich lalek:
    Myślę,że w jakiś zabawkowych sklepach, albo i nawet w Carrefourze (dobrze napisałam? :P) ostatnio widziałam Dead Tired. Ok 80 zł może mniej,może więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy od tanich lalek :

    No - w Carefourze są lalki Dead Tried, ale w Tesco (musisz zobaczyć w jakimś dużym )widziałam Wenus, Rochelle, Abbey, Robbece z serii podstawowej, ełno ubieranek np. do Lagoony, lalki Woodo, wszystkie lalki z serii Ghouls Rule i ... Toaletkę Cleo !

    Niektóre są drogie, np. Ghouls Rule, ale zobacz jaki jest wybór !! Ja to widziałam w Starogardzie Gd. Mam nadzieję, że pomogłam :)

    BlackRose00

    OdpowiedzUsuń
  8. Sorry Rochelle Goyle, ale twój blog to cienizna! Lepiej go zlikwiduj, bo paczec nie mozna !! jest K-O-S-Z-M-A-R-N-Y !!!!!!!!!! serio, nie radze wchodzic... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo ! °~° A ty kto ! Jak śmiesz to mówić ! Blog Rochelle jest dobry ! Ty sp**rdalaj gdzie piepszrośnie !!! Sorry za "sp**rdalaj", ale "K-O-S-Z-M-A-R-N-Y" to jest słowo złe ! Bo w moim i innych rankingu blogów, blog Rochelle jest na 2 miejscu dobrych ! Prawda ! I gratuluje blogowi Rochelle za 5000 wejść ^_^

      Lindy Wolfie

      Usuń
  9. Moge być redaktorką? Pliss :)

    A tak przy okazji- info o którym zapomnieliście ;) :

    -Nowy odcinek po polsku

    - Nowy odcinek noworoczny po angielsku

    - Arachne prawdopodobnie występuje w komiksie ( http://3.bp.blogspot.com/-Rcj-D60K2_Q/UOg3z-pTt4I/AAAAAAAAASI/sTvgjiX9XZI/s1600/3.png )

    - Z serii Power Ghouls zapomnieliście dodać lalki Toralei i Frankie ( http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20130101193152/monsterhigh/images/9/99/Powerghoulscomplete.png )


    Kalli ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimek od bloga Goyle:
    Ja tak nie uważam. Od czasu do czasu nawet wchodzę by pooglądać ich postacie (ładnie im nawet wychodzą)
    Poza tym - tam nasz były anonimek Zozolek pisze :) Nie wiem co do nich masz -.-

    OdpowiedzUsuń
  11. Kali:
    Radzę uważniej czytać bloga bo to dodałyśmy -.- Skoro tak czytasz posty, to ja nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to mowie normalnie mi sie bardzo nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten anonimek co przetłumaczył Wonder Wolf na szóstej stronie ta postać to nie Ghoulia tylko Spectra przeciesz Clawdeen,Spectra i Frankie będą ratować świat przed Torelei!!A Tak wogule to kto inny jak nie Spectra mo0gła by się schować i poprowadzić Clawdeen do tej siedziby!!
    Draculove.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimek:
    Ale tam jest w rogu komiksu napisane :
    * przetłumaczone z języka zombie.A od kiedy spectra mówi po zombie?

    Anonimowy co mu się nie podoba:
    Spoko ja nie mam nic do twojego wyrażania zdania i też wyraziłam swoje zdanie,że mi się podoba, a Lindy Wolfie woli na cb krzyczeć. No cóż,każdy ma inne metody.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sorry za to poprostu myślałam ,że to Spectra Przepraszam Bardzo!!
    Draculove.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak wpisałem wtłumaczu Google "wonder wolf" to przetumaczyło " dziwnego wilka"

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę? Coś ci wyszło? A mi nic! xD

    Agnesiak010

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)