sobota, 5 stycznia 2013

Nowa ubieranka + opis Wonder Wolf

Cześć straszyciele!
Mam dla was małą nowinkę - jest już ubieranka Cleo Skull Shores Style.
Nie wiem jak wam ale mi się bardzo podoba, poza tym muzyka też bardzo fajna, wpasowuje się w plażowy klimat. Niestety nie rozpoznaje kto jest autorem piosenki. No,ale nie ważne. Teraz jak zwykle parę screenów z gry:

                                                               A tu jak ja ją ubrałam:
Tak jak wspomniałam na początku-ubieranka świetna. U Operetty skarżyłam się na niezbyt ciekawe włosy, tutaj mam zupełnie odwrotnie - wszystkie są genialne i nie jak u upiorki z opery - dostosowane do rozmiaru głowy. Ubrania jak to egipcjanka. Przywołuje mi wakacje :)

http://www.starsue.net/game/Cleo_Skull_Shores_Style.html

A wy co o niej sądzicie? Ubierzecie?

I jeszcze tutaj mam dla was omówienie jednej z Power Ghouls - Clawdeen!

1 komentarz:

  1. fajny blog polecam swój :) http://mmmonster-high.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)