niedziela, 6 stycznia 2013

Tłumaczenie Polterghoul! + nominacje :)

Spróbowałam przetłumaczyć  komiks Polterghoul, oto rezultat:

http://24.media.tumblr.com/c6a5db0ca6414943a5dbf7e45b2f28ac/tumblr_mg4gtbloBB1qcb9ljo6_1280.jpg

Pierwsza strona:
Spectra w fioletowych dymkach:
W Monster High gram role głupiutkiego upiora...
Ale tylko niektórzy uczniowie wiedzą,że to tylko ustawka.
Bo kiedy znikam niezauważona,nie wyszukuję plotek na Cerberka...
Naprawiam zło wyrządzone przez tą fatalną Cat Tastrophe!
Druga strona:
Widzicie,jestem częścią tajemniczego bractwa stworzonego do pilnowania pewnego starożytnego artefaktu.
Nazywa się to Obrożą Chaosu, i każdy,kto ją nosi może swoimi pazurami naginać prawo i wolę innych.


Trzecia strona:
 Spectra:
Ale po wielu latach...
 ...inni członkowie bractwa powoli wykruszali się i odchodzili...
...zostawili mnie samą,jako strażniczkę.
I pewnego dnia pozwoliłam,mojej czujności usnąć, i wtedy Obroża Chaosu została skradziona!
Czwarta strona:
Spectra:
Zawiodłam i teraz Obroża i jej moc została ukradziona i może zgubić świat!
(Spectra ciężko oddycha (to gasp :P))
Tajemniczy Głos:
Chodź,strażniczko!
Spectro Vondergeist...
Twoja rola strażniczni artefaktu została zakończona.
Teraz musisz stać się jedną z tych,którzy to zwrócą!


Piąta strona:
 Tajemniczy Głos:
Otrzymałaś nowe moce-użyj ich,aby zwrócić Obrożę Chaosu i ochronić niewinnych,w których wymierzona będzie moc artefaktu.
Spectra:
Zrobię to co mówisz.
Następnie muszę sprawdzić,co potrafią moje moce.
Szósta strona:
Spectra:
Myślę,że będę się nazywać Polterghoul.
Tajemnicza postać (Ghoulia):
 Czekaliśmy na ciebie.
Spectra:
Jacy ,,my''?
O mój.

Jeśli zauważyliście jakieś błędy w tłumaczeniu to proszę mówcie. Ale raczej sprawdzałam dwa razy,zanim dodałam wpis. Za niedługo zrobię to co z komiksem Clawdeen, przerobić na paincie.
+ obrazek komiksu mojej Aleksy w roli ,,Moonlight'' (damskiej wersji Zielonej latarnii) {okładka}
Może w ferie zrobię komiks cały.
Tu:


A PS:
Dziękuję za nominację na blogu  http://mojeslodkie-zycie.blogspot.com :) W imieniu moim i Lorrki :)
Tu odpowiedzi zadane przez :
1.Kot
2.Kina :)
3.Monster High cz.2
4.Zależy co. Coś tam upichcić umiem :P
5.Do Włoch! Byłam już w Egipcie,Francji,Niemczech,Turcji,Hiszpanii, w tym roku jadę do Grecji. Nie zostało mi nic innego jak Włochy :P ,,Przybyłam, zobaczyłam, zdobyłam autografy wszystkich ważnych graczy.'' jak to mówi Cleo
6.Nie...
7.Pop,dance,R&B czasem. A jeszcze trochę rocku,ale to już zmuszana jestem przez wielkiego fana tej muzyki - mojego tatę :P
8.Tak
9.Szpilki. Nienawidzę japonek. Zawsze mi się rozwalają w nieodpowiednim momencie!
10.Samsung Diva s7070,który zawsze działa mi na nerwy (fioletowy) :P
11.Każdy z nich ma swoje wady, nie umiem wybrać.\


Kolejny Liebster jest od http://plasticlove19.blogspot.com/
Tu odpowiedzi:
1.Przyjemność :P
2.I to nie raz.
3.Byłam w Turcji,Egipcie,Francji,na Wyspach Kanaryjskich,Czechach i przejazdem w Niemczech. W tym roku będę w grecji.
4. Oł, nie chcę przynudzać, lepiej looknij na mój profil na bloggerze, tam wszystko wypisane.
5.kolacja
6.Noc
7.Nie
8.Tak
9.Oczywiście, nawet mam parę sukcesów.
10.Nie lubię sportu. Jeśli już to koszykówka ale rzadko + w-f i basen w szkole.
11.Ale co jakie?


11 blogów ,które ja nominuje to: hmm..
Może:
http://nowinki-mh.blogspot.com/
http://mojcerberek.blogspot.com
http://monsterhighblox.blogspot.com/
http://monsterhighsuperupiornelaleczki.blogspot.com/
monster-high-i-my.blogspot.com
http://lalunaconlunares.blogspot.com/
http://szatan-kinga.blogspot.com/
http://mmmonster-high.blogspot.com/
 monster-being.blogspot.com
http://pl-monster-high.blogspot.com/
http://monsterhighexstra.blogspot.com
(blogi te same, strasznie jest nominować 33 blogi, więc dam jako jeden Liebster)  
11pytań do nich:
1.Lubisz fast foody?
2.Ile godzin oglądasz przeważnie TV?
3.Jaka jest twoja ulubiona piosenkarka?
4.Jaki jest twój ulubiony piosenkarz?
5.Jakiej muzyki słuchasz (gatunek)?
6.Jaki jest twój ulubiony dzień tygodnia?
7.Jaki jest twój ulubiony film?
8.Lizaki czy cukierki?
9.Jaki jest twój ulubiony zespół?
10. Chomik czy świnka morska?
11.Jak ma na imię twoje zwierzątko? (jeśli masz)        

I kolejna nominacja od bloga  http://informacje-monsterhigh.blogspot.com!
Tu odp.:

1. A jakże by inaczej!? :)
2. Pullipy mi się podobają na zdjęciach. Szkoda,że mało o nich wiem (tylko tyle że fajnie wyglądają XD)
3.Lubię je ponieważ to doskonałe modelki! Pozowanie,stylizowanie... Pobudzają wyobraźnie no i.. Są z moimi ulubionymi postaciami :)
4.Mam tylko tego co widać + ,,brudnopis'' The End of World, tam koleżanka pozwala mi testować funkcje bloggera, a gdy wreszcie wycisnę coś z mojej komórki to dodam coś :P
5.Yyyy, ciężka sprawa. I tak i nie, zależy jak na to spojrzysz. Powiedzmy mam 2 starcze siostry.
6.Tak
7.Blogspot!
8.Monster High
9.13,5 :P
10 Żartujesz sobie z tym pytaniem prawda?
11. Nom :P



EDIT:
Już jest edytowany przeze mnie komiks Spectry na paincie po polsku:


    A i Lorrka ma już swoją postać! Poprosiła mnie o diabełka. I jest diabełek:
Lorrka chciała jakąś Deville, choć ja wolę ją nazwać Loraine Torres :P Ale- już jej wola.

Uchhh, strasznie sługi post nie?
A to nie koniec, jedna czytelniczka poprosiła o dokładniejszą jakość Aleksy jako super upiorki, wykombinowałam coś ze Spectry :)




49 komentarzy:

  1. Mówię serio - straszliwie trudno znaleźć 11 blogów do nominacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje bardzo za nominacje juz dzisz odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Helikopter monster high!!! Musicie to zobaczyć:http://www.monsterhighdolls.com/photo/scaris-plane

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy:
    To nie jest oficjalny :
    Pisze "this is not made by Mattel, it is custom!"

    OdpowiedzUsuń
  5. Aleksa, a może byś zrobiła maila blogowi?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mary:
    Nie wiem Mary, może się zastanowię. Ale 3 maile będzie mi trudno obskoczyć. (2 moje + blogowy = O.O)
    W każdym bądź razie dzięki za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Supcio Ci wyszedł ten diabełek
    $Wasza Fanka$

    OdpowiedzUsuń
  8. Supcio Ci wyszedł ten diabełek
    $Wasza Fanka$

    OdpowiedzUsuń
  9. zostałaś nominowana do libster blog, szczegóły na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  10. Ola pamiętasz ja też nominowałam blog do Liebster Award.Moje pytania masz na Metamorfozach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Alekso tłumaczone jest świetnie ale jeśli chceż by komiks z Clawdeen był efektowniejszy Comic Sans , a co do Aleksy mogła bym pomóc w oprawie i rysowaniu , ponieważ uwielbiam waszego bloga i chciała bym pomuc

    OdpowiedzUsuń
  12. NataliaŁ
    O bosz... 4 nominki :PP
    Dasz adres w linku? nie chce mi sie szukac. Poza tym klawiatura mi szwankuje i polskich znakow ani duzych liter nie daje -.-

    BF1:
    A gdzies moglabym zobaczyc twoje prace?

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem tym anonimkiem co pokazał tą B.J. i Osk218 z MHPL wiki więc tam możesz się ze mną zkontaktować , moja praca : http://pl.monsterhighwasnepostacie.wikia.com/wiki/B.J. A mogła byś ją dodać do komiksu o aleksie , ona jest małą nimfką

    OdpowiedzUsuń
  14. Heh, niedlugo planuje kolejny konkurs i wygrana bedzie kolejna postac swoja. Chyba w czwartek bym napisala (jak mi klawiatura bedzie dzialac) Pisze jak dziecko -.- (nie jestem przyzwyczajona -.-)

    OdpowiedzUsuń
  15. To co Alekso , z komixem? Już moge zacząć robić komix ale musiała byś dać zdj. okładki w lepszej jakości :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie w tym problem, nie mam czym :( Możesz poczekać do soboty? Wtedy zainstaluje oprogramowanie do komórki mojej mamy (moja jak już kiedyś wspomniałem - do kitu) i zrobić zdj. i wrzucić. I tak to co tu wrzuciłam było poprawiane, więc wiesz.. :P

    OdpowiedzUsuń
  17. tak , a ona ma grzywke na bok tym? i czy ma od niejbić zielony promień jak w orginale latarni?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ona ma zawijaną gdzywke z boku i jest na tle księżyca, też błyszczy. nie zapomnij o diamenciku i bandażach :P

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ja ją maluje , wykożystaj to co jest w komixach (ruchy postaci , jak stoją ) bo jak przerabiam to łatwiej ok?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ok spoko, Właśnie małe obrazki na paincie są przeciwko mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  21. mam już włosy wycieniowane dać strój , bandaże i tło , a kiedy masz ferie bo ja od 11 lut. i wtedy będe mieć czas na cały komix ok?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dam osobny komix o B.J. ok?

    OdpowiedzUsuń
  23. No problemo :P Ja mam od 14 stycznia ^_^ Jeszcze tylko DO PIĄTKU! (ehhh czymu nie do jurta?!)

    (jakby co może juto dodam opowiadanie (historyjka :P) ok, żeby było łatwiej ( w poście))
    Dobra lece już spać jutro mam basen i 0,5 godziny muszę być wcześniej (7.30) a + przygotowanie. :(((

    OdpowiedzUsuń
  24. Wstawisz bio swojej Aleksy???????
    ♥Karolina♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Karolina:
    Wstawiałam jeszcze będąc na okresie próbnym :P Parę serii uległo zmianie (np. Ghouls Rule) Wpisz sobie w wyszukiwanie.

    OdpowiedzUsuń
  26. alekso , jak mam ci wysłać okładke?

    OdpowiedzUsuń
  27. myślałam że aleksa inaczej (troske ) ma wyglądac więc chcęci pokazać

    OdpowiedzUsuń
  28. Ok,nw. Może na g-maila?
    Albo na jakimś swoim blogu daj,albo zalinkuj (najlepsze wyjście)
    Zdecyduj się i mi napisz ok? Wtedy bym zobaczyła lub dała tam g-mail.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super Ci wyszła ta Aleksa!
    ♥Karolina♥

    OdpowiedzUsuń
  30. ok. najlepiej na maila , ja już mam 85% aleksy więc ją skończe , góra stroju i fryz troszke inne ale toche

    OdpowiedzUsuń
  31. już skończyłam , więc jak wysłać?

    OdpowiedzUsuń
  32. aleksa.de.nile0707@gmail.com - tu g-mail dla cb :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mam dodane tło ( kolega zrobił - kajot) i logo , okładka jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  34. BF:
    A na jakim programie to robisz? Podoba mi się bardzo ten napis :) Bym tylko poprawiła włosy na paincie (troche za jasne pasemka) ale fajna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  35. w my pint ale przez 1 mies uczyłam sie obsługia co chceż w włosach zmienic mam uwage ale się nieobraź to tylko taka drobna twoja fryzura na supr upiorki wygląda troce dziwnie
    :D

    OdpowiedzUsuń
  36. a ja moge zrobić cały komix tylko w piątek musiała byś mi wysłać jak ma wyglądać ok? <3

    OdpowiedzUsuń
  37. ok, a wlosy tylko pasemka za jasne, lepiej ciemniejsze, a wiem ze wlosy dziwne :P Chcialam wlasnie tai ,,niezwykly efekt'' uzyskac.
    w piatek wieczorem ci przyslala ok? (znowu klawiatura -.-)

    OdpowiedzUsuń
  38. OK , a dodasz okładkę tak do oceny? tez mam problemy z klawiaturą

    OdpowiedzUsuń
  39. pasemka dałam specjalnie takie , żeby wyglądała realniej i orginalniej i jest orginalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Alekso może zrobisz posta o nowej kolekcji filmowej monster high? Na Disney Channel ciągle lecą reklamy o tym.

    *Sunkissed*

    OdpowiedzUsuń
  41. Sunkissed:
    Nie mam tego kanału, nie znam się na nim. Reklam nie widzę, nie mam jak o nim napisać.

    BF1:
    W weekend ok?

    OdpowiedzUsuń
  42. alekso , w piątek czekam na projekt komiksu :S

    OdpowiedzUsuń
  43. Futerał do t-phonu bardzo mi się podoba, akurat szukam,c bo mam nowy telefon :)
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajnie że przetłumaczyłaś ten komiks, bo uwielbiam je czytać ;)

    Agnesiak010

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)