wtorek, 1 stycznia 2013

Super upiorki nadchodzą!

 Hej straszyciele! Pamiętacie serię super bohaterów? Wiadomo nam było tylko o Clawdeen (Wonder Wolf) i Spectrze (Polterghoul). Mam dobrą wiadomość dla fanów Toralei i Frankie! One też wystąpią w tej serii! :)
A tutaj zdjęcia:
Frankie(Voltageous):
 
i Toralei (Catty Noir):
 
Nazwy w tłumaczeniu jakoś dziwnie wychodzą. Wspaniały Wilk (choć może i być Wspaniała Wilczyca), Czarna Kocica, Nasze Napięcie(?),a nazwy duszki to już w ogóle tłumacz nie obejmuje.
Tak dla przypomnienia zdjęcia innych upiorek:


























Co o nich myślicie? Ja uważam,że seria nawet, nawet, ale nie mam pojęcia po jakiego upiora tu Frankie, która jest dosłownie ,,siłą wepchnięta''! Spectra, Clawdeen,Torelai - cudo,ale Frankie nie robi na mnie dobrego wrażenia... Myślę,że stej serii (jeśli będzie u mnie w sklepie) kupie Spectre, genialnie wykonana!
No i mam dla was taki mały bonus, mój rysunek Cleo. Taaa wiem, tragiczna jakość, poza tym tylko fragment,ale tak to już jest jak nie ma się czym zrobić zdjęcia (kamerko internetowa, dzięki ci!) ale po małych poprawkach jakoś da się oglądać :P

22 komentarze:

  1. powinni zrobić też draculaure

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie Torelei ma 2 lalkę,Frankie niepotrzebna, Spectra fajna,Clawdeen extra!!!!!
    Draculove.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie rysujesz ale za dużo ze zdjęcia nie widać nie masz jakiegoś aparatu by to sfotografować? To nic, fajnie wyszła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna Cleo ;*** (madzia)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak będzie w sklepach, to na 100% kupuje Clawdeen ! Jest cudna !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba kupie Toralei bo ona w serii basic jest strasznie droga, a tak mi na niej zależy. ZNALAZŁAM INTERESUJĄCE ZDJĘCIE ABBEY. PODAJE LINK:http://www.google.pl/imgres?q=abbey+bominable&start=90&um=1&hl=pl&sa=N&tbo=d&rlz=1T4ADFA_plPL468PL469&biw=1440&bih=750&tbm=isch&tbnid=7EgTY8Kn91PL3M:&imgrefurl=http://monsterhigh.wikia.com/wiki/Category:Abbey_Bominable_images&docid=5OKtYDR2ZZ0ZaM&imgurl=http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20121102083146/monsterhigh/images/1/1d/Abbey_Bominable_PNG_1.png&w=244&h=494&ei=ni3jUJWQNIa1hAe_y4CABQ&zoom=1&iact=hc&vpx=1134&vpy=63&dur=6644&hovh=320&hovw=158&tx=91&ty=284&sig=115453384220613344914&page=3&tbnh=149&tbnw=73&ndsp=52&ved=1t:429,r:40,s:100,i:124

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za informację z Toralei! Strasznie się cieszę, że będzie mozna ją kupić i że wyjdzie jakaś inna jej seria, niż podstawowa (którą i tak wycofują). Jakbyście coś więcej wiedziały o tej serii lub SCOF, bardzo prosiłabm o zamieszczenie tej informacji na blogu, bo ja kompletnie nie wiem, gdzie szukać takich rzeczy.
    P.S. Piękny rysunek Cleo, szkoda, ze niewiele widać.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Do anonimka, który pisze, ze znalazł interesujące zdjęcie Abbey: To jest Abbey z Fashion Pack ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem tą Anonimką, która dziękowała za tą super wiadomość z Toralei. Kupię ją na 100%! A jak nazywa się ta seria oficjalnie? Ma jakąś nazwę? Tym razem się podpiszę.
    WM <3

    OdpowiedzUsuń
  10. WM<3:
    O ile mi wiadomo to Power Ghouls,ale jeszcze tego nie potwierdzono :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale czemu na zdjęciach Toralei i Frankie nie ma pamiętników, a u Spectry i Clawdeen są?

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy:
    A skąd mam to wiedzieć? Spectra i Deena były pierwsze, może dlatego...

    OdpowiedzUsuń
  13. Spectra jako lalka podoba mi sie tylko w wersji Pictures day, ale tu muszę przeznać, że ma fenomenalną sukienkę!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. przecudowna toralei chciałabym....

    OdpowiedzUsuń
  15. Nareszcie nowa seria z Toralei! Kupię ją :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja klasyfikacja:
    1. miejsce: Toralei
    2. miejsce: Clawdeen
    3. miejsce: Frankie
    4. miejsce: Spectra
    W ogóle nie podoba mi się Spectra jako lalka

    OdpowiedzUsuń
  17. http://24.media.tumblr.com/23d4df6f3a66a78a7aae64c9cc5f4474/tumblr_mg08ocJiCf1rosg0bo1_1280.jpg http://25.media.tumblr.com/7d2cd0dd06a950f055b1c5a5ce2424ac/tumblr_mg08ocJiCf1rosg0bo2_1280.jpg macie w pudelkach

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie rysujesz! Z tych power ghouls najlepsza toralei potem frankie trzecie miejsce clawdeen, a ostatnie spectra
    to moje zdanie
    od:
    FG

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się najbardziej podoba Spektra i Clawdeen.
    1.Spectra
    2.Clawdeen
    3. Frankie
    4. Toralej

    OdpowiedzUsuń
  20. "Czarna kocica" ma jakiś sens, "Wspaniały wilk" też a "NASZE NAPIĘCIE"?! Nie, to bez sensu. Ten tłumacz chyba się pogubił :)

    Agnesiak010

    OdpowiedzUsuń
  21. Catty Noir?! Przecież to jest zupełnie inna postać ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)