piątek, 25 stycznia 2013

Teraz trochę obrazków.

Znalazłam ostatnio graficzne wersje serii Swim Assortment i Rossa Palonego.
Tu zdjęcie upiorek:


The back of all 3 girls looks like this, with Draculaura being in the front! 

I Rossa:
http://1.bp.blogspot.com/-5L5rg0xzHHQ/UQGMMRupvUI/AAAAAAAAYEw/u-KiXaL44_I/s1600/HETH.png
Podobają wam się obrazki? Jak myślicie, do czego będzie im potrzebny Ross?

Myślę,że obrazek Palonego będzie być może na pudełku z jego lalką,lub potrzebny do jego BIO.
Choć mogę się mylić...


(tak wiem, wpis nie jest wybitnie ciekawy,ale nowinka to nowinka.)

13 komentarzy:

  1. Aleksa wrzucisz WPN xD? A co do Rossa-dawno widziałem. Do Swim Assortment, ponowie pytanie-Po co Lali na basen baleriny?!

    Crystal

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanko: Jaki gmail ma Caretta?

    OdpowiedzUsuń
  3. Crystal: Jakbym wiedziała jak to chętnie :/
    Jedno powiem - świetny jest jak się to rozumie, bo jak po angielsku się oglądało no, to słabe było, chwilami się wszystko się mieszało

    Viktoria:
    A już nie pamiętam szczerze mówiąc :/ poszukaj w komentarzach pod postami.

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm kiedy zmienicie naglowek?

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonim:
    najpierw to niech lorrka naprawi komputer :)
    Ja sama NIC nie zdziałam, jestem tylko redaktorką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lori mówiła że zacznie robić jak jej kompa oddadzą. HueHue, wiem jak będzie ten nagłówek wyglądał :D

    Mam nadzieje że będzie taki mały szczegół o który prosiłam (nóż) :)



    Ann Blackwood

    OdpowiedzUsuń
  7. Do Lorr.... fajnie, że usunęłaś notkę Caretty, żal. więcej nie będę wchodziła na bloga.

    SarMH01

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy:
    Nadal jest ta notka -.-
    Chyba tylko szukasz pretekstu,albo nie umiesz szukać. -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. Ross jest okropny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Te obrazki są upiorne!
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  11. Może Graficzna wersja będzie do BIO skoro mają w planie lalek Rossa

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe, czy Ross będzie osobno, czy z Abbey, bo jak z Abbey, to szkoda, mogłam poczekać zanim kupiłam :c
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten obrazekz Rossem to być może oficialny art jego pierwszej laki.Ma być wydany z Abbey w zestawie "School Out"

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)