czwartek, 24 stycznia 2013

Straszna podróba...+ kolejne podróbki

Dzięki naszej czytelniczce Kindze, dostałam informacje o C-A-M ( a może raczej S-A-W?!) Bratzillaz.
Są strasznie szpetne, do złudzenia przypominają MH C-A-M,ale urody to nie mają za grosz.
Dla porównania:
Brazillaz
http://25.media.tumblr.com/6ff247969ceb9ca91efcb4742e295c11/tumblr_mh57i3GXI31rlobmko1_1280.jpg
 Monster High

To niestety ,,mały pikuś'' w porównaniu do Mystixx Vampires.
Pewnie już o nich słyszeliście, a czy słyszeliście ich piosenkę?: (info od ,,rekimilii water'')


Jak dla mnie to słuchając tego potrzeba zatyczek. Dziewczyna fałszuje i wydaje się jakby znała TYLKO słowa : Let's go Mystixx.

Tu dla przypomnienia:
 

Mystixx01.jpg
Co sądzicie o tej sprawie? Jak myślicie co gorsze Mystixx Vampires czy Brazillaz?
Moim skromnym zdaniem Vampires są straszną, nieudaną kopią.


29 komentarzy:

  1. z tego co sie dowiedzialam buty wspaniale pasujal na lalki MH. a zauwarzylyscie ze majal podobne buty do orginalnych lalek? przeciesz Bratzillas sa dosyc nowe a jusz pomysluw im zabralo?

    OdpowiedzUsuń
  2. ghouls spirit Wave 2 http://25.media.tumblr.com/0c0995c4237537d7345a00af4790857f/tumblr_mh5a2v8lTb1qzkq91o1_500.jpg

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy tylko mi się wydaje, że od początku teledysku Mistyxx można dostać padaczki xD ?

    Crystal

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ochydne te lalki

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak one mnie (nie będę przeklinać)! No sorr, trzeba sobie szukać innych pomysłów, a nie kopiować od MH! Tandeta! Ale jedno jest pewne... Nie mają weny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. 'Szatan Kinga' - polecam Ci słownik ortograficzny. ile ty masz lat?

    OdpowiedzUsuń
  7. mystixx są okrobne bratsilas są lepsze

    OdpowiedzUsuń
  8. do Kryzysowa Narzeczona. nie mieszkam w polsce od 3-4 lat. nie mam polskiej klawiatury + dysortografie wienc sorki, ale pisze jak pisze i nie moge tego zmienic

    OdpowiedzUsuń
  9. a lat mam 15 i perfekcyjny Angielski

    OdpowiedzUsuń
  10. na star sue jest ubieranka mystixx vampires

    OdpowiedzUsuń
  11. Aleksa popieram cię. Zatyczki są potrzebne i to bardzo. Zwykła kopia, nie mają już innych pomysłów. Zastanawiałam się co to są te Mystixx Vampires kiedy grałam w grę na StarSue. Dzięki , teraz już wiem . Są kopiami MH .

    OdpowiedzUsuń
  12. Bratzillaz są gorsze a z tych wampirek to przyznaję z niechęcią podoba mi się Talin


    Howie

    OdpowiedzUsuń
  13. no i wiecie macie racje dobrze ze sie napracowalam jak jakis durny wol ale nie na darmio a propos w tym teledysku siva wyglada jak pazdziochowa z kiespkich


    reki water:):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. wiecie co ułożyłam bardzo fajną piosenke dla Mystixx:BE-ZNA-DZIEJA!!!
    dRACULOVE.

    OdpowiedzUsuń
  16. w teledysku Mystixx Vampires nawet stroje aktorek nie są takie same jak w oryginale ugh i chyba Bratzillaz są lepsze

    OdpowiedzUsuń
  17. kolejna ubieranka kopiarzy h czyli bratztillaz uza z tanca rzadzi
    http://www.starsue.net/game/Bratzillaz_Vampelina.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Może i pomysł na Bratzillaz powstał wcześniej,ale to nie zmienia faktu,że skopiowali z zimną krwią CAM!Nie będę wspominać o Mystixx Vampires,bo wydaje mi się ,że oni skopiowali Bratzillaz.Wymyśliłam nowe przysłowie:Kopia mojej kopii jest moją kopią!
    Przerażona Julia5

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam na stronie Mystixx i wiem, że będzie chyba chodziło oto, że jak są wampirami wyglądają tak :-) a jako ( napisze jak w pingwinach z Madagaskaru) człowieki tak :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lalki nie zgadzają się z ubiorem Mystixx.

    OdpowiedzUsuń
  21. Do lalek bratzilaz nie są dołączone zwierzaki trzeba sobie do kupić

    OdpowiedzUsuń
  22. Do akademi bratzillaz doszła nowa uczennica a właściwie to dwie jakaś syrena-czarownica i wampir-czarownica. O Vampilinie ( wampir-czarownica ) na StarSue jest już gra.

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy wam też od początku teledysku chciało się spać z nudów.

    PS:Grałam w ubierankę Mystixx i tylko 1 strój nie skojarzył się z MH. Najwięcej było strojów a'la Lala i Abbey

    OdpowiedzUsuń
  24. to całe Mystixx Vampires to totalny niewypał

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam lalki Bratzillaz a mh też mam i obie kolekcje są super ;) Z mystixx vampires śliczna jest Azra i marzę o jej lalce . A piosenka ma być w takim klimacie-jest super tylko aktorki fuu
    Zoey09

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta siva z mystix vampires teledysku nie ogoliła się pod pachą

    OdpowiedzUsuń
  27. Po co oni produkują te idiotyczne podróby, skoro nikt tego nie kupuje?
    Powiem jakie są podróby:obrzydliwe, ochydne,przesadzone,zrobione bez pomysłu,zrobione na odwal,wcale nieprzypominające MH(a miały prawie wygładać jak MH),.
    Już wolałabym pić wodę gazowaną przez okrągłe 5 lat niż kupić sobie PODRÓBĘ!
    MASAKRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Powiem to pierwszy raz w życiu...Te,,Bratzillas"są brzdkie.

    OdpowiedzUsuń
  29. UWAGA! Bratzlillas było pierwsze przed Monster High, więc ni piszcie,że to podróby! Tak naprawdę to MH zkapia od Bratzillas! TAK MAM 2 BRATZILLAS I BARDZO MI SIĘ ONE PODOBAJĄ! Zanim będziecie oceniać Bratzillas i oskarżać o zgapianie od mh poszperjcie trochę w necie i zobaczycie , że miałam rację!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)