czwartek, 24 stycznia 2013

Kotołaczka już w sklepach za granicą!

Pamiętacie jak było ze wszystkimi lalkami?
Najpierw sklepy za granicą,a następny przystanek... POLSKA!
Już możemy szykować powoli oszczędności na Catrine.
Tutaj fotki:
Zdjęcie: Four in stock at Walmart, Dixie Farm Road & 518, Pearland (Houston), TX, 1/20/2013.
 
Na półkach ich raczej no... przymało-albo idą jak ,,świeże bułeczki'',albo Mattel wypuścił ich malutką ilość.
Co my jednak będziemy się martwić na zapas :)
Na drugim obrazku no i na tym:
Widać cenę :) 19.97$, tak w przełożeniu na zł będzie kosztować ok. 80 zł. - jeśli to się sprawdzi na 100% będzie moja :)

I jak? Co o tym sądzicie? Chcecie ją kupić gdy tylko będzie u ,,nas''?


6 komentarzy:

  1. Taka tania za granicą? Trudno w to uwierzyć, ale jest to prawda! Oby z Polsce też kosztowała tyle, bo na 200% będzie moja! WM

    OdpowiedzUsuń
  2. ♥Karolina♥
    Trudno uwierzyć, że taka tania. Jeśli w Polsce będzie taka tania( w co wątpie) to będzie moja!! Jest taka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, jasne... Akurat będzie tyle w Polsce kosztować. Roller Maze w Stanach kosztują poniżej 15$, ale jakoś u nas nie można ich (poza promocjami kupić za 50zł. Osobiście bym obstawiała cenę w okolicach 90zł i wzyż, najpewniej 99-110zł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie,mam nadzieje ,że będzie więcej sztuk w Polsce. Bo muszę ją mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja oczywiście muszę ją mieć!
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie sądzę żeby kosztowała 80 zł. :( Chciałabym ją, jest cudna, ale widziałam w realu i w smyku "inne nowe" lalki np. Rebecce Steam... kosztowała 160 zł... :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)