czwartek, 3 stycznia 2013

Jak zwykle spóźnienie. Czyli nowa ubieranka Operetty!

Pamiętacie jak mówiłam,że spóźnili się z dodaniem ubieranki Abbey na święta?
Dziś jest podobnie. Jest już 3 stycznia,a dopiero teraz została dodana ubieranka Operetty w charakterze nowego roku.
Link: Operetta w Nowym Roku!
I jak zawsze trochę screenów z niej:

                                                       
                                                                    I jak ja ją ubrałam:

 Podoba wam się?
Mi tak, ma tu ładne ubrania, mogliby tylko wysilić się z włosami i dać lepsze, bo te nie robią na mnie wrażenia.


8 komentarzy:

  1. Mam pytanie. Kiedy dodasz kalendarz zrobiony przez ciebie? Ten co zapowiedziałaś 20 grudnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę powiedzieć (a w zasadzie napisać), że na youtubie jest już nowy odc. MH: Wyprowadzeni w pole!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lila:
    Mam dopiero parę miesięcy, muszę go jeszcze skończyć. Styczeń już dałam, pod koniec stycznia dam luty i tak dalej...

    Anonim:
    Napisane było wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Aleksa.De.Nile0707
    A zrobiłabyś mi moją postać?
    Opiszę Ci ją:
    Cat "Cattie" Hell
    Córka demona (Nergala)
    Wiek: tyle ile ludzkich cierpień.
    Zabójczy styl: Mroczne ciuchy podkreślające moje piękno i czarna biżuteria, która tak chętnie noszę! Zawsze można mnie też zobaczyć w mrocznym i "spływającym" makijażu.
    Straszna wada: Mam tyle mrocznych tatuaży, że nie mogę ich zliczyć!
    Ulubione zajęcie: Straszenie małych dzieci w Halloween.
    Nie cierpię: Babć karmiących gołębie w parku. Uwzięły się na mnie! Gdy przechodzę obok, ciągle wykrzykują: "Satanista", "Nasze dzieci nie są już bezpieczne", "Szatan ją opętał". To bardzo wkurzające!
    Ulubiony przedmiot: Gryzologia. Tak jak wampiry(oprócz Draculaury) lubię się czasami wgryźć w jakąś szyję! Uwielbiam świeżą krew!
    Śmiertelnie nudny przedmiot: Szalona nauka. Nienawidzę lekcji z panem Hackiem- on nie ma mózgu!
    Ulubiony kolor: Oczywiście czarny i krwistoczerwony.
    Ulubiona potrawa: Zgadnij... krew!
    Domowy zwierzak: Nie mam go, ale kolekcjonuję zwierzęce szkielety i kości.
    Straszyciele: Rochelle, Grace Ripper, Valentine i Nefera. Moją straszyciółką do grobu jest Aleksa De Nile. Nienawidzę C.A.Cupid.
    Jest taka "romansowa" !



    OdpowiedzUsuń
  5. Potworki, a Co myślicie o zakładce ,,nasz straszyceum'' na jednym z portugalskich tak jest dlaczego mamy być gorsi?! Co wy na to? Bym w wolnym czasie oczywiście zasłużone postacie wyciągała i robiła.

    A PS do wszystkich!:
    Znalazłam swoje stare sesje z wakacji (fatalna jakość XD) Pamiętam,że robiłam je telefonem mamy bo mój wtedy padł, a tamten fonik jest mi posłuszny ( mój niet -.-)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym komixie spectra opisuje, że kiedyś na Cerberku napisała coś niemiłego o Arahne i o jakimś tajnym zgromadzeniu, które za wszelką cenę musiało chronić Obrożę Chaosu. Zgromadzenie powoli zaczęło się rozpadać, ponieważ od dłuższego czasu nikt nie miał zamiaru skraść Obroży Chaosu. Arahne chciała zemścić się na Spectrze, dlatego porwała obrożę. Spectra zdenerwowała się tak, że uwolniła swoje jak piszą ,,skrywane oblicze''i kierując się wskazówkami, doszła do tajemniczego przejścia, gdzie znalazła pewną kobietę, która powiedziała ,,czekaliśmy na ciebie''na co Spectra za nią poszła.
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog polecam swój :) http://mmmonster-high.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Narracja: Zanim Clawdeen stała się Wyjącą Ochroną[?], była zwyczajną licealistką. Moda krążyła za nią, ale pewnego dnia...
    Głos: SSSSSSzukaj tarczy,Clawdeen Wolf, SSSSSSzukaj tarczy!
    Clawdeen do Lali: słyszałaś to?
    Lala: Słyszałam co? Nie słyszałam niczego. To tobie musiało się coś przesłyszeć.
    Clawdeen: Ymmm... muszę dowiedzieć się z kąd dochodzi ten dzwięk.
    Lala: Dobra, dobra. Co?!

    Głos: Przejdż przez drzwi...

    Clawdeen: Co jeśli to mój potworny koniec?!
    Głos: Idż za smugą światła...
    Clawdeen: Jasne, łatwo ci powiedzieć, jeśli mam las na karku[?]

    Clawdeen: Okej, teraz chyba mi odbija...Ale myślę,że nieżle będzie mi w tym kostiumie.
    Głos: Clawdeen Wolf!!
    Clawdeen: Taaak...
    Głos: Czy masz zamiar podnieść tarczę Wspaniałego wilka, założyć jego kostium i powstrzymać Toralei i jej oddziały Chaosu?
    Clawdeen: Tak,tak, chcę!Ktoś musi nauczyć tego kociaka, że nie może używać świata dla jej niecnych planów. OK, jestem gotowa, co dalej?
    Głos: Ścieżki twoich rządów się zaczynają!!
    Clawdeen: Ścieżki? Ścieżki czego?!

    Clawdeen: Lepiej załatwić to szybko!

    Clawdeen: To było szponiastyczne!!

    Clawdeen: Wow! ciekłe srebro!Musi być jakiś sposób, by je ominąć...
    Już wiem! Zabalujmy!
    Lagoona i Abbey byłyby w tym lepsze. One przynajmniej biorą lekcję surfingu i snowboardu.

    Clawdeen:Wilczyście!I żadna super moc nie czai się w tych krzakach[?]! Zobaczmy co jeszcze tarcza Wspaniałego Wilkapotrafi zrobić!

    Clawdeen: No, to jest coś!

    Clawdeen: Zablokowane.Co teraZ?

    Postać: Chodż ze mną Wspaniały Wilku!
    Clawdeen: Dobra, teraz wszystko mi się pomieszało.
    Postać: Wszystko ci ujawnię po poznaniu najlepszych z drużyny

    Clawdeen: mam nadzieję,że ktoryś z tych superbohaterów na moc do robienia paznokci. Superbohaterom trudno jest dbać o naskórek[?]!
    JVV

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)