piątek, 11 stycznia 2013

Catrine po polsku

Zacznijmy od tego że jeden z naszych czytelników prosił o polskie Bio Cartine.
Staram się spełniać wasze prośby, więc proszę tutaj jej ,,rozpiska'' po polsku:



Wiek 415
Zabójczy Styl Podczas gdy uważam, że moja sztuka jest tym, co przyciąga turystów, mój paryski styl na pewno potęguje efekt.
Dziwaczna wada Jestem perfekcjonistką, przez co muszę czasem difficile très, aby zakończyć jakiś szkic. Nawet wtedy, gdy turysta zapragnie mieć swój portert ode mnie, biegnę za nim, aby go dokończyć. Po prostu ma być perfekcyjny i tyle!
Zwierzę Nie mam zwierzaka, ale kocham gołębie z Upioryża!
Ulubione zajęcie Uwielbiam porządkować swoje farby, pędzle, kredy, tusze, długopisy i kredkami. Uważam, że proces ten... jest uspokajający.
Najbardziej irytująca rzecz Potwory, które nie potrafią usiedzieć spokojnie, gdy je szkicuję. To jest bardzo denerwujące!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Anatomia. Bardzo dużo potworów przyjeżdża do Upioryża, więc muszę zgłębiać tajniki tego przedmiotu, aby wiedzieć, jaki kształt ma dana część ciała. W końcu jestem perfekcjonistką, pamiętasz?
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Historia sztuki. Mieszkam w mieście, gdzie otacza mnie ona przez cały czas. Dlaczego więc wciąż brać udział w tych zajęciach?
Ulubiony kolor Istnieje tak wiele kolorów na palecie, że trudno jest wybrać jeden! Dzisiaj myślę, że to lawenda, jutro, qui sait?
Ulubione jedzenie Mille-feuille. Są to trzy warstwy ciasta francuskiego, wypełnione słodkim nadzieniem i posypane na wierzchu cukrem-pudrem. Ah ... c'est magnifique!
Przyjaciele Jestem zakochana w moim mieście. To ono jest moim stałym towarzyszem

http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20130111184428/monsterhigh/pl/images/9/90/Catrine_DeMew_art.jpg



Ciekawostka:
Nazwa "Catrine DeMew" opiera się na "Catherine Deneuve", francuskiej aktorce.



Podoba się wam jej postać? Co o niej sądzicie?

EDIT:Ponieważ post trochę krótki dodam pracę BF1 naszej czytelniczki, która zrobiła okładkę mojej Aleksy jako komiksu:

https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=9bd6790828&view=att&th=13c1b23253b64832&attid=0.1&disp=inline&realattid=f_hbpanfqi0&safe=1&zw&saduie=AG9B_P_xYKRl26sbDMXqiFW1kUI4&sadet=1357941021780&sads=Twfv3apTo5Bu9XElIOiI-MehFcY







Mi się ona podoba,choć może te pasemka mnie drażnią,ale jak było tak jest.
Tu dla przypomnienia moja praca:
Na paincie :
Szkic:
I jak wam się podoba? Jeśli chcecie możecie przesyłać mi różne prace na mój G-mail
Jeśli będą np. pasować do tematu wstawie je, albo po prostu chcecie się mi nimi pochwalić:
aleksa.de.nile0707@gmail.com  :) Czekam :)


21 komentarzy:

  1. A takie pytanko do Lorr, może bym mogła... A no tak, nie mogę. Chciałam dodać zakładkę z pracami czytelników. Może coś da się zrobić'?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. alekso nie dałaś mojej wersji tylko szkic i swoją

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli tylko nie byłabym taka leniwa to bym skończyła i podesłała profil mojej Monster High OC... >.>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ola, bo tamtej wersji tej czytelniczki to nie widać. A i Ty nie możesz dodawać takich rzeczy jak zakładki, bo jesteś tak jak ja-tylko redaktorką :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zozolku ja BF1 jestem Anonimkiem co z tobą o oc gadałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zozo:
    To widać coś mi się zepsuło, zaraz zobaczę czemu nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak wyjdzie tylko jej lalka, to od razu ją kupuję! :) Fajnie, że ma tyle lat, co Rochelle. WM

    OdpowiedzUsuń
  9. BF1:
    Skoro tu nie widać zrobiłą post kolejny, mam problemy techniczne coś. 2 razy dodawałam i nic, nawet teraz zedytować nie mogę :(
    Jeszcze raz Sorry!

    OdpowiedzUsuń
  10. BF1:
    O rany! Teraz tamten co go pisałam i wkleiłam zniknął! Czemu zawsze urządzenia elektryczne są przeciwko mnie? :(

    O już spróbowałam pobrać może teraz się wklei!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie , może dodaj jako plik a nie jako link

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za przetłumaczenie tego bio. :) Fajnie że spełniłyście moją prośbę. A co do bio Catrine bardzo mi się podoba. Jak pisał już ktoś na górze, że kupi jej lalkę odrazu jak będzie już w sklepach to ją kupi ja też :)
    Pozdrawiam Maja

    OdpowiedzUsuń
  13. Sory za błędy

    Maja

    OdpowiedzUsuń
  14. znalażłam stronkę 13 wishes czyli coś w podobie freakyfab13

    link
    http://monsterhigh13wishes.com/

    zajżyjcie tu chyba też w 13 dzień miesiąca będzie dodawana nowość która będzie nazywana mażeniem

    napiszcie o tym bo ta stronka jest całkiem ciekawa

    cerberkaV

    PS: nie obraziłabym sie gdybyś cie napisali że to ja wam o tym powiedziałam

    PPS: jeśli nie na piszecie to nic

    OdpowiedzUsuń
  15. BF1:
    Próbowałam i tak i tak i nic, nie wiem jeszcze dziś się pomęczę. Przynajmniej pojawił mi się przycisk edycji postu (wczoraj wieczorem mi zniknął O.O)

    Cerberka:
    Dziękuję za info, zazar sprawdzę link.

    OdpowiedzUsuń
  16. aleksa , wyslesz mi na g-maila 1 strone komiksu?

    OdpowiedzUsuń
  17. Starfire:
    Właśnie mi wchodzi i wszystko jest dobrze, nie wiem co się dzieje z AKURAT tym najważniejszym obrazkiem -.-

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)