sobota, 19 stycznia 2013

Zbliżenie Catrine + Rochelle DC (lalka fana)

Hej straszyciele!
Pamiętacie jak pokazywałam wam jakiegoś faceta z lalką Catrine?
Teraz mam dla was dokładniejszą fotkę:

Hi I’m catrine .Im moving to monster high in February.
Dziwię się że przy niej nie ma walizki. Na filmiku miała. Wielka szkoda, ale w ,,wynagrodzeniu'' ma 2 obrazy, choć mi to nie rekompensuje walizeczki.

A wy? Co o niej sądzicie? Jesteście zawiedzeni brakiem walizki?

+ mały bonus. Myślę,że nie zapomnieliście o odcinku Dance Class z Rochelle.
Jest już jej lalka:
http://2.bp.blogspot.com/-4VmDRwR7aV0/UPrfGNeNGxI/AAAAAAAAXwU/GrBCIs39rV4/s1600/tumblr_mgvo2zBLFG1rgknjqo1_1280.jpg
Szkoda że to jest robota fana,ale i tak uważam - zasługuje na uznanie.
Tu fotka córki gargulca w filmie:
http://3.bp.blogspot.com/-U0P_D__We_0/UPrfGVhWOII/AAAAAAAAXwY/hMbO_HQsgGI/s1600/tumblr_mgutv9kuNL1s0w46xo1_1280.png

Podoba wam się Rochelle? Chcielibyście by była oficjalna? 

24 komentarze:

  1. Catrine jest prześliczna!!!Rochele też :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Catrine śliczna a Rochele ma ciuchy Operetty Robeccy i buty Lagoony .
    Po pierwsze to nie oficjalna lalka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież napisała że Rochelle jest zrobiona przez fana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisała, że Rochelle jest zrobiona przez fana. Co do Catrine to po prostu przecudna!!! Ona będzie moja!
    ♥Karolina♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zbliżenie na twarz Catrine to zdjęcie z ostatniego ComicConu, gdzie pierwszy raz ją pokazano. Więc to nie jest nowe zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Alexa bardzo dodbrze widać ze rochella jest przez fana ponieważ bluską w od rebeccy a spódniczkę od operetty dance class
    a tu macie dowód bluzka rebeccy http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl&tbo=d&biw=1152&bih=624&tbm=isch&tbnid=29eb3KXXVmOyvM:&imgrefurl=http://misiaczek007.pinger.pl/&docid=XGZTqpJ2oMs8cM&imgurl=http://i.pinger.pl/pgr234/21b4676e001be076505cd565/Rebecca-steam2.jpg&w=400&h=400&ei=RZT7UOuLH4_FtAa45oGwCQ&zoom=1&iact=hc&vpx=886&vpy=267&dur=1032&hovh=225&hovw=225&tx=116&ty=101&sig=113967169453843319462&page=1&tbnh=142&tbnw=129&start=0&ndsp=23&ved=1t:429,r:15,s:0,i:123
    a tu spódniczkę operetty http://www.flickr.com/photos/superqt/8159227396/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy ktoś zauważył ale lalka rochelle ma czarne lub ciemno fioletowe usta a na filmiku miała różowe to mała pomyłka ale fan się bardzo postarał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę Cię rozczarować, Aleksandra de Nile, ale Rochelle to podstawowa lalka z przemalowanymi ustami, zrobioną fryzurą, jej opaską, górą od Robbeci, dołem od Operetty, a buty ma Lagoony... :-/

    OdpowiedzUsuń
  9. Catrine nie ma walizki, ale ma torebkę (widać na zdjęciu, ale trudno zobaczyć). MUSZE JĄ MIEĆ!

    OdpowiedzUsuń
  10. E tamm. Wg mnie gdyby autor lalki pomalował usta Rochelle to lalka była by zabójcza. C:

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż, małe sprostanie moich lalek - Caterine ( można tak uznać )już jest moja :3
    A co do tych obrazów, to wg. mnie zamiast walizki są świetne. Fajnie, że ma obrazy.

    BlackRose00

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że zrobił Rochelle czarne usta (albo je takie miała, nie wiem). Ale i tak jest prześliczna ;D A co do Caterine... Będzie moja :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czemu ale u Rochelle odpychaja mniete czarne usta

    OdpowiedzUsuń
  14. Catrine jest przecudna ja ją musze mieć!!! A mam takie pytanie do lorine : Czy mogę zostać współredaktorką bloga? Zapraszam na zzajrzenie na mojego bloga przetłumaczyłam historyjkę Scaris i zedytowalam ją tak że na obrazku są polskie napisy. Moge tak zrobić z BIO Catrine jeśli zostanę współredaktorką :) Pozdrawiam Naxsi

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że tak bardzo widać, że to bluzka robecki i , że nie ma kokardki przy spudnicy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecież jest napisane ,,Szkoda że to jest robota fana,ale i tak uważam - zasługuje na uznanie.'' Musicie dokładniej czytać posty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ludzie nauczcie się posty dokładnie. czytać, a nie tylko czytać temat i oglądać zdjęcia, bo jest tam napisane:
    "Szkoda że to jest robota fana,ale i tak uważam - zasługuje na uznanie."

    OdpowiedzUsuń
  18. Sądzę,że Catrine jest bardzo fajna,ale bez szału.Codo Rochelle-mogłaby być oficjalna,ale nie podobają mi się te czarne usta.
    Gwen339

    OdpowiedzUsuń
  19. Caterine jest sweet ale rochelle :/ nie pasują te czarne usta :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Chcialabym miec Rochelle. Ten fan ma talent.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet ladnie wyszła ta rochele.
    ps. Zapraszam na mój blog ze-swiata-mh.blogspot.com
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Caterine na bank a co do Rochelle to też mogę taką zrobić bo mam też Robeccę ale spódniczke i bóty miała by inne...




    Howie

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję że kiedyś Mattel zrobi lalkę Rochelle z serii Dance Class, ponieważ Rochelle jest śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)