piątek, 4 stycznia 2013

Nowe lalki?

Przed chwilą weszłam na jedną z portugalskich stron, a tam TO!:




Fajne? A co powiecie na to! Nowe postacie!:




I taka mała zagadka: Kto to ma być?!
 
(ta ostatnia to chyba albo Lagoona (w co wątpie) albo jakaś jej krewna)

Myślę,że to zapowiedź filmu ,,13 życzeń'', być może jeszcze czegoś. Już wiem jak wygląda dżinka z lampy! :)
Moim zdaniem fajne są,ale aż tak bardzo nie. Takie trochę te lalki przypominają mi barbie, nie wiem czemu. Cieszę się jednak,że nad filmem ,,13 życzeń'' pracują i widać całkiem niezłe efekty.

Nie możecie się już doczekać? Ja taak :D A co sądzicie o lalkach? Piszcie w komentarzach!



33 komentarze:

  1. Ostatnia to Lagoona. A 2 nowa lalka to chyba lalka dzinica z filmu 13 Życzeń. Dzinowa lalka nie wygląda najlepiej ...


    Paris Goyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Te 1 3 lalki są z filmu 13 Życzeń ( Wiem to bo obok jest logo serii (obok Lali to widać cały napis Życzeń)) Mam nadzieje że troche pomogłam "," *=*

    OdpowiedzUsuń
  3. Część lalek jest z serii 13 wishes, a inne to lalki z serii Ghouls night out. sama pisałam o nich ze 2 godz temu na swoim blogu i muszę powiedzieć, że od początku mi się podobały.

    P.S. dla niedoinformowanych ta z siną skórą nazywa się Twyla Tharp, a różowa Gigi la Genio

    OdpowiedzUsuń
  4. JAKIE ŁADNE !!!!\

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Omg ta druga Draka i Howleen są moim zdaniem najładniejsze

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem lalki te są super.Rzeczywiście, dżin nie wygląda najlepiej, nawet nie wiem czy jak Monster High. Nawet dużo jest tych potworów i innych dziwnych stworzeń ,że ich tyle powstaje. Kiedyś nawet bym nie pomyślała,że może być coś jeszcze prócz zombie czy wampira xd.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta z dziwnym fryzem to GiGi córka gina a ta błękitna to Tyle córka jakiegoś boogie mana(?)to z serii 13 wishes a howleen i ta dziwaczna Lagoona (tak to Lagoona)są z innej serii.

    Mam nadzieję że pomogłam

    OdpowiedzUsuń
  9. co do lalek z mebelkami nie jestem pewna

    OdpowiedzUsuń
  10. Frankie ma podobny styl do Clea w tej serii.
    Clawdeen mi się najbardziej podoba!
    Draculaura(mam nadzieje,że w filmie nie będzie miała zeza!!!)
    Kawiarenka z Cleo dziwna.
    Ta scena ze Spectrą (głównie Spectra mi się podoba)
    Kolejna Spectra ma dziwne buty,włosy,kapelusz i ręce!!!
    Lagoona Ekstra egzekwo z Clawdeen na 1 miejscu.
    Rochelle ładna troche dziwnie wygląda w włosach bez grzywki ale PIĘKNA!!!!
    Draculaura z kawiarenką takie se!
    Howleen przeprzeprzepiękna!!
    ta nowa szaroskura lalka ma dziwny wyraz twarzy.
    dzinka NIE!!!
    TA ostatnia Blee
    Draculove.

    OdpowiedzUsuń
  11. Howleen jest słodka , ale dlaczego jest ze zwierzakiem?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się cieszę! Z tej serii będzie Rochelle! Super! WM

    OdpowiedzUsuń
  13. jeśli chodzi o nowe uczennice to jedna z nich (ta w fioletowych ubraniach)nazywa sie Twyla Tharp, a druga nazywa sie Gigi la Genio.
    Według mnie najładniejsze z tych wszystkich lalek są Howleen i Twyla

    OdpowiedzUsuń
  14. wiadomość powyżej od:FG

    OdpowiedzUsuń
  15. Też jestem na bieżąco na tym blogu , lalki są extra . Obraziłabyś się gdybym też to dała na swój blog ? Oczywiście nie z twojego pomysłu , tylko po prostu widziałam to na por.blogu

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny blog polecam swój
    http://mmmonster-high.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Frania i ten zestaw z cleo jest przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  18. PRZECUDNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TO BĘDZIE JEDNA Z NAJ SERII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. prześwietne to! ;>
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zosia:
    Za spytanie się już masz u mnie dużego + , nie mam nic przeciwko jeśli ktoś bierze coś z bloga, byle by tylko napisał że to z naszego albo grzecznie się zapytał. Z przyjemnością Zosia - nie obrażę się :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Super! Extra! Zaje !!! Mi się podoba jak nie wiem co !

    OdpowiedzUsuń
  22. Aleksa, a czy ty się zapytałaś czy możesz użyć zdjęcia z hiszpańskiego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej informuje cie że zostalaś zg przeze mnie Liebster blog pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ej najnowsze nowinki do Aleksy jest dostępna gra Cleo Skull Shores na Star Sue 01.04.2013r
    Draculove.

    OdpowiedzUsuń
  25. Azzure:
    Niby jak? Hiszpańskiego nie znam. -.-

    OdpowiedzUsuń
  26. Może mama Lagoony?

    OdpowiedzUsuń
  27. według mnie te lalki są trochę "niedorobione" jedynie frankie jest podobna do normalnej

    OdpowiedzUsuń
  28. ta dziwna lagoona i howleen sa z serii która nazywa sie "color me crepy" czyli tak po mojemu znaczy "pomaluj mnie strasznie" co oznaczać może że lalki będa w dziwnych kolorach i odcieniach i z tad może być ta lagoona

    cerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  29. Gadżety Monster high
    http://tablica.pl/oferta/kubek(...)nt-ID1TheZ.html

    http://tablica.pl/oferta/kubek(...)ry-ID23tHn.html
    zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Na dressupgames.com jest gra z Clawdeen. Jak wpiszesz np. " monster high basy ( np.) frankie to pojawi Ci się tyle basów, że Ho Ho."

    OdpowiedzUsuń
  31. Najładniejsza Clawdeen :)
    To moje zdanie

    Agnesiak010

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)