wtorek, 22 stycznia 2013

Zbliżenia Catrine

Pokazywałam wam ostatnio 2 zdjęcia Catrine w jej całej okazałości.
Pora zwrócić uwagę na detale:




(zdjęcia z bloga poniżej poleconego)

I jak podoba się wam? Co o niej sądzicie?
Ja już nie mogę się jej doczekać w sklepach!


PS. Teraz sięgnę po prośbę Sierry Evans (Klara Baggins)
Zwróciła się do mnie z ogromną prośbą powiedzenia co  z Cerberkiem.
Jest teraz dostępny pod tym adresem ----> Nowy Cerberek

EDIT:
Pojawiły się nowe zdjęcia Catrine:
http://2.bp.blogspot.com/-pj-mgLFQB7U/UP79UktCW3I/AAAAAAAAGe8/3IwIK8LglYw/s1600/4.jpg
 http://2.bp.blogspot.com/-M-cxcDfzb2E/UP79MxFrQhI/AAAAAAAAGes/85hYVG0n6FM/s1600/1.jpg
http://2.bp.blogspot.com/-CHgvkvhjanc/UP79NyBsVRI/AAAAAAAAGew/uff6fiD4TE0/s1600/3.jpg

22 komentarze:

  1. Szkoda, że raczej kolejnej Monsterki nie będe mieć bo Catrine szczególnie mi się podoba.

    Crystal

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza! :D Catrine jest cudna, muszę ją mieć w swojej kolekcji. WM

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie, nie zdążyłam :/ WM

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleksa śliczna jest ta Twoja OC!!! Ty masz do tego zapał. Nie to co Caretta!

    OdpowiedzUsuń
  5. przyblirzenie twarzy Draculaury z swimming class, jak widac nie zrobili jej kluw http://24.media.tumblr.com/0951cf5e46de41faf2f78800a5685a0c/tumblr_mh1ngxBrja1rdrul0o1_500.jpg

    OdpowiedzUsuń
  6. Szatan Kinga:
    Wiem, pisałam o tym w poście o lalkach ze Swim Assortment.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna lalka, Oc tez :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się już doczekać, kiedy Rochelle ze SCOF, Catrine i seria Power Ghouls z Toralei będzie już w Polsce ogólno dostępna. WM

    OdpowiedzUsuń
  9. Cała kolekcja SCOF a również Catrine http://www.youtube.com/watch?v=Qrkj7Ql9QyU

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwaga,redakcjo i czytelnicy bloga! Na Allegro jest Spectra Power Ghouls!!! W wyszukiwarce Allegro wpisz MONSTER HIGH CLAWDEEN WOLF UNIKAT i włącz aukcje z Clawdeen DOTD. Wsyzstkie przedmioty sprzedajacego,a tam na koncu bedzie Spectra. Poydrawiam,Ladz Cat!!!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już ich nawet kilka, żadna nowość.-_- WM

      Usuń
  11. Czy mogły byście zmienić ten świąteczny obrazek ??no bo już po świętach i to tak trochę głupio

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Walcie sie wy wszyscy anty-fani Caretty,
    jak Aleksa była próbną redaktorką nienawidziłam jej, a teraz ją bardzooooooo lubie!To samo będzie z Carettą teraz jej nienawidzicie, a jak zostanie redaktorką(o ile zostnie)to będziecie ją ubustwiać!!
    Bardzo przepraszam jeżeli kogoś uraziłam!
    Jolka

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy:
    Planujemy zmianę.

    Anonimowy2:
    Dzięki za link do spectry. Chyba zedytuje post o clawdeen

    OdpowiedzUsuń
  15. A wy znowu że Cretta to Cretta tamto zostawcie ją w spokoju. popoieram to co napisała Anonimek o anty-fanach Cretty maiałam tak jak ona.

    OdpowiedzUsuń
  16. kolejni kopiarze z moster high mystixx vampires oto filmik
    http://www.youtube.com/watch?v=CnvOKrtaMfI znlazlam jeszcze strone
    http://www.mystixx.com/index.html
    to wszystko rekimilia water

    OdpowiedzUsuń
  17. ♥Karolina♥
    Możecie też napisać, że na Ebay są już wszystkie lalki superbohaterki, ale teraz jest tylko Clawdeen i Spectra, bo Toralei i Frankie już nie są w sprzedaży. Jest tam też Catrine.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi bardzo podoba się ta lalka.Muszę ją mieć!
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi bardzo podoba się ta lalka.Muszę ją mieć!
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)