środa, 2 stycznia 2013

Porcja bas + ,,nowi uczniowie''

Witam w jakże kochanej środzie! Oczywiście większość musiała iść do szkoły ( :( ), jutro niestety też, dziś na dodatek nic w świecie MH się nie dzieje.
Na osłodę życia mam dla was parę bas do OC oraz ,,nowych uczniów'' - jakich? Zobaczycie pod koniec posta :)
Najpierw basy:











 

 Dobra, na razie to tyle. Teraz chciałabym wam pokazać taki mały bonus w postaci ,,nowych uczniów''. Są to zrobieni przeze mnie nowe postacie (uh) - grono powiększyło się o bliźniaczki.
Jedna jest Aniołem a druga Diabłem, nie lubią siebie jak ogień i woda, są zupełnie nie podobne, a jednak żyją sobie razem (jak pies z kotem),ale lepiej przeczytajcie co ja wam będę opowiadać :P


Jak wam się podobają? Do której jest wam bliżej? Do Devillianny? A może Angeli? Piszcie w komentarzach i oczywiście nie zapomnijcie dodać swoich dzieł :)
(Lorrka mnie chyba skatuje za diabełka.  
Chciałam najpierw zrobić jej postać,ale nie wiedziałam jak się do tego zabrać. Tylko ten diabełek przyszedł mi do głowy :P)
EDIT:
W moim ,,straszyceum'' kolejni uczniowie:

 




15 komentarzy:

  1. Ślicznie masz talent :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu one mają na rękach 3 kreski???

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy:
    Ponieważ to ich znamiona. Pamiętam,że liczba 3 coś znaczyła w numerologii,ale już nie pamiętam, a kreski to jakby ,,drapnięcia''.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Diablica" wyszła ładnie, zwłaszcza włosy. Mam prośbę. Możesz w wolnej chwili spróbować narysować moją monsterkę? Oto jej skrócona biografia:

    Victoria Fairness, ale wszyscy mówią mi Vika

    córka: Wiktorii, bogini zwycięstwa

    wiek: Jestem ponadczasowa,a ponieważ mam do wszystkiego szczęście mój wiek jest zależny od "świata". Aż mnie dreszcze przechodzą, gdy myślę, że mogę stracić "świat z oczu" gdy ludzie przestaną być "FAIR"

    Zabójczy styl: Uwielbiam koniczynki i pacyfki! Noszę Ciemnawo-brązową kurtkę (nieco dłuższą niż Clawdeen), a pod spodem czerwoną bluzkę z dużą tęczową koniczyną na środku, spodnie dosłownie jak u Operetty. Włosy rozpuszczone,grzywka trochę (ale minimalnie) krótsza i ułożona przylegle do twarzy. Wade dopisze później

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta od anonimka co stworzył Victorię Fairness

    ...Buty to krótkie, złote botki (Takie same jak te w które ubrałaś operettę w tej nowej ubierance), czarny obcas to spirala na której końcu znajduje się koniczynka. I jeszcze te kolczyki-medaliki z wyrytym napisem "WIN" na obu stronach

    wada: Cokolwiek bym nie robiła zawsze mam szczęście. To takie irytujące i straszne, bo przyspożyło mi wielu kłopotów. Przeprowadziłam się tu bo potwory poznawszy mój dar zaczęły się o mnie... kłócić.

    Ulu. kolor: Zieleń trawy w połączeniu ze złotem medali i pucharów to jest to!!!

    Ulu. potrawa: Sok z jabłek i sałatka jabłkowo-marchewkowa

    Naj. irytująca rzecz: Nie wolno mi startować w rzadnych zawodach! Ponieważ zawsze wygrywam (co byłoby nie fair), a nie mogę oszukiwać nie mogę również zasmakować starej dobrej rywalizacji...

    Zwierzątko: Mój mały pawik z nadzwyczja wielkim ogonem. Jest tradycyjnie niebiesko-zielony, a to takie pokojowe kolory!

    FRIENDS:
    Venus McFlytrap,
    Rochelle Goyle
    Operetta
    Robbeca
    Abbey Bominable
    Lagoona Blue
    C. A Cupid
    Spectra Vondergeist
    Windy Winner (moja siostra młodsza o trzy lata)
    i najoryginalniejsza Aleksa de Nile!

    Ulu. przedmiot: Ogreografia. Czasami jak mi się nudzi "czytam" atlasy świata. Wiem gdzie znajduje się prawie każdy kraj i potrafię wymienić rzekę na każdą literę!

    Znienawidzony przedmiot: Straszylogia. Na miejscu każdego torturowanego przez pana (wstawić nazwę nauczyciela straszylogii) uciekłabym jak poparzona, a potem z zaskoczenia wgryzła mu się w nogę! Zasłużył sobie na to...

    PS nazwisko zmieniam na Victoria Vinner

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimka od Viktorii:
    Niedawno zrobiłam konkurs na wymyśloną postać, mam w planach 2 edycje więc zachowaj Vickę :) Być może szczęście Ci dopisze.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne potworki ;)
    od:
    FG

    OdpowiedzUsuń
  8. mam kilka upiorek, tylko nie wiem jak wstawić :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Aleksa de Nile;
    Anonimka od Victorii:
    Jestem przekonana, że to oryginalne i pomysłowe! Ale dzięki. Jak dodałaś te ostatnie dwie postacie? Pamiętam, że jak kiedyś wchodziłam na tego bloga ten post kończył się dwoma postaciami - diablicą i aniołkiem?

    OdpowiedzUsuń
  10. Do anonimka od postów:
    Jest opcja : Edytuj. Często piszę EDIT: ...
    Ale postacie dodałam jako spontan.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki Aleksa że dałaś Czarnonike na pszyjaciuł Spiderelli.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak pierwszy raz zaóważyłam Twoje potworki myślałam, że to jakieś nowe potwory. Masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz fajne pomysły na postacie

    Agnesiak010

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakbym miała wymyślić postać z monster high to nazywała by się Problema Husneer.

    OdpowiedzUsuń
  15. hej :) jestem Ola i kocham rysować z moją np nowych uczniów i bawimy się lalkami z serii Monster High chciałabym startować w twoim konkursie Alekso De Nile. Ale boje się że jak wymyślę moją postać i ją opublikuję to ludzie będą się bawić :C nazywa się ona Nemi Katey i jest córką zmienniołaka :3 super że poznałam tak pomysłową osobę.
    O.S z Trzebini

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)