sobota, 12 stycznia 2013

Moja upiorna ekipa :)

Pamiętacie jak skarżyłam się wam na moją komórkę? Nie chciała przerzucić zdjęć.
Ale od czego jest cudowna komórka mojej mamy! Niestety ma słabszy aparat,
ale ,,darowanemu koniowi nie patrzy się w zęby''. Przyznam się,że post Caretty trochę mnie zmotywował do szukania oprogramowania. Na szczęście do nokii łatwiej jest niż do mojego samsunga (rosyjski o.O) to jeszcze gorzej. Dobra, dosyć mojego ględzenia. Przedstawiam wam moje lalki:
                                                        
                                                                    Operetta i Nefera
                                                      Draculaura,Cleo i Clawdeen
                                                              Venus,Rochelle i Abbey
                                                                   No i chłopacy :)
Zdjęcia robione przed chwilą, z paskudnym fleszem, ale są. Znalazłam jeszcze starą (jeszcze z wakacji) sesję Abbey na działce: (na razie dodam tylko 1 zdjęcie):
Ubolewam nad sesją Neferki w różach,które zostało w mojej komórce. Skoro mam ferie wyśle do tej komórki, a następnie do laptopa (trochę roboty jest :/)

Podobają wam się? Mam od czasu do czasu robić im sesje zdjęciowe i dawać tu? A jakie wy macie lalki?
Czekam na odpowiedzi ^^^ :)





16 komentarzy:

  1. Zdjęcia zrobione na moim parapecie XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz wyjątkowo piękną Clawdeen Wolf, a jak może wiesz też mam Abbey i Draculaure, ale z innej serii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam venus, Clawda i Draculaure, Clawdeen z seri święte 1600, abby z Dreamscape bead, lagoone roller mazing i Spectra

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam Frankie Holoweenową,Lagoonę Hawajską i zepsutą Draculoure plażową!!!(Niedługo kupie albo samą Draculaurę lub 3 pack DDG!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej ty masz już ferie? A my mamy dopiero 11 lutego to nie fair!
    RoksiR14
    PS: Fajna sesja

    OdpowiedzUsuń
  6. Rób częściej!Moje lalki to:
    -Clawdeen Coffin Bean z kawiarnią
    -Nefera Basic
    -Draculaura School's out
    -Clawd Basic
    -Frankie Roller Maze
    -Robecca Steam Basic

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam już ferie. Jeśli chodzi o moje MH to są to:
    - Draculaura Skull Shores,
    - Lagoonę Skull Shores,
    - Cleo Halloween,
    - Venus,
    - Clawdeen Dead Tired 2 ale kupiłaj jej ubranko
    - Frankie Roller Maze
    - Clawda
    - Draculaurę z Clawdem
    ♥Karolina♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również mam już ferie ;) a moje niestety tylko ,,2" lalki to venus mc flytrape i ghoulia skull shores ps.aleksa nie tylko twój komputer umie się nieźle fochnąć : /

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam Frankie z Serii Sweet 16oo i - tak jak ty - Neferę. Na koniec roku szkolnego mam zamiar kupić sobie jeszcze jedną, albo Robbece, albo Wonder Wolf, albo Cleo i Deuce'a... nie mogę sie zdecydować, może kupie zupełnie inną...

    BlackRose00

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja "zrobiłam" sobie ferie szybciej, bo jestem chora na grypę bostońską tzn. w buzi, na rękach i na nogach ( czasem w miejscach intymnych -.- )wyskakują ci swędzące kropki, a w buzi strasznie bolą !! szczególnie przez 4 pierwsze dni.Ja mam piąty i nareszcie znikają !!! Ale cały tydzień i tak nie będę chodzić do szkoły, bo ta grypa monstrualnie szybko zaraża, ale zaraża tylko dzieci. a mam 12 lat, a i tak się zaraziłam od koleżanki, która się zaraziła od dziecka z 1-szej klasy ( mieliśmy razem w-f(niestety))itd. ... Wiem, zanudzam, ale chcę wyrazić moją wściekłość, akurat na te większe opady śniegu... Sorry, nie komentujcie zło... Po prostu mam coś takiego,że jak piszę, to przynudzam niektórych i się strasznie rozpisuje...

    BlackRose00

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja "zrobiłam" sobie ferie szybciej, bo jestem chora na grypę bostońską tzn. w buzi, na rękach i na nogach ( czasem w miejscach intymnych -.- )wyskakują ci swędzące kropki, a w buzi strasznie bolą !! szczególnie przez 4 pierwsze dni.Ja mam piąty i nareszcie znikają !!! Ale cały tydzień i tak nie będę chodzić do szkoły, bo ta grypa monstrualnie szybko zaraża, ale zaraża tylko dzieci. a mam 12 lat, a i tak się zaraziłam od koleżanki, która się zaraziła od dziecka z 1-szej klasy ( mieliśmy razem w-f(niestety))itd. ... Wiem, zanudzam, ale chcę wyrazić moją wściekłość, akurat na te większe opady śniegu... Sorry, nie komentujcie zło... Po prostu mam coś takiego,że jak piszę, to przynudzam niektórych i się strasznie rozpisuje...

    BlackRose00

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę Clawdeen , Cleo i samsunga :3

    Goldeee

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam Rebeccę Steam, Rochelle Goyle, Draculaurę, Clawda Wolfa I Clawdeen Wolf Coffin Bean :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam Draculare(1600 sweet), Abbe(skull shores), Robecce(basic) i Lagoonę z odcinka "Piękno tkwi w kropkach" (sorka zapomniałam nazwy serii).

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam tylko Venus ;(

    Fajne masz lalki :)

    Agnesiak010

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam: Draculaurę Skull Shores,Frankie Stein Roller Maze,Neferę de Nile Campus Stroll,Frankie Stein Ghouls Rule,Clawdeen Wolf Basic,a teraz może pojadę do Niemiec,więc będe polować na w tej chwili unikalną Toralei Stripe Campus Stroll. Lalki dostawałam w kolejności,w jakiej wypisałam.:)
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)