sobota, 19 stycznia 2013

Swim Assortment ciąg dalszy i omówienie jednej z nich + ,,nowe lalki''

Dziś przedstawię wam kolejne omówienie.
Tym razem lalki Venus z serii Swim Assortment.


Jak dla mnie Venus tutaj nie jest taka najgorsza.

Tu jeszcze zamieszczę zdjęcia też tej serii:


.

Szczerze mówiąc gdyby nie brak ząbków u Draculaury, ta wersja byłaby całkiem,całkiem.
Coraz bardziej przekonuję się do tych lalek.

A wy? Podoba wam się Venus w tym wydaniu? Które zdjęcie zaprezentowało lalkę najlepiej?

 W poście umieściłam również ,,+,,nowe'' lalki''.
Paru z czytelników pisało o nich w komentarzach:




Wszystkie to niestety lalki zrobione przez fanów. Na Lilith Van Hellkrzyk widać ewidentnie rysy twarzy Nefery,a materiały kostiumów Grimmily i Madame Monatelle nie są stosowane przez Mattel'a.

Szkoda niestety,że nie są oficjalne. Która z nich podoba wam się najbardziej? Chcielibyście mieć jedną z nich?

Chyba mi najbardziej spodobała się Lilith.

EDIT:
Znalazłam jeszcze jedno zdjęcie Grimmly:
 

19 komentarzy:

  1. wie wiem znowu przynudzam... swoimi prośbami .. Ale tak marzę marzę że nie mogę przestać morzę aby z wami prowadzić tego bloga chociaż na okres próbny

    OdpowiedzUsuń
  2. Madame Monatelle jet z pewnością zrobiona ze Spectry ;) widać po "dołkach".

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się bardzo podoba Anna. Gdyby wyszła, może by się u nie znalazła... :)

    BlackRose00

    OdpowiedzUsuń
  4. na starsue jest ubieranka mystixx vampires

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak,dla mnie Venus i Goona naj:)Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej wiecie jaką furorę zrobił ostatni odcinek ,,Upiorny taniec" .Tylko w Polsce on jest a w anglii oglądają go po Polsku i piszą ,że nic nierozymieją!!!!Ale Extra!!!
    Ps. przeczytałam to na stronie mojcerberek.blogspot.com żeby nie było!!!
    Draculove.:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się przekonałam do Lagoony - nie podobała mi się, a teraz sądzę, że jest extra !!!

    BlackRose00

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG dopiero to zobaczyłam ale na oficjalnym kanale polskim monsterhigh
    nie ma 24 odcinka 6pl

    straszne!

    cerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, czy moglabym prowadzić z wami bloga? Bardzo mi na tym zależy, chociarz na okres próbny. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Madame Monatelle to przerobiona Spectra bo zaraz w oczy rzuca się ta koścista twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a grimily chyba zrobiona jest z toralei bo cos odrazu przypominała mi innego potwora


    cerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak. Ja o niej pisałam, aby Caretta/Julia ją zamieściła!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bum wybrała Grimmily Anne a ubranie już bym sama poprawiła

    OdpowiedzUsuń
  14. Na jeja.pl jest ubieranka Grimmly.... możę jednak ona jest lalką stworzoną przez Mattela .....
    PS. Bardzo podoba mi się ten blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Frankie:
    Ona jest tylko z akcji We Stop Hate. Mi się nawet wydaję,że Mattel nie ma do niej pełnych praw. Choć mogę się mylić. I nie jest stworzona - mattel używa innych tkanin.

    OdpowiedzUsuń
  16. Grimmily jest taka urocza!! Słodsza nawet od Lali jak by była oficjalna to bym odrazu kupiła...



    Howie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ada :
    Tak miałam o nich napisać, ale cóż. Kto pierwszy ten lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, podoba mi się lalka Grimmly, w ogóle fani robią świetne lalki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. WIECIE,ALE JA (NIE ŻARTUJE)NA ALLEGRO WIDZIAŁAM ZA 90 ZŁ LALKĘ LILITH VAN HALKRZYK NA TYM SAMYM ZDIĘCIU CO TUTAJ!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)