piątek, 25 stycznia 2013

Tył zestawu kotołaczek + nowe plany lalek

Pokazywałam wam niedawno nowy zestaw cheerleaderek.
Teraz zobaczyłam już ich tył pudełka.
 Jakość co prawda nie jest najlepsza,ale to bardziej chodzi o całokształt.
Jak już wspominałam - muszą obowiązkowo wylądować w mojej kolekcji.


A wy? Co o tym sądzicie? Kto na opakowaniu ma najlepszą graficzną wersje?

PS Doszły jeszcze nowe plany lalek :)
W planach znajdą się jeszcze:
- Lagoona i Cleo Scaris
- Dot Dead Gorgeous Frankie,Cleo,Clawdeen,Robbeca i Venus
- Clawdeen Picture Day
- Zapowiedź,że do Ghouls Night Out dojdzie być może jeszcze jedna postać.
- Dance Class Rochelle i Clawdeen
- C-A-M wilkołak i potwór morski (chłopak)

Co myślicie o wszystkich zapowiedziach? Pisałam już w tamtym poście co mi się spodobało, teraz do tego grona na pewno dołączy seria Scaris 2 i DDG.

PS2 Dostałam dziś  film WPN (ah,kochany tatko :)) kto chce na seans filmowy ze mną? :P

24 komentarze:

  1. A gdzie tata kupił ci film?Proszę,powiedz,jeśli wiesz!

    OdpowiedzUsuń
  2. W kiosku, na Manhattanie w moim mieście. Przeszukuj też kioski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG!!!!!!!! Muszę mieć Cleo Scaris I Clawdeen PD lub DDG. Moja sis będzie może miała kotołaczki!!
    ♥Karolina♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ♥Karolina♥ Może zrobią też Nefere skoro są kotołaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie kotołaczki wyszły po prostu słodko ^^
    I cieszę się, że będzie Rochelle DC ^^
    Ale najbardziej pragnę jednego-ALEKSA WSTAW WPN NA YT :P !

    Crystal

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej podoba się wersia graficzna Torelej Ciekawe czy zrobią Robecce RM

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, kolejną Rochelle! Na pewno będzie w mojej kolekcji, jak i zestaw pomponiarek z Toralei! WM

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam już film MH. A wy macie?? Jaką część?? Ja mam 2.
    ♥Karolina♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie rozumiem,po co komu zestaw z kotołaczkami. Wyglądają tak samo,jak orginały,tylko mają inne stroje,akcesoria i nie mają pamiętników.A Toralei nie ma Sweet Fanga-swojego zwierzaka.Choć z drugiej strony wyglądają tak ładnie...:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba raczej Scaris 3.W pierwszej serii występują Rochelle,Clawdeen,Frankie,Jinafire i Skelita. W drugiej Catrine,Ghoulia,Deuce,Draculaura i Abbey. Tak czytałam na Wiki.

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda na to że ten rok będzie obfity w lalki


    lovmh

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy od scaris 3:
    Wszystkie co wymieniłaś to Scaris 1.
    Tyle że podzieliłaś lalki na ekskluzywne (z walizkami) i nieekskluzywne (bez walizek).
    A ten Scaris to już Wave 2, zostały dołączone.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kto wspomniał o Wiki?! Mam nadzieje że nie tej od Monster High Polskiej bo tam mnie jędze zablokowały rok temu!

    Ooo... 13 lutego znów będe mogła tam coś pisać. Blokada w końcu minie. Buahahahaha! Teraz tylko już plan musze obmyślić , że pewnie za zrealizowanie go znowu mnie zablokują...
    Zemsta ma słodną będzie ^^


    Ann Blackwood

    OdpowiedzUsuń
  14. Ann:
    Wiki jest przereklamowana...
    Tylko jak się odegrasz daj linka! XD
    M-u-s-z-ę to zobaczyć! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, muszę Ci powiedzieć, że mnie tak kusisz tymi nowymi lalkami, że chyba mi jakąś będziesz wisiała :D Taki żarcik :3 Ale jak chcesz to możesz mi kupić :D Odwdzięczę się :)

      Usuń
  15. Aleksa:
    No sama nie wiem... Mądrzy ludzie wybaczają... Uff, dobrze że napisałam mądrzy. czyli ja mogę planować zemstę bo do tych ludzi nie należe. Wiedza bezuzyteczna psuje IQ . Ale co ja poradzę? Ta strona jest świetna :D


    Czy wiedziałaś że w w średniowieczu dawano dziecią na sniadanie piwo? ;D

    No i po co mi takie informacje w życiu? Chyba tylko dla szpanu :D Chcociaż z drugiej strony to moze się okazać pożyteczne kiedy utknę w średniowieczu przeniesiona tam przez maszyne czasu zrobioną z lodówki :D



    Ann Blackwood

    OdpowiedzUsuń
  16. mi sie podoba ten zestaw pora juz zbieracz kieszonkowe

    reki water

    OdpowiedzUsuń
  17. powinni też lale robić a nie tylko frankie i clawdeen

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety, muszę was rozczarować - ta lista jest fałszywa. Lalki, które mają wyjść w bliższym i dalszym czasie to drugi rzut Picture Day (najprawdopodobniej Lagoona, Frankie i Operetta) i drugi rzut Power Ghould (Frankie i Toralei); Girl's Night Out, 13 Wishes, dwupacki Classroom, Color Me Creepy CaM oraz Headmistress Bloodgood jako exclusive dla Toys R US.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aleksa:
    Spoko :3 To ja poproszę Robbecę DC :D Albo możesz poczekać do 6 sierpnia i kupić mi Billiego :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się to graficzne zdjęcie tych kotołaczek.Muszę dostać Lagoonę Scaris!A i ja chcę na seans filmowy z tb;D
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)