środa, 30 stycznia 2013

Toralei z GMHT

Pojawiły się nowe zdjęcia kotołaczki z serii GMHT!:

 


Zapewne zdjęcia będą jeszcze dochodzić, bo już parę wam wcześniej pokazywałam.
Nie podoba mi się te sukienki. Tu widać z bliska,że są robione ,,na odwal'' Wszędzie wystają nitki, a nawet mi się wydaję że są za duże. Minusem jest też powtarzający się makijaż Toralei. W pierwszym wydaniu GMHT Cleo miała różniący się makijaż od serii basic. Okropne jest też to,że nie ma dołączonych do nich stojaków (żadne lalki bliźniaczek nie mają -.-)

Powtórzę to co mówiłam w poprzednim poście o tej lalce ,,Gdyby nie to,że nie mogę dostać jej w serii basic za normalną cenę, upatrzyłam sobie tą''

Mam nadzieję,że przy ,,13 życzeniach'' się bardziej postarają, bo SA i to wydanie GMHT nie należą do najlepszych i wybitnie wykonanych.

Pozostaje mi tylko czekać by dodać w edit'cie zdjęcia jej butów oraz Meowlody i Purrsephone.

Co myślicie o tej serii? Jak myślicie - czy ostatnio Mattel idzie na łatwiznę?




19 komentarzy:

  1. Hmm, no ja nie wiem. Może inne serie im wyjdą lepiej. Chociaż widziałaś jak na odwal są zrobione rajstopy mojej Rosh :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście widziałam, moja Draculaura ma akurat dobre rajstopy, Odchodzą mi tylko na kolanach,ale nie jest tak źle jak u cb z Rochi O.O

      Usuń
  2. http://allegro.pl/monster-high-toralei-stripe-kotka-mattel-okazja-i2984134986.html masz tu licytacje z Toralei basic. Ja ją wcześniej kupiłam z polskim pamiętnikiem i trochę żałuje, że rozczesałam jej włosy, ale nadal prezentuje się bosko <3

    <>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zobacz co to jest za licytacja -.-
      ,,Produkt oryginalny, uszkodzony
      (realne zdjęcia powyżej).
      W oryginalnym opakowaniu
      (opakowanie zniszczone).'' 100 zł za taką lalkę? Nie opłaca się. To już wolę sobie kupić jakąś lalę Dead Tired niż taką co łap nie ma O.O

      Usuń
  3. Mi się wydaje, że MH, niestety muszę użyć tego określenia: "schodzi na psy" :( smutne, naprawdę smutne! Ktoś podziela moje zdanie???

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Toralei może być już od kogoś dlatego taka potargana prawda???



    Howie

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację niestety :( Mattel stara się coraz mniej ale może następne serie wyjdą im lepiej

    OdpowiedzUsuń
  6. jest już zdjęcie rozpakowanej Howleen colour me creepy.
    http://i.pinger.pl/pgr299/5c01ac9a00296d7d5106aba2/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowe bratzillas

    http://images6.fanpop.com/image/photos/33000000/Bratzillaz-bratzillaz-33000102-981-470.png

    http://4.bp.blogspot.com/-J2s02UKc0Ho/UM8SbzYHnLI/AAAAAAAAAHs/-_-QoIxCxeA/s1600/bratzillaz+pla%C5%BCa.jpg

    i fashion pack

    http://www.spieletom.com/bilder/produkte/gross/Bratzillaz-Fashion-Pack-Romantic-Spell-Jade-JAdore_3.jpg

    http://www.spieletom.com/navi.php?suchausdruck=Bratzillaz+Fashion+Pack+&JTLSHOP=s9ds58d6a3c4aprhkpdpl9j9i2

    i strona gdzie je można kupić


    http://www.spieletom.com/navi.php?suchausdruck=Bratzillaz&JTLSHOP=s11mr6c0d5j2kt29tjqnf46n22

    OdpowiedzUsuń
  8. http://shop.mattel.com/product/index.jsp?productId=17188896

    mysz komputerowa monster high

    OdpowiedzUsuń
  9. wchodzcie na blog : cerberekmonsterhigh.blogspot.com

    narazie to początek tego blogu

    OdpowiedzUsuń
  10. Eh to straszne! Mattel pogarsza się z produkcją lalek MH ;( Mam nadzieję, że Frania Picture Day wyjdzie i żeby była ładna (oraz kotki z Basic`u). Na te lalki poluję i mam nadzieję, że mi się uda oraz, że się nimi nie rozczaruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku... Faktycznie, jej sukienka nie najlepiej wygląda w przybliżeniu. Ale niestety, gdy się nie ma, co się lubi, to się lubi, to co ma :/ Prawdę mówiąc bardziej mi zależy na tym, żeby były porządne (chodzi mi o stawy szczególnie, bo moje dwie MH mają bardzo "latające" ręce, i dlatego właśnie na tym mi zależy, żeby wszystko jakoś trzymało się "kupy"). Stroje i stojaki jakoś może przeboleję... Ale popieram Anonimka, Mattel schodzi na psy. Teraz to wszystko robią na odwal. A zkoda, bo gdyby się trochę postarali, wpadliby na lepsze pomysły, no i z pewnością mieliby więcej dochodów ze sprzedaży lalek. :( WM

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem to ten zestaw jest zrobiony przez fana. I dlatego lalki nie różnią się od serii basic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pudełku jest jogo sklepu gdzie mogą być kupione

      Usuń
  13. To fakt.Mattel chyba już nie przejmuje się tymi lalkami i wydaje mi się,że oni mają już pomysł na inne serie niezwiązane z MH.No niestety,w takim przypadku MH pójdzie w odstawkę...
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta lalka to jakaś super nie jest(zresztą jak Toralei-Basic).

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)