sobota, 26 stycznia 2013

Foto-story: Scrabble + mini konkurs again

Pamiętacie jak pytałam was o Foto-story?
Większości ten pomysł się spodobał więc proszę: (Zdjęcia  po obróbce,niestety na niektórych pozostała plama światła [wredny flesz!], robione gorszym aparatem na wakacjach :P)
Legenda:
J-  Ja,
O-Operetta,
N-Nefera,
C-Cleo
D-Draculaura
Cl-Clawdeen
*...*-głos z oddali
-...- - co robią

Dobra zaczynamy:


J-Ej, co wy tam niesiecie? Czy to moje Scrabble?! Mówiłam wam,żebyście niczego nie brały bez pytania!
Cl-Aleksa wyluzuj! Będziemy grać nimi razem z Cleo, później oddamy!

D- Ehhh..ale to ciężkie... Clawdeen! Możemy już to odstawić?!
Cl- Jeszcze kawałek, wytrzymaj.

C-Nareszcie jesteście. Zmęczyłam się staniem i czekaniem na was. Usiądę sobie na pudełku.
D-Ty się zmęczyłaś?! To weź ty to targaj z biurka na parapet!
C-A kto przegrał zakład?
D- Ehh.. no,ja.
C-A więc nie mamy o czym gadać. Grajmy.
*Cl- Poczekajcie na mnie!*

Cl- Zobaczcie co mi wyszło -śmieje się-
J- Wy w ogóle umiecie w to grać?
Cl- Nie,ale fajnie jest układać jakieś śmieszne słowa.

D-Przynajmniej będziemy mieć jakieś zajęcie. Ty przecież za chwilę idziesz na jakąś imprezę...
J-No,dobra możecie,ale nie pogubcie mi kostek ok?
C-Oczywiście, nie zniknie ani jedna! Przysięgam na piramidy! 
*J- Miłej zabawy! Ja już muszę iść :(. Paa!*
-układają dłuższą chwilę-
Cl-Idziemy się napić? Za chwilę wrócimy do tego.
D i C- Spoko.
-poszły-

O- Mają fajnie. Też bym chciała pograć.
N- Jest okazja! One poszły,Aleksy też nie ma. Wchodzisz w to?
O- A jeśli się zorientują,że coś np. zgubiłyśmy?
N- To będzie na nich :) My przecież ,,jesteśmy w innym pokoju''! -śmieje się złowrogo-

N- Nareszcie tron ma właściwego właściciela! -siada na pudełku-
O- ,,High'' Jeszcze dodać ,,Monster'' i wyszłaby nazwa naszej szkoły! :)

N-O nie idą! Myślałam,że trochę tu możemy posiedzieć!

-wracają-
C-Dzięki za herbatę Lala :)
Cl-Teraz wracamy do gry! :)
-spostrzegają że dziewczyny zabrały im kostki oraz miejsce-

C-Co one tu robią?! Wynieś się Nefera z M-O-J-E-G-O miejsca!
Cl-Ej! Kto wam pozwolił to ruszać?!


D-Chwila! Gdzie jest literka ,,R''! Zgubiły ją! Wszystko będzie na nas! -płacze-
C- To wszystko przez ciebie! -Spycha Neferę z miejsca i pociesza Draculaurę-

O- Sorry upiory. Bardzo chciałam z wami grać, głupio mi,że się nie spytałam.
Cl-Nic nie szkodzi! Tylko pomóż nam poszukać tej zaginionej literki.
O- Jasne! No problem! -zaczynają szukać-

- po jakimś czasie znalazły-

 N- Skoro znalazły to, to... możemy razem usiąść tu?
C- Okey,możesz -.-.

*O-Upiorki! Chodźcie tutaj!*


O-Zobaczcie co mam! Tak w ramach przeprosin - żelki dla wszystkich!
D-O! Kocham je!
Cl- To jak? Otwieramy?!

THE END

I jak podobało wam się? Chcecie kolejne Foto-story?


_________________________________________________________________________
I tu jest zadanie dla was! Po odejściu Caretty, chciałabym was trochę pocieszyć mini konkursem.
Niestety,zdaje mi się,że będzie on dostępny tylko dla czytelników mających konto.

Ułóżcie własne foto-story, zróbcie obsadę trzymającą karteczkę z twoją nazwą (taka jaka ma być na dyplomie) na koniec (mogą być nawet lalki barbie lub tam bratz, nie tylko lalki MH jeśli ktoś nie ma) i wyślijcie na mój g-mail :
aleksa.de.nile0707@gmail.com.

Jeśli chodzi o nagrody, to powiem tyle,że zwycięzca z pierwszego miejsca (po wynikach!) będzie mógł dołączyć opis jednej swoich wymyślonych postaci, którą wykonam ja (będzie w poście parę dni po wysłaniu opisu). Pracę która zajęła 1,2 lub 3 miejsce opublikuje na blogu. Nie obejdzie się oczywiście bez dyplomów, dlatego wysyłając podpiszcie prace na końcu maila!

Do anonimów: Nie smućcie się, kiedyś będzie jeszcze następny konkurs :)

Czas oddawania prac myślę,że termin 2 miesiące wam wystarczy (to jednak trochę roboty jest)
Do 22 marca można przesyłać prace, wyniki będą 28 marca.

Dyplomy i publikację dostaniecie już na same wyniki.

A i proszę byście pomniejszali zdjęcia! Strasznie to później wychodzi w wiadomościach i przy dodawaniu też są trudności!


POWODZENIA!!!

Jeśli macie jakieś pytania piszcie w komentarzach. 

Oczywiście Lorrka zobowiązała się wycieniować postać (ja nie mam czym :P), więc też ma jakiś wkład.
___________________________________________________________________________





42 komentarze:

  1. Fajne foto-story :3 Ja udziału w konkursie nie wezmę, ale podoba mi się sam pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super foto-story! Chce wiecej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE! NIE! I JESZCZE RAZ NIE!
    Moje obawy się spełniły... Należysz do grona nielicznych ludzi którzy mnie nie denerwują i nawet Cię lubie, ale błagam! Nigdy więcej foto-story! Proszę! Nienawidzę ich! (No chyba że w BRAVO ale tam też są tandetne i głupie) Błągam nigdy więcej takiego czegoś nie dodawaj...
    To psuje tego bloga


    Ann Blackwood

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz... Twoje fotostory mi się bardzo podobało, ale do tego bloga nie pasuje. Tu jest miejsce na nowinki, a co ma "pierik do wiatraka" Założ innego bloga, gdzie będziesz coś takiego zamieszczać. Nie życzę ci źle, ale częściowo popieram Ann, bo tutaj ludzie chcą nowin o MH.

      Usuń
  4. Okey -.- Lorrkę pytałam i się zgodziła, ale jak nie chcesz. Choć pytałam się i w postach i w komentach a nikt nie odpowiadał :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się nawet podoba :) Tylko że nie moge w tym konkursie wziąć udziału.

    OdpowiedzUsuń
  6. wiecie że są już odcinki Bratzillian po polsku

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne Foto-story!Chcę więcej!
    Pisała Monsterka11 z pingera...

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie są odcinki proszę powiedz

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty masz też Wenus.Weź z nią zrób plisska!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy od Venus:
    Być może,ale foto-story są tylko na ,,próbę'' jeszcze nie wiadomo czy będą one dodawane. Właściwie próbować zawsze warto.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super Foto-Story a na konkurs mażna wysłać 2 pomysły a ty wybierzesz najlepszy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Można,ale umówmy się że do 3 jedna osoba może wysłać. Bo nie chce mi się czytać 20 Foto-story od jednej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale że pomysły? Ale to niestety zdjęć trzeba. Inaczej to byłoby story, nie foto-story.

    OdpowiedzUsuń
  14. zobaczcie moją oc http://nk.pl/#grupy/397162#!q?photoviewer=[52244540,3]

    OdpowiedzUsuń
  15. ja akurat startuje juz mamfotki wystarczy dialogi i mam gotowa storke

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chcę dalej foto-story, a ty Anna Blackwwod to sie nie wychylaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypraszam sobie! Ja jestem Ann a nie Anna :P . Wychylać się mogę nawet z balkonu :P
      Konstytucja daje wolność słowa a ja z niego korzystam :D

      Ann Blackwood

      Usuń
  17. Ja też chce dalej.Anna nie miała czasu na bloga a teraz się żądzi jak nie wiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej! Bo się poryczę :D
      Odejść sobie mogłam i komentować też mogę. Właśnie po to to zrobiłam , żeby wyrażać sobie opinię bez żadnych konsekwencji. Wcześniej chyba nie za bardzo mogłam bo gdybym napisała coś dla was nie tak to poszło by na konto bloga. A teraz bez problemu mogę robić co zechce!:P ( No może z wyjątkiem tego o jest zakazane przez nasze prawo... Ciekawe czy CIA to czyta... Oby nie... Ta... O nich to lepiej nie wyrażać się publicznie... )

      Ann Blackwood

      Usuń
    2. To po co zakładałaś tego bloga? By teraz wszystkich obrażać? Cieszę się, że już go nie prowadzisz! Mam też nadzieję, że CIA to czyta, żebyś miała poważne kłopoty. :P Nie sądzę też, żeby Konstytucja uchwaliła takie prawo jak: bezczelne obrażanie innych. Jeżeli coś ci się nie podoba, to nie czytaj tego bloga! WM

      Usuń
    3. Bloga założyłam po to żeby się zemścić na ....a zresztą nie będę wymieniać po nazwie... jeszcze się tamten głupi ktoś albo ktośowie obrażą :P Tak po części żeby teraz obrażać ludzi :P A co do CIA to jesteś wredna. Poza tym oni są zajęci czytaniem wpisów na twitterze. I niby jakie bezczelne obrażanie innych , hę? No ja w moim poprzednim komentarzu nie widzie żadnych obraźliwych słów lecz własną opinię którą moge się dzielić! :P

      Ann Blackwood

      Usuń
    4. Po co zakładasz bloga, żeby się na kimś mścić? Bez sensu! A do CIA to nie jestej wredna, przecież wspominałaś o tym w komentarzu, myślałaś, że tego nie wykorzystam? Jeżeli twierdzisz, że to, co napisałaś wcześniej, było twoją opinią, to...
      Opinia powinna być wyrażona w sposób kulturalny, a nie: przestajesz pisać bloga, ktoś miły cię zastępuje, ty zerkasz tu raz od wielkiego dzwonu i krytykujesz wszystko w wszystkich!

      Usuń
  18. Nie obrażajcie Ann, każdy ma prawo wyrażać własne zdanie. Choć nie jest przyjemnie jak cię nie doceniają a ty się napracowałaś. Jednym się podoba jednym nie, wszystkich zadowolić nie mogę,a że nie miała czasu na bloga to już jej prywatna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego anonimowi nie mogą? Moim zdaniem wystarczy mieć tylko mail, konto Google nie potrzebne. Ja mam mail. To mogą brać udział anonimki z mailami?

      Pepsi>.<

      Usuń
    2. Mogą :) Tylko myślałam że anonimki nie mają stąd dopisek ,,zdaje mi się''

      Usuń
    3. Zobacz ten filmik http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rcerE9JGrqw#! on był na blogu, czy nie?

      Pepsi>.<

      Usuń
    4. a wodzosz alexo nie jest co nie

      Usuń
    5. Nie rozumem twojego koma Kejsi :/

      Usuń
  19. Świetne Foto-Story!
    ( na stardollu natka1141 ;) )

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo Cię lubię Aleksa,ale Twoje foto-story mi sie nie podoba.Wydaje mi się,że wtedy taki blog zamienia się trochę w pingera.Naprawdę nie chcę Ciebie obrażać.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za bardzo lubię pingera....

      Ann Blackwood

      Usuń
  21. Super!

    Agnesiak010

    OdpowiedzUsuń
  22. Pinger jest fłupi

    OdpowiedzUsuń
  23. Taki blog to nie miejsce na prywatne fotostory i sesje. Lepiej nie męcz się i rób coś pożyteczniejszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja oczywiście siedzę cały czas na (łagodnie mówiąc) tyłku i nic nie robię co nie?! -.-

      Usuń
  24. Jest omówienie wszystkich lalek MH z serii DC http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UzGFPHlEpv8

    OdpowiedzUsuń
  25. Heh!Ja tam i tam bede (nie mam polkich znakow) sie smucic :P.Are u kidding me?Ja nie mam zadnych lalek,nie tylko z MH.Jakby co,to ja nie pisze tego koma dlatego,ze sie wkurzam,wiec nie bierz tego do siebie Aleksa.Ale jakbym mogla,to chetnie wzielabym w tym udzial :)

    (Teraz jestem na IPadzie siory,wiec nie moge sie logowac)Rochelle Goyle (ta z monsterhighblox)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam taka sama lalek Draculory.

    OdpowiedzUsuń
  27. amila ju wyslam nazywa sie historia nie lubi sie powtarzac i ta w trzech czesciach

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)