niedziela, 13 stycznia 2013

Catrine!

Myślę,że niedługo możemy się spodziewać lalki Catrine w sklepach.
Będzie dołączona do serii Scaris.
Jeden szczęśliwiec już ją ma w swoich rękach, czego mu otwarcie zazdroszczę:


 Zdjęcie jest fatalnej jakości,ale można się dopatrzeć walizeczki kotołaczki i albumu.
Próbowałam wyszukać jakieś inne, gdzie widać dokładnie wszystko. 
Niestety mi się nie udało. Może kiedyś.


A wy? Nie możecie się już doczekać jej lalki? Chcielibyście ją mieć? Zazdrościcie jej właścicielowi? 


11 komentarzy:

  1. No jasne ,że zazdroszczę chodź wiem,że jej i takbym niekupiła:(
    (Chodź chcę mieć wszystkie to i tak bym zbierała od głównych bohaterek serialu)
    PS.(Sorry za błędy niewzracajcie na to aż tak zbytnej uwagi)
    Draculove.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym na bank ją kupiła, a jak już ją kupie to wyśle ci zdięcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chyba bym jej nie kupiła. Ładna jest, oczywiście, ale taka nudna w tej ładności. Ot ładniusia, słodziusia kiciusia bez charakteru... Pod tym względem kocie bliźniaczki wygrywają nad Catrine bez dwóch zdań.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja szykuje na nią swoje łapki :) Jak będzie w sklepach, to jest od razu moja !!! I mam jeszcze małe pytanko do Aleksy i Lorr - czy macie howrse, stardoll, albo na innych portalach macie konta ?? Jak tak, to piszcie loginy :)

    BlackRose00

    OdpowiedzUsuń
  5. BlackRose00:
    Mam na Gry.pl : Kocica0707
    Na You Tube: EgyptianNight0707
    na stardoll: Gaga0707

    Mam również Facebooka,google+, oczywiście bloggera :P i więcej sobie nie przypominam.
    (Lepiej na Gry.pl mnie nie zapraszać, mam tyle powiadomień,że was nie znajdę + limit przyjaciół -.-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok, ja cię zaproszę na stardoll, mój login to Black.Rose.Red2. Oczekuj mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG tak mu zazdroszczee!!! Ciekawe kiedy będzie można ją kupić w polsce!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. No jasne, że mu zazdroszczę, bo marzy mi się ta lalka! Ciekawe, jak on ją zdobył... Nie mogę się już doczekać! WM

    OdpowiedzUsuń
  9. Też tak chce! Też chce tą lalę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi niezbyt podoba mi się ta lalka,ale może być.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)