środa, 16 stycznia 2013

Swim Assortment!

Hej straszy czytelnicy!
Pamiętacie jeszcze serię Swim Assortment?
Jeśli komuś z was się spodobała, jest okazja!
Już są w pudełkach i zapewne niedługo trafią na sklepowe półki!
Tutaj zdjęcia lelek już w pudełkach:
http://4.bp.blogspot.com/-CyC9OyYIRMA/UPY1VqidOnI/AAAAAAAAGdE/vqahEqgjYek/s1600/180813.jpg
Uważam,że ich graficzne wersje są świetne,ale lalki nie przekonują mnie na tyle aby jakąkolwiek zakupić.

Jeśli chcecie się bliżej przyjrzeć:
Lagoona:
http://1.bp.blogspot.com/-kaha7Sb0uQg/UPY1XXTTBEI/AAAAAAAAGdQ/oWStIKJGxxc/s1600/180818.jpg
 Venus:
 

 i Draculaura:
http://2.bp.blogspot.com/-WQ5BmHJBjzE/UPY1XCMF8YI/AAAAAAAAGdU/P9qMmAUd5Sg/s1600/180819.jpg

Dziwnym trafem, nie widzę na tej lalce kłów! Czyżby jakiś wybrakowany egzemplarz? Błąd?

Jak myślicie? Która z nich jest najładniejsza? Planujecie jakąś kupić? Co sądzicie o ,,usterce'' w lalce Lali?

Z tego wydania najbardziej podoba mi się Lagoona.
Przynajmniej jak teraz się patrzy, Draculaura nie jest tu aż taka ulizana jak na zdjęciu promującym.
Jakiś zawsze ,,+''

31 komentarzy:

  1. A zauważyłaś że w logo nie ma napisu MONSTER HIGH tylko BLOGSTER HIGH?

    Pozdro:)

    Anonimka

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimka:
    Bo Blogster high oznacza obrazki!
    Spójrz na zdjęcie samej lalki Venus. Zaraz obok jest normalne logo MH na pudełku Lagoony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie,macie rację z Blogster High,ale to tylko oznaczenie.A co do kłów Lali,to serio ich nie ma...Moim zdaniem te lalki wyglądają jak wybrakowane,amen.
    Gwen339

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sie podoba najbardziej Venus. I chyba ja kupie jak bedzie.
    Glupio z Draculaura zrobili. Wampir bez klow?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi rzadna jakoś nie przypadła do gustu!
    $Wasza Fanka$

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mówiłam już na tamtym poście o Swim Assortment i wtedy te lalki jakoś nie przypadły mi do gustu ,ale w pudełkacg są ładne!(Ale nie mam zamiaru kupywać ani jednej szczegulnie Draculaury. Wampir bez kłów??? Smieszne!!!)
    Draculove.

    OdpowiedzUsuń
  7. venus jest extra lagoona pięknie wygląda na zdjęciu graficznym a draculaura no troche mnie zaskoczyła tymi kłami


    cerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  8. Wampir bez kłów? Nie fajnie. Mi najmniej podoba się Lala.
    ♥Karolina♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Zauważcie że Draculaura ma pomarańczowy makijaż (nie pasuje do niczego).

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie ta seria to kompletny niewypał. Venus jest taka zwyczajna, a Draculaura wygląda jak mała dziewczynka w tych kucykach. Najlepiej wyszła Lagoona dla mnie, jest chyba najbardziej dopracowana. No i nie dziwię się, że ta seria jest taka beznadziejna, no bo ile może być tych plażowych serii? WM

    OdpowiedzUsuń
  11. a ile może być serii tanecznych
    -dawn of the dance
    -dot dead gorgeous
    -dance class
    -ghouls night out



    cerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  12. CerberkaV:
    Nie jestem pewna co do ghouls night out.

    Aż się prosi o serię np. Kowbojską XD
    Albo ja by chciała serie o przygodzie w Rio. Pomysły na wyciągnięcie ręki,ale Mattel woli odgrzewać cały czas jeden temat. Moim zdaniem powinni czasem wchodzić na strony fanów i się trochę po-inspirować. Czasem na Deviantarcie widzę jakie cudne mają pomysły fani MH.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem co wy od tej seri chcecie! Jest bardzo ładna. Z Draculaurą się nie postarali tylko. Ja na pewno kupie Lagoone! Jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta seria jest zrobiona na siłę a na siłę jest beznadziejna !!mogli by pytać się fanów co zrobić ! Ja naprzykład chciała bym serię na biwaku lub zimową ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. czy waszym zdaniem powinni zrobić draculaure na rolkach i lale z scaris city of frights powinni dać to głównych lalek ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimek wyżej:
    No, seria " na biwaku " aż się prosi!! Ja to bym jeszcze chciała,żeby powstała seria taka, jak " Scary Talents ", czy coś takiego, gdzie uczniowie straszyceum pokazują swoje talenty - gotowanie ( Deuce ), gra w kosza ( Clawd )pływanie ( Lagoona ), snowboard ( Abbey ), coś ty podobne. Mi to by pasowała. Byłoby dużo akcesorii i pomysłów.

    BlackRose00

    OdpowiedzUsuń
  17. z tą kokardką lali też sie nie postarali

    OdpowiedzUsuń
  18. Sorry, ten anonimek z serią na biwaku lub zimowa...

    BlackRose00

    OdpowiedzUsuń
  19. Co macie do kitek Lali?! Ja dziś takie miałam!!! :P


    Draculaura nie jest prawdziwym wampirem tylko jakąś nieudaną podróbą. Prawdziwy wampir ma świecznik z IKEI , a ja go u niej nie widziaąlm :P

    OdpowiedzUsuń
  20. ♥Karolina♥
    Tu jeszcze graficzne zdjęcia Swim Assortment:http://www.google.pl/imgres?q=monster+high+swim+assortment&um=1&hl=pl&sa=N&tbo=d&rlz=1T4ADFA_plPL468PL469&biw=1440&bih=750&tbm=isch&tbnid=lGFbETo6ExHnWM:&imgrefurl=http://monsterhighsuperupiornelaleczki.blogspot.com/2013/01/pomocy.html&docid=nW6ndQ1A89jFgM&imgurl=http://images6.fanpop.com/image/photos/33000000/Venus-Lagoona-Draculaura-Swimsuits-monster-high-33089606-900-578.jpg&w=900&h=578&ei=CcH2UIekPIal4ATK34HQBA&zoom=1&iact=rc&dur=293&sig=115453384220613344914&page=1&tbnh=147&tbnw=247&start=0&ndsp=37&ved=1t:429,r:20,s:0,i:151&tx=112&ty=38

    OdpowiedzUsuń
  21. Venus jest piękna, jak na nią trafię to od razu kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Chce was poiformować że na E-bayu można zakupić Catrine De Mew.

    OdpowiedzUsuń
  23. http://anaaospedacos.deviantart.com/art/Jinafire-Long-from-Monster-High-337879900 jest bio Jenifer

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zaś mam pomysł na serię "The first Monster ball"(polski tytuł "pierwszy upiorny bal"). Wiem, że to seria taneczna, ale ma dwie różnice
    1. Więcej chłopców
    2. Nie dyskotekowa seria.
    Mój drugi pomysł to "Greece Ghouls Fashion"(polski tytuł "Grecka moda upiorów") czyli seria o Starożytnej Grecji i legendy o bogach i boginiach greckich w upiornej wersji dodane do lalki.

    OdpowiedzUsuń
  25. nie wiem czy zauważyliście, ale ta Draculaura wogóle nie przypomina jej innych lalek np. to serduszko na policzku co to za kolor przecież zawsze ma ten sam, a teraz?! noi te usta...
    FG

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny blog ale ktoś już pisał o tym

    http://mmmonster-high.blogspot.com/
    to mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimku:
    Pytasz, czego chcemy od tej serii? Po niej od razu widać, że nie mają pomysłów. Faktycznie, przydałaby się jakąś seria zimowa, no ale nie przekonam do niej Matella.
    CerberkoV: Te wszystkie serię taneczne (a wg. mnie Ghouls Night Out się do nich nie zalicza) nie są takie beznadziejne, jak ta. WM

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładnie wyszła Lagoona graficzna :)

    Agnesiak010

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi się bardzo podoba Draculaura, ale no cóż brak kłów i pomarańczowy makijaż nie zbyt zachęca do kupna lalki.

    OdpowiedzUsuń
  30. A co do lalki Dracki,to nie wybrakowany egzemplarz.Wszystkie są taki same!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)