środa, 9 stycznia 2013

Jako dodatek do gazety?

Kolejny dzisiejszy post.
Przed chwilą na Cartoon Network zobaczyłam reklamę o Monster High. Niby tylko reklama,ale zobaczcie!!!:


Monster High Upiorki Rządzą będą jako dodatek do gazety! Nie wiem jak wy,ale ja chyba namówię mamę by zakupiła jedną z gazet. Poza tym niedługo będzie też Skultimate Roller Maze i Why do ghouls fall in love? ! Baaardzo się ciesze, na 100% muszę mieć SRM,ale UR i WDGFIL też by mogły być :P Szkoda,że tych gazet moja rodzina nie czyta i będzie ciężko ich przekonać. -.-

Spróbuję wyszukać reklamę na YT jeśli znajdę zedytuje post.
Tu jeszcze informacja:
Pierwszy numer dostępny będzie z magazynem "Mamo to ja" (02/2013) oraz w samodzielnej sprzedaży.

Tutaj jeszcze reklama na jednej ze stron internetowych!:

I tutaj:


A wy? Kupicie? Co o tym myślicie?

11 komentarzy:

  1. Ja muszę mieć Skultimate Roller Maze!!! To jest w 'Mamo to ja'???

    OdpowiedzUsuń
  2. Zozolek:
    Na to wygląda, jest jeszcze w Twoje Dziecko. Ojej jutro muszę iść kupić! Jest już 9 styczeń! O.O Trochę późno puścili te reklamy, powinni z wyprzedzeniem! Ale jak nie dostanę UR to i tak nic, najbardziej zależy mi na WPN!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam DVD z ksiazka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam DVD z ksiazka.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam 1 część i jest świetna! fajna książka tak jak i kolekcja! głupio tylkoże każdy numer 30 zł.. ale jest ciekawa oferta prenumeraty że za 2 tomy zapłacisz 38 zł z przesyłką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolę poczekać na podójne DVD WPN i USM ( według strony na empiku już 25 stycznia!)

    OdpowiedzUsuń
  7. kupię sobie wampigoroczkę piątkowej nocy na pewno będzie super!
    FG

    OdpowiedzUsuń
  8. Alekso dziękuję ci za dodanie tego posta. Mam pytanie wiesz może o co chodzi z tym DVD z książką? Co to za książka ?
    Wiesz może??
    Pozdrawiam *Sunkissed*

    OdpowiedzUsuń
  9. czy jest dziś ta WPN w kiosku lub w sklepie ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam upiorki rządzą i oczywiście zbieram :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)