czwartek, 24 stycznia 2013

Nowe wydanie potworniarek?

Pamiętacie jak Nefera wymieniła wszystkie potworniarki na kotołaczki?
Chyba to zdecydowało o powstaniu tych lalek!:
http://25.media.tumblr.com/0c0995c4237537d7345a00af4790857f/tumblr_mh5a2v8lTb1qzkq91o1_500.jpg
Muszę przyznać,że to wydanie ,,bije na głowę'' Catrine i już są na pierwszym miejscu na mojej liście :)
Nie wiadomo jeszcze czy na pewno wyjdą ale zdjęcie tak mnie kusiło by je wstawić, no i jest.
Przy każdej możliwej okazji będę próbowała to zdobyć :)

Tu takie małe zdjęcie z odcinka:

I gif:

Jak myślicie? Podoba wam się ten zestaw? Chcielibyście go kupić?

Za info znowu dziękuje Kindze :)

22 komentarze:

  1. Chociaż są drugie lalki bliźniaczek i trzecia Toralei (w pewnym sensie...).

    Crystal

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna oc sama robię ich dużo tutaj link do mojej oc http://nk.pl/#grupy/397162#!q?photoviewer=[52244540,696]

    OdpowiedzUsuń
  3. Grrr!!! Weż powiedz Lorr żeby dała Carr 2 szanse ! Przestaje obserwować jeżeli jej nie ma! Koniec kropka nie nawidze was ! Jak mogliście ?! :c
    #-#Marta#-#

    OdpowiedzUsuń
  4. Marta:
    Spoko.. Nic się nie stało.Dzięki ale i tak za późno :/. Było minęło. Udawajmy że nigdy mnie tu nie było...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej chyba będą też Scream Uniform w lalkach w 4-packu: http://4.bp.blogspot.com/-Ckq91DSYVdA/TlFjLGQ9suI/AAAAAAAAEps/yQ8EyORC0ok/s1600/realorpretend.jpg
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm... wydaje mi się że kotołaczki będą tylko w sklepach ToysRus (niestety)
    ewi125

    OdpowiedzUsuń
  7. świeeeetne!! muszę je mieć od razu jak wyjdą( a mam nadzieję,że będa w sprzedaży,bo są naprawde fajne)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też je chcę :3 Olka, a może kupimy je sobie na spółkę??? Ja wezmę Toralei, a Ty Purrsephone i Melowody???:p

    OdpowiedzUsuń
  9. Marta:
    Dobrze,że bronisz Car,ale tak to już bywa. Czasem się wygrywa a czasem przegrywa.I nie ma tu co obwiniać nas, nawet daliśmy wam prawo głosu!

    Zozo:
    :P Na Torce mi najbardziej zależy XD

    Anonimowy od ToyRus:
    Ja to je wyciągnę choćby z podziemia! XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna Toralei! Super! Coś ostatnio ich tu dużo... Nie, że narzekam :D Zestaw MUSI być mój! WM

    OdpowiedzUsuń
  11. MUSZĄ BYĆ MOJE :P SĄ CUDNE!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. MUSZĄ BYĆ MOJE :P SĄ CUDNE!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie teraz też się wydaje, że będą tylko w ToysRus, bo na pudełku jest znaczek Only ToysRus, czy jakolwiek się to pisze. Powiększcie to zdjęcie, i zobaczycie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale od czego jest też Allegro itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no to co że pisze only toy r us na power ghouls było napisane only at• (było coś w tym stylu ale ta kropka to znaczek sklepu) no i co spectra jako polterghoul już na allegro

    lovmh

    OdpowiedzUsuń
  16. to przeciez torka i kotki zywcem wyciagniete z basic i ubrane w fashio n packa z ubrankiem potworniarki

    OdpowiedzUsuń
  17. tylko że już torek nie ma do kupienia tak łatwo :/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie by było gdyby były same bliźniaczki, bo Torkę mam a bliźniaczki śliczne! Albo gdyby były fashion packi ze specjalną wersją uniformu cheerlederek dla kotek :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie fajne te nowe lalki.Szkoda tylko,że nie mają nowych fryzur,ale i tak muszę je mieć!
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)