sobota, 12 stycznia 2013

Sesja zdjęciowa Nefery

Witajcie straszyciele.
Ostatnio pokazałam wam moje lalki i pytałam czy wstawić ich sesje. Jedna osoba na blogu pochwaliła to + parę osób na stardoll'owym czacie mnie o to prosiło.
Tak więc z racji tego,że nie mam nic pilnego do roboty w najbliższym czasie, wstawię moją ulubioną sesję.
Zrobiłam ją na działce mojej cioci. Pełno tam przeróżnych kwiatów, aż samo się prosi o sesje :











 I jak wam się podoba? Mam dodawać więcej sesji?
Jeśli tak to następną dodam foto-story! (Czyli historyjkę ze zdjęciami)
Piszcie w komentarzach :)


29 komentarzy:

  1. Ekstra!!!! Ja jestem za!!!
    Draculove.

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż... Pewnie zostanę zakrzyczana, ale taki blog to nie miejsce na prywatne fotostory i lansowanie się.Prywatne zdjęcia czy rysunki są fajne od czasu do czasu a nie cały czas - cztery ostatnie posty to prywata redaktorek...

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne neferka! zrob foto story prosze :-) widzialam je na pingerach chce tez tu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki masz nick na stardollu? A sesja przegenialna! (szkoda tylko, że moja kol. ma tę samą Neferę i urwała jej się noga-ta po prostu :/)


    Crystal

    OdpowiedzUsuń
  5. Crystal:
    gaga0707 - zapraszam :)
    Moja Nefera wiele przez mojego młodszego kuzyna przecierpiała a jest bardzo solidna. :P

    Azzure:
    No cóż ,,jeszcze się taki nie narodził aby wszystkim dogodził''. Ale spokojnie - przed chwilą dorwałam nowinkę o SRM :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oglądać sesje ( głównie dlatego że sama nie mam lalki MH - rodzice uważają że jestem za duża, każdym razem gdy próbuję im wytłumaczyć że takie lalki się przebiera, robi sesje, a nie bawi jak pięciolatek :< ). W każdym razie chętnie sobie pooglądam kolejne :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ok powiedzcie jaką lalkę Draculaury polecacie błagam piszcie moja Draculaura przezemnie ma urwaną ręke!!!
    Draculove.

    OdpowiedzUsuń
  8. Draculove:
    Jeśli stawiasz na jakość:
    School's Out lub Scary Tales
    Jeśli na cenę:
    Dead Tired

    Lalka mojej kuzynki (Lagoona) też ma urwaną rękę. Spróbuję jakoś nad nią popracować w następnym tygodniu i polecić co jest dobre w naprawie ręki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fa na sesja !! Też mam lalkę Neferę i Frankie Sweet 16oo, a na zakończenie roku chcęsobie kupić jeszcze jedną, chyba Wonder Wolf ;3

    BlackRose00

    OdpowiedzUsuń
  10. Rób takich więcej!
    Monsterka11

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Też mam Neferkę była moją pierwszą lalką, potem była Operetta,Frankie na rolkach,Frankie Haloween a przedwczoraj moja ciocia była w Londynie i kupiła mi Robeccę Steam na 9 lutego, bo mam urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. To chyba jest blog na nowinki o MH a nie jakieś sesje! Ja nie będę oglądać tego bloga z takimi wpisami! Załóż sobie swojego bloga jak chcesz wstawiać sesje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aleksa:
    Ta ręka niestety jest urwana i nawet jakbym przykleiła super glue to i tak odpadnie!:(
    I stawiam na jakość cena jest jaka jest!!!;D
    Draculove.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy:
    A czy tu pisze że to jest o nowinkach? No nie, to jest o nowinkach - przynajmniej nigdzie tu nie piesze. To jest o MH, a co to jest? Lalka Nefery z włąśnie MH.Polecam czytanie ze zrozumieniem, bo to że ty sobie ubzdurałaś,że to blog o nowinkach, nie czyni go blogiem o nowinkach. Poza tym, od czasu do czasu też możemy dodać coś swojego. A że jako pierwsza dałam sesje - dałam na próbę- czy będzie wam się podobało. Jest 6 pozytywnych a 2 negatywne, więc jaki z tego wniosek? Nie jesteś jedyna na świecie. Tylko dla ciebie tego bloga nie piszemy. Ja dodaję dużo nowinek,ale też trochę od siebie. ,,nie będę oglądać tego bloga'' - a przepraszam, ktoś ci KAŻE?!
    ,, Załóż sobie swojego bloga jak chcesz wstawiać sesje!'' - Taki ktoś kto nawet nie chce się ujawnić nawet podpisem ma mi rozkazywać?! Śmiechu warte!

    OdpowiedzUsuń
  16. super upiorystycznie wyszły ci te zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobra Aleksa nie mam konta i nie będę się podpisywać! Wiem sama mam lalkę Nefery ale to blog jest chyba o nowościach nie?! Mnie to się nie podoba, że ten blog schodzi na psy. Ktoś tu sobie wstawia sesje a ktoś inny osobne posty do swojej OC. Na sesje chyba się ma swojego bloga nie?! Nie życzę sobie żebyś mnie tak nazywała, że jestem ,,jedyna na świecie"! Mam prawo do własnego zdania i te prawo wykorzystuję. Jeśli ci się nie podoba to już twój problem! Wykorzystujesz bloga kogo innego po to by sobie wstawiać sesje jakbyś nie mogła swojego założyć! Może nie czytałaś całego bloga-zaczęło się od nowości i myślałam, że tak zostanie! Jeśli nie obchodzi cię to, że tracicie wiernych czytelników (którym BYŁAM) to już twoja strata. Jak będą tu takie posty to współczuję czytelnikom.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy:
    A i czytałam tego bloga jeszcze jak była Destyny (jako Anna)! Jeśli nie wiesz to nie mów jak ma być.Ten blog NIE JEST TYLKO O NOWOŚCIACH rozumiesz? Nawet sama nazwa (nawet jak na angielską logikę weźmiesz)
    My-monsterhigh - mój monster high lub na polskie my monsterhigh. W każdym razie sprowadza się to do tego że to ci co tu piszą kreują bloga.
    A to że sobie nie życzysz,że nie jesteś jedyna na świecie - nie jesteś jedyna i tak jest.
    Ja też wyraziłam swoje zdanie na temat twojego. Problem? To nie czytaj. Powtarzam ,,Kto ci każe go czytać?!'' Czytaj co chcesz, ja ci nie będę dogadzała bo ,,ty tak chcesz i koniec'' są inni którzy to chcą więc o czym my jeszcze gadamy? Nie podoba się tobie - twój problem nie mój.Możesz powiedzieć że ci się nie podoba ale czy ja muszę na to reagować? Nigdzie tak nie pisze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze madame Alekso! Mnie się takie coś nie podoba i nie chcę tego na blogu! Chcesz wstawiać? Proszę bardzo! Mi się podobały Twoje posty o nowościach i Twojej OC Aleksy De Nile. Ale sesje po prostu nie pasują na tego bloga! Ty myślisz, że jesteś tak genialna, bo inni nie jarzą, że to jest blog ,,Moje Monster High" i dla mnie pasuje to jako blog o nowościach! Nie pozwalaj sobie za bardzo, bo ja tylko wyrażam swoją własną opinię na temat jak fajnie było kiedyś a jak jest. Nie myśl, że Twoje posty wszyscy lubią, bo tak nie jest. Myślisz, że jeśli kilku osobom się to nie spodoba to Ty ich doprowadzisz do pionu kłócąc się i wmawiając im, że innym się podoba. Wiem jak tu ma być, bo jestem czytelniczką tego bloga od samego początku! ,,Możesz powiedzieć że ci się nie podoba ale czy ja muszę na to reagować? Nigdzie tak nie pisze.
    Tak? No to czemu odpowiadasz na to? Tak Cię to wkurza bo narobiłaś sobie przeciwników? Weź się opanuj trochę bo tu nie jesteś najważniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  20. O błagam.
    1.,,Ty ich doprowadzisz do pionu''. Ja nie muszę nikogo doprowadzać.
    2.,,Tak? No to czemu odpowiadasz na to?''. Bo chcę ci coś wytłumaczyć.
    3.,,bo tu nie jesteś najważniejsza!''
    A czy kiedykolwiek mówiłam,że jestem?
    4.,,Nie myśl, że Twoje posty wszyscy lubią, bo tak nie jest''. A skąd wiesz,że ja tak myślę?.
    5.,,wyrażam swoją własną opinię na temat jak fajnie było kiedyś a jak jest'' Ciekawe... Ja się tego nie dopatruje w twojej wypowiedzi.JA tam widziałam czysty nakaz.
    6.,,nie jarzą, że to jest blog ,,Moje Monster High"'' Inni ,,jarzą'' tylko zdarzają się wyjątki.
    7.,,Chcesz wstawiać? Proszę bardzo!'' No i dziękuję!

    Jeszcze coś?

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Miałam zepsuty internet i bloga nie czytałam. Mam aż 10 postów do nadrobienia! :-) Spoko sesja, też mam Neferkę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aleksa musisz to ciągnąć? Ten blog nigdy już nie będzie tak fajny jak kiedyś i już tego nie naprawisz. Nie mam ochoty się z tobą kłócić!

    OdpowiedzUsuń
  23. ,,Ten blog nigdy już nie będzie tak fajny''Dla ciebie,niektórym się podoba,niektórym nie.Wszystkich nigdy nie można zadowolić.
    ,,Nie mam ochoty się z tobą kłócić!''Mi obojętne co chcesz, rób jak uważasz.

    OdpowiedzUsuń
  24. ,,Niektórym" dobrze to ujęłaś! Niektórym się podoba innym nie! To, że mi się nie podoba to nie musisz mi tego wytykać i się czepiać! Robię tak jak uważam ciebie to powinno nie interesować! Proszę doprowadźcie tego bloga do całkowitego zrujnowania. Tak będziecie tracić czytelników!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się ta sesja.Rób takich więcej w wolnym czasie.Ekstra by było gdybyś robiła jakieś sesje tematyczne.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam robić sesje. Mam jednak problem. Slaby aparat w komórce i brak normalnego. Jeśli chodzi o sprzeczkę. To czasem trzeba odpocząć od tych nowinek. Cieszę się, że jest tu Aleksa, bo Lorraine zaczyna spoczywać na laurach (przepraszam jeśli ją obraziłam). Aleksa piszę najczęściej od okresu próbnego. Raz gdy (w czasie okresów próbnych) weszłam na bloga (po dwóch dniach przerwy) miałam półtorej strony postów do przeczytania. Większość była aleksy. Co wy do niej wszyscy macie. Mam pomysł przestańcie nienawidzić, doceniajcie. Nie mówię o takich okropnych rzeczach jak kopiarstwo, bo tego nie należy doceniać i to tych nienawidzić trzeba, co na koszt innych źle działają, co pracy innych nie szanują i ją wykorzystują.

    Wielu z was pewnie nie będzie się chciało tego czytać, ale mam nadzieję, że tym co się będzie chciało przemówi to do rozumu

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kwiaty :)

    Agnesiak010

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak miło popatrzeć na te ciepłe, kolorowe, letnie fotki w ponury zimowy dzień :)
    Nie mogę się doczekać lata, wezmę swoją Pullipównę i Neferkę, która wróciła z kliniki warszawskiej po poważnej operacji kolana i pojedziemy na działkę. Tam dołączy kot z sąsiedniej działki i zrobimy sesję w plenerze. Tęsknię za latem...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)