czwartek, 24 stycznia 2013

Swim Assortment

Hej! Tak wiem, że Aleksa pisała o lalkach Swim Assortment, ale ja chciałabym tylko pokazać bliższy przegląd lalek.

Venus :


 



She still has her arm and leg vines! 

Draculaura:

Na tym zdjęciu bardzo dokładnie widać brak kłów :C




The bottom of her frills are really cute too!
(And thank you all for your answers! Looks like I’ll just be really unlucky if she gets there on Friday >.<)





Wszędzie szukałam Lagoony, ale nie znalazłam :c.
Zdjęcia pochodzą ze strony : http://monster-high-girls.tumblr.com

Pisała: Caretta ♥

22 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta seria jest okropnie jaskrawa napzyklad buty i torebecxka draculeury i klacze czy tam pendy venusski :3 ale i tak ladne ;p pozdrawiam

    #-#Marta#-#

    OdpowiedzUsuń
  3. Przegraj w glosowaniu plis! Jestes beznadziejna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak bym chciała,by Catrine DeMew pojawiła się na Allegro!
    Lady Cat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z dwoma anonimkami przede mną, chociaż W KOŃCU jakiś porządny post. Super, wielki postęp.
    SunnyRaya

    OdpowiedzUsuń
  6. no niestety zostało 6 minut w ankiecie a 2 głosy przeważają więc

    PA PA CARETTTA

    OBIECUJE że NIE będe tesknić

    OdpowiedzUsuń
  7. Popieram anonimka wyżej ale ja TYLKO TROCHĘ będę tęsknić

    OdpowiedzUsuń
  8. koniec żegnam cie

    OdpowiedzUsuń
  9. Yeah! Przegralas! Jest jest jest! Papa beznadziejo! Popieram innych co odliczali! NIE BEDE TESKNIC!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja cię uwielbiałam ale nie ma tego złego ci by na dobre nie wyszło prawda ?? teraz możesz założyć własnegi bloga i pisać co chcesz a tamci co pisali że cię nie lubią tylko ci zazdrościli że to ty a nie oni miałaś to szczęście pisać z aleksą i lorrine!!!żegnaj będę tęsknić !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo wyrównane głosy, ledwo 2 przeważyły. No cóż, ,,ludzie przychodzą i odchodzą, ale świat nigdy nie będzie taki sam''
    Pozostaje mi jedynie cię pożegnać.

    OdpowiedzUsuń
  12. I tak ciebie nie lubiłam.Może wezmą kogoś lepszego na twoje miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak możesz tak mówić ?!dziewczyna się starała !!!!!aleksa lorrine weźcie jeszcze raz głosowanie please !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. patrzcie jak nisko Bratz upadly http://25.media.tumblr.com/6ff247969ceb9ca91efcb4742e295c11/tumblr_mh57i3GXI31rlobmko1_1280.jpg to po prostu kopia Create a Monster!

    OdpowiedzUsuń
  15. Orany lalki super ale Caretta szkoda że przeważyłe głosy na nie bo moim zdaniem byłaś super będę tęsknić papa :(

    Howie

    Ps.Caretta miałas super OC...

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaraz się porycze...Tak żałuje, że przegrałaś posłuchaj popros o okres próbny na innym blogu i prześlij w komentarzu linka do niego na pewno zostaniesz redaktorką nastepnego bloga!
    Jolka

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też będę tesknić, ale szczerze mówiąc więcej ucierpiałam pisząc tu niż teraz. :c . Bardzo wam dziękuje że mnie wspieraliście. Ale no cóż nauczyłam się tego iż, marzenia się NIGDY nie spełniają :C Żegnajcie na zawsze...

    OdpowiedzUsuń
  18. Caretto to, że raz przegrałaś w głosowaniu na tak popularnym blogu to nie znaczy, że zawsze ''marzenia się NIGDY nie spełniają''. A co do serii to mam 2 rzeczy do Lali:
    -Brak kłów
    -I po jaką cholerę (sorry za słownictwo) są jej BALERINY na PLAŻĘ?!

    Crystal

    OdpowiedzUsuń
  19. ja sobię kupię jedną

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja kupię sobie Venus.Jest piękna!
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)