środa, 23 stycznia 2013

Szykują się nowe lalki?

To kolejny dzisiejszy post.
Znalazłam zapowiedzi wszystkich nazw serii planowanych w tym roku :

Basic V6
Jak na razie wiadomo tyle, że w skład szóstej odsłony serii Basic będzie wchodziła Pani Dyrektor Głowenia Krewnicka,prawdopodobnie też Spiderlla, Wolny Moe i Niewidzialny Billy (?)

Ghoul's Night Out*
Linia, w której postacie wybierają się na nocne tańce. Pojawia się w niej Lagoona, Spectra i Rochelle.
Dochodzi KOLEJNA seria taneczna.

Color Me Creepy*
W tej serii postacie mają na sobie wielobarwne stroje. Dołączone są do nich również ich zwierzątka, którym zmieniono umaszczenia, kolor łusek itp. W ramach serii zostanie wydana Howleen i Lagoona a prawdopodobnie także Gigi la Genio oraz Twyla Tharp .

Haunt the Casbah*
W tej serii pojawią się trzy postacie - Frankie, Clawdeen i Draculaura. Dziewczyny przebrane są w ozdobne, arabskie stroje. Prawdopodobnie są księżniczkami. Powstały dla filmu "13 Wishes".

Dead Tired 3
W trzeciej już odsłonie serii, wydana zostanie Robecca, Spectra i Lagoona. 
Spectra dorobi się chyba własnego łóżka!

Clasroom 2
W drugiej odsłonie linii, zostaną wydane jak na razie dwa dwupaki. Pierwszy to Abbey i Ross Palony(Home Ick), a drugi - Cleo i Ghoulia (będą zdaje się prezentować Mad Science)

Dance Class 2
W ramach drugiej odsłony serii, zostanie wydana lalka Venus i Abbey (będzie tańczyć taniec ludowy) oraz najprawdopodobniej Clawdeen

Kolekcja I Love Shoes (?):
Ta seria będzie pokazywać miłość Clawdeen i Draculaury do obuwia (?!)

*zaznaczone, to lalki,które już widzieliśmy 
+ Dla fanów Draculaury i Cleo Roller Maze mam dobrą wiadomość:
Jak donoszą portugalskie blogi być może zostaną wydane! 

Na razie to są TYLKO plany,ale zapowiadają się nieźle.
Sądząc po nich chyba najbardziej oczekuje serii Clasroom 2 i zaciekawia mnie również seria DT w trzecim wydaniu.


Opisana była jeszcze m.in. seria Scaris,ale nie chciałam już nią was zanudzać. Wiemy przecież o niej od paru dobrych miesięcy.


PS Kiedy ma się ukazać foto-story?

18 komentarzy:

  1. I love shoes ??? Nie,tym razem Mattel na na serio poszaloło! Wiem,ze to tylko plany,ale kurcze!Jak niby ma wyglądać ,,Miłosc do butow" :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Rochelle:
    Wiem, też się zdziwiłam. Ale skoro było już I Love Fashion, teraz Shoes, a następne będzie może I Love Hats? XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej mnie zaskoczyła ta Robecca, ale się z tego cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd wiesz to o Dance Class 2?
    Jaki taniec będzie tańczyć Venus?
    Potwornie się cieszę, że Abbey będzie tańczy6ć coś ludowego!, pasuje to do jej uroczego, rosyjskiego akcentu (jeśli ktoś oglądał kiedyś odcinki z Abbey po angielsku to wie o czym mowa ;3 ).
    Czy będzie tam też Rochelle? Powinna być skoro umieścili ją w promującym odcinku...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli byście mogły to odpiszcie na mój powyższy komentarz; sorry, że tak wylewnie się ucieszyłam, ale DC to moja ulubiona seria i totalnie interesuję mnie wszystkie up-date'y z nią związane :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć! Naprawdę jest dużo lalek do wyboru! Chciałabym Venus / Abbey z ghouls rule. Jestem w kropce.

    Pamiętam, że kiedyś w komentarzu napisałaś, że będzie nowa zakładka? Chyba z postaciami? Pamiętasz? Chciałam zapytać; czy nad nią pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że Ghouls Night Out jednak wejdzie do sprzedaży, mam chrapkę na Rochelle :D WM

    OdpowiedzUsuń
  9. Aleksa gdzie znalazłaś te informację i jagbyś mogła to wstaw fotki jeśli oczywiście są jakieś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak one wyjdą to do mojej wishlist dołączają Venus DC i Abbey+Ross Classroom 2 :3
    Ale co do I love shoes to przesadzili xd

    OdpowiedzUsuń
  11. spectra power ghouls do kupienia
    http://allegro.pl/monster-high-spectra-power-ghouls-totalna-nowosc-i2970514024.html

    OdpowiedzUsuń
  12. w twoim temacie o catrine demew masz tam wazny koment z likiem

    OdpowiedzUsuń
  13. ja akurat z basica zapoluje na howleen

    OdpowiedzUsuń
  14. ja akurat z basica zapoluje na howleen

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimek co dał jako 5-ty komentarz pod postem:
    1. Z oczywistych źródeł. @ portugalskich blogów i jednej polskiej STRONY.
    2.Jeszcze nie wiadomo co będzie tańczyła Venus. Tłumacz mi tego nie obejmował.
    Weronika:
    Nie mogę powiedzieć mojego źródła, to chyba powinno być oczywiste. A co do fotek - to DOPIERO tylko plany, jeszcze ich nie zrobiono.
    Anonimowy od zakładki:
    Jako zwykła redaktorka nie mogę niestety robić zakładek :( Tylko Lorrka może,ale teraz jest zajęta czymś innym (dotyczy to MH)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja sobie kupię Dyrektor Głowenię Krewnicką.To będzie pierwszy nauczyciel w mojej kolekcji.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy w Polsce będzie seria SCARIS CITY OF FRIGHTS (w sklepach np:smyk itp.)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)