środa, 9 stycznia 2013

Wyniki ósmego magazynu Monster High

Tak jak w temacie. Coraz bardziej podejrzewam, że te konkursy są ustawione...
Monster High 8/2012


Hotel Transylwania
Zestawy z filmu „Hotel Transylwania”

Kinga Weil (Katowice)
Kamila Springer (Poznań)
Laura Jurkowska (Świętochłowice)
Oliwka Dobosiewicz (Sulejówek)
Aleksandra Kowaluk (Lublin)
Gabriela Dąbrowska (Toruń)



Jesienny konkurs

Lalka Monster High
Oliwia Słotwińska (Lublin)
Alicja Sikorska (Witkowo)
Iga Nakoneczna (Sosnowiec)
Lena Kokot (Leszno)
Marta Kotońska (Kłecko)
Anna Tokarz (Zator)

Zestaw kreatywny
Emilia Gańko (Sulejówek)
Martyna Tadajewska (Dąbrowa Górnicza)
Klaudia Zykowska (Gniezno)

Upiorny pamiętnik
Dominika Klag (Kraków)
Julia Katarzyna Margalska (Stawiguda)
Oliwia Swiers (Bytom)
Michalina Kander (Szczecin)

Torba MH
Ola Dwórska (Radziwiłłów)
Natalia Kobiałka (Miechów)

Zestaw kreatywny – pokrowiec na telefon
Zosia Banasik (Siedlec)
Daria Szczygielska (Białystok)
Julia Chyczewska (Olsztyn)

Zestaw szkolny
Amelia Szczepkowska (Janowiec Kościelny)
Edyta Kubiak (Kobierzyce)
Zuzanna Fołda (Trzemeszno)
Zuzanna Bazior (Gdańsk)
Sandra Czerwińska (Osiek)

Film na DVD
Aleksandra Florek (Wrocław)
Maja Żarska (Bytów)

Wygraliście? Czy dalej będziecie brać udziały w konkursach?

9 komentarzy:

  1. wcale nie bo w jednym ja wygrałam :ppp

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mogłabyś mnie powiadamiać o nowych redaktorach? Czemu zawsze ja nigdy nic nie wiem -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha, ok,nic się nie stało. Nie no bo wiesz, trochę głupio,że wszystko było zrobione za moimi plecami. A kto to jest Julia dla cb? Koleżanka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha, czyli nie wygrałaś, więc twierdzisz, że są ustawione XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Do komentarza powyżej: Można tak powiedzieć:p Ale w wydaniu specjalnym wygrałam, bo mi kalendarzyk przysłali:p

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tak twierdzę że są ustawione bo jak był konkurs na narysowanie postaci startowałam ja i moja koleżanka ona rusuje na poziomie pierwszaka a ja na poziomie szesnastolatki a mamy po 11 lat i ona wygrała a ja nie i wygrała lalkę ps nie lubimy się i unikamy się jak ognia a jej ciocia jest zawodową plastyczką więc to jest chyba nie fair

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wygrałam, ale mówi się trudno :) Raczej będę jeszcze startowała i tak na przyszłość czy mogłaś by pisać wyraźniejszym kolorem? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)