wtorek, 15 stycznia 2013

Katalog Mattel'a

Nasza Anna poinformowała mnie o planowanej sprzedaży Monster High w tym roku!
Katalog Mattel mówi bardzo jasno:
Do sprzedaży wkroczy między innymi ,,Scaris''!
Poza tą serią jest jeszcze w planach  lepsza dostępność Picture Day (niestety raczej bez Franki i Operetty),Ghouls Alive,Dance Class,DDG,RM,C-A-M,mebelki i ubranka i szkoła Monster High.

Jeśli któryś z was chciałby poczytać, zapraszam tutaj -------> Katalog

Ja widząc,że nie będę miała kłopotu ze szkołą i Frankie ,,Scaris'', bardzo ich oczekuje w moim domku :)

Bardzo ta ,,zapowiedź'' mi się spodobała. Graficznie wszystko dopięte na ostatni guzik.
Szkoda tylko,że nie podali cen w przybliżeniu.

A wy? Jaką lalkę/mebel upatrzyliście sobie z tego katalogu?

PS.Monster High zaczynają się od 40 strony.

14 komentarzy:

  1. a to jakaś wyprzedasz ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Flora:
    Nie zupełnie, to zapowiedź co możemy niedługo zobaczyć w sklepie i będzie w wielu sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. stary news. Katalog był już w ostatnich dniach zeszłego roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lila:
    A to sorry, nigdzie go nie widziałam, dano mi cynk dopiero dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  6. W Auchanie w Zielone Górze jest już Ghouls Alive ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. w smyku we Wrocławiu jest picture day

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście nie obejdę się bez Rochelle! To moja ulubienica :) WM

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w Bygdoszczy jest już Pictures Day i Ghouls Alive.
    ♥Karolina♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja widziałam na allegro Ghouls Alive.Oraz toaletkę Frankie i szkołe!!!
    Draculove.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodam, że u mnie w sklepach zabawkowych same stare serie, że aż szkoda patrzeć... Chyba Rochelle ze SCOF muszę kupić przez Internet... WM

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi najbardziej się podoba Frankie "Scaris"
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcę mieć Cleo picture day i Jinafire

    OdpowiedzUsuń
  14. Umnie w Gdyni jest już Picture Day, Szkoła i C-A-M :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)