poniedziałek, 28 stycznia 2013

Howleen CMC + moja ciekawostka

Tak jak w temacie.
Od jednej z naszych czytelniczek dowiedziałam się,że Howleen z serii Colour Me Creepy jest już w pudełku! Na razie nie można nic szczególnego powiedzieć o opakowaniu,ale przynajmniej to zdjęcie utwierdza was w tym,że seria na pewno zostanie wydana i już nad nią pracują:
Widać na nim jedynie lalkę,zwierzaka i pamiętnik + tło z opakowania.

Co o niej sądzicie? Chcielibyście tą lalkę? Cieszycie się,że pracują nad tą serią?

Tutaj siostra Clawdeen bardzo mi się podoba. Mam pewne wątpliwości co do Lagoony,ale ,,należy się cieszyć tym co się ma'', a my mamy zdjęcie samej Howleen.

+ zobaczcie na jej sukienkę, chyba znów pożyczyła coś od siostry. Może pamiętacie Clawdeen Shool's Out?
 
Pasek jest tylko odrobinę skrócony na dole, nawet sukienka (kawałek dolny) ma podobne ściągacze oraz wzór.




28 komentarzy:

  1. i wyciongnienta z pudelka http://farm9.staticflickr.com/8080/8422972366_78abe860f6_b.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. oraz kociaczki, widac ze ktos jusz je dosta http://farm9.staticflickr.com/8183/8418720908_68fb78f3d4_b.jpg

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Aleksy.de.nile Przepraszam za to że na blogu ze-swiata-mh.blogspot.com pojawił sie skopiowany wpis ale to pisala moja kuzynka.Już usunęłam ten wpis i jeszcze raz przepraszam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok,jeśli przepraszasz - jasne że wybaczę, no skoro to nie twoja wina to ok. Tylko pilnuj następnym razem kuzynki, bo naprawdę to jest niemiłe kiedy ty się namęczysz a ktoś ci (nawet z błędem) ,,na beszczela'' skopiuje i to bez wiedzy,lub chociaż podania autora. No,ale było minęło :)

      Usuń
  4. Mi się bardziej podoba ta co ja ją mam. Ta to taki lekki nie wypał :/ Ale to tylko moje zdanie :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi bardzo podoba się ta seria,a szczególnie ta lalka.Jest śliczna.Już wyczekuję jej na Allegro!
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  6. hej hej hej przecież na tym zdjęciu umieszczonym w tym poście http://my-monsterhigh.blogspot.com/2013/01/nowe-lalki.html howleen ma inna sukienke

    PODEJRZANE!!!

    cerberkaV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona na tamtym zdjęciu ma wszystko inne! :o Może dlatego, że to był prototyp lub coś :o

      Usuń
    2. Aha, Ola jeszcze jedno. Na blogu monsterhighmania.pinger.pl to zdjęcie jest zkopiowane!!! Radzę się tym zająć!

      Usuń
    3. Jezuu! Kolejni? Ja rozumem że mogą nie mieć ale czy tak trudno jest dopisać (a nawet skopiować) link bloga jako źródło zdjęć, lub podać autora posta? Jak się ludziom AŻ TAK NIE CHCE PISAĆ to po jakiego zakładają blogi?! Jak coś piszą to niech stawiają na siebie, ich blog i powinien być ICH wkład. Ja tam nie mam NIC PRZECIWKO abyście brali zdjęcia z tego bloga, ale musi wam się zachcieć PODPISAĆ że to z naszego. Ile razy będziemy musiały przerabiać TEN SAM temat?! Dosyć, że niektórzy jeszcze przepraszają... Jak ludzie nie szanują CZYJEJŚ PRACY I STARAŃ to mi się w łowie nie mieści!

      Usuń
    4. Ekhem... No to skoro tak ci przeszkadza, że ludzie kopiują informacje od was to wypadało by podawać linki zwrotne od miejsc z których WY wzięłyście zdjęcia? Jakoś nie widzę, żebyście same podpisywały skąd macie zdjęcia (i tłumaczenie o "zagranicznych blogach" nic nie zmienia), więc jesteście zupełnie takie same i też nie szanujecie czyjejś pracy i starań.

      Usuń
    5. Azzure, jak Ci coś KOCHANA nie pasuje to nie musisz na tego bloga w ogóle wchodzić :D

      Usuń
    6. No to niech się dziewczyny nie rzucają, że im "kradną" skoro same robią to na prawo i lewo.

      Usuń
    7. To mam wszystkim podać swoje źródła? To co proponujesz Azz jest śmieszne. Kiedy ja biorę z jakiegoś POLSKIEGO bloga (np. raz z chyba z cerberka) to dałam link że to od niego. Tak trudno?

      Usuń
    8. Azzure Sky (too lazy to log in)29 stycznia 2013 14:27

      Tak, do wszystkiego, bo tak się powinno robić. Inaczej to zwykłe złodziejstwo i zachowujecie się jak hipokrytki, gdy wszczynacie awantury, gdy od was kopiują. Naprawdę tak trudno na końcu napisać "Materiały pochodzą z.." i wstawić link?

      (Ciekawa mentalność - kradzież jest tylko z polskiego bloga a z zagranicznego można kraść zdjęcia aż miło. Tak, KRAŚĆ bo bez podania źródła to zwykła kradzież)

      Usuń
  7. CMC- pierwsza myśl Cutie Marks Crusaders

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh, a swoją drogą to nieźle się nacięłyście - to przerobiona przez fana Howleen a nie lalka od Mattela. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AzzurreSky:
      To jest lalka od Mattela! To jest Howleen Colour Me Creepy! Jak się nie znasz to się nie mądruj-.-"

      Usuń
    2. To nie jest lalka od Mattela. Niejaki clawdeena9 (znanego z youtube z omówień lalek MH) przerobił zwykłą Howleen. Docieńcie moje poświęcenie, że mi się chciało dowodu szukać:

      http://www.flickr.com/photos/clawdwolf9/8422972366/in/photostream

      http://www.flickr.com/photos/clawdwolf9/8424300587/in/photostream

      Trzeba przyznać, że chłopak się postarał, choć jak się człowiek przyjrzy to widać, że to przeróbka - ot, but ma Sashabelli z Bratzillaz.

      Usuń
    3. Masz rację, postarał się i ot bardzo. :3 Chciałam bym żeby ta lalka była w sprzedaży.. :< W drugim linku Clawdeen też jest ładna ;)

      Usuń
    4. Azzure Sky (Too lazy to log in)31 stycznia 2013 12:18

      Prawda? W pierwszej chwili nawet się nie zorientowałam, że to custom. Dopiero te buty wydały mi się podejrzane XD

      Fajnie by było, gdyby już można było ją kupić, bo bardziej mi się podoba sukienka na tej "prawdziwej" Howleen. Z drugiej strony jak się człowiek uprze to może sam sobie zrobić Howleen identyczną z naturalą.

      Usuń
  9. zozolek9 ma racje

    OdpowiedzUsuń
  10. Nauczcie się, że to lalka od Mattela i zobaczcie jej orginalne zdjęcie, do którego link podała cerberkaV -.-"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ta KONKRETNA Howleen to CUSTOM. Tamta jeszcze NIE WYSZŁA i niewiadomo kiedy wyjdzie. Clawdeena przerobił którąś z dostępnych obecnie Howleen tak aby przypomniała tą Color Me Creepy. (Czytanie ze zrozumieniem leży i kwiczy)

      Usuń
    2. No chyba u Ciebie, bo Clawdeena9 to dziewczyna tylko, że to czasami chłopak prowadzi xd A tak wgl to z nie czającymi się nie kłucę szkoda moich nerwów -.-"

      Usuń
  11. spójrz z lewej strony jest urywek czaszki z napisem "Colour my creepy" i widać tylko creepy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zdjęcie jest urwane?(sarkastycznie mówię, a piszę to w nawiasie, bo jak się pisze to tego nie widać xd )

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)