piątek, 20 września 2013

Zapowiedź lalki Głowenii w ToysRus'ach w naszym kraju ;)

Tak jak w temacie :)
Niedługo w naszym kraju będzie dostępna dyrektor Krewnicka razem ze swoim Koszmarem!
Oto zapowiedź:
 

W sumie, jest mi to obojętne. Do najbliższego ToysRus'a mam bardzo daleko...

Cieszycie się,że będziecie niedługo mogli kupić Głowenię w naszym kraju? Macie gdzieś blisko ten sklep,w którym będzie dostępna?


Za info dziękuję : Oceania Blue

PS Zostałam poproszona o małą reklamę dla naszej Mirales. Na jej blogu odbywa się obecnie konkurs,na który zaprasza ;)

6 komentarzy:

  1. Ja tam Głowenii nie potrzebuję, ale fajnie, że wchodzi

    OdpowiedzUsuń
  2. te konkursy co macie są aktualne czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jutro dodam te wyniki mojego... i jadę z nowym ;P

      Usuń
  3. nie mam tego sklepu w mieście:/ ale Głowenia mi nie potrzebna

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam Głowenie i kupiłam ją na allegro.
    NP

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam nie chcę Krewnickiej. Więc to czy będzie w Polsce czy nie, różnicy mi nie robi :P

    Secret Dark Shadow

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)