piątek, 27 września 2013

Nowy numer gazety

Od dzisiaj możemy zakupić kolejne wydanie gazety Monster High.
Na okładce mamy dobrze nam znaną parę: Lagoonę Blue i Gill'a Webber'a w podstawowym stroju, a w tle pasującą kolorystycznie scenerię.


W bieżącym numerze:
  • Upiorni uczniowie  Gillington Webber 
  • Historie z dreszczykiem   Podłe sztuczki 
  • Ostatni ryk mody   Moda jesiennych upiorów 
  • Strasznie fajny pamiętnik Świat Wyczesa 
  • Potworny test  Czy strasznie dbasz o przyrodę? 
  • Monstrualna rozrywka
Prezentem są naklejki na ścianę oraz zawieszki. Co do pierwszego dodatku: nie jestem pewna, czy jest to dobry prezent. Oczywiście, jest to bardzo fajny pomysł, ale jeśli będziemy chcieli je odkleić, mogą być problemy. Tak więc radzę najpierw wypróbować jakąś małą naklejkę z tego zestawu i zobaczyć, czy można ją odkleić, bo inaczej moglibyście mniej niemiłą niespodziankę.
Możliwość zakupu następnego numeru będziemy mieć dopiero 29 października.

Kupiliście już ten numer? Jak go oceniacie?


2 komentarze:

  1. Ja na ściany nie mogę XD Ale na meblach plakaty mam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przed chwilą ją kupiłam. Jest jeszcze papierowa linijka na której jest zdjęcie tik-taków MH.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)