niedziela, 29 września 2013

Jane Boolittle, Clawdia Wolf, Honey Swamp i Slow Moe na E-Bay!

Na e-bay można kupić wszystkie nowo zapowiedziane postacie. Najpierw link do Jane Boolittle:
Kliknij, żeby przejść do strony
Cena lalki, jest rożna, zależy skąd ją zamawiamy. Np, tan na zdjęciu 52, 00 $ więc, około 162 zł- to chyba najniższa cena. Jednak dodając jeszcze koszty przewozu (kilkadziesiąt złotych) wyjdzie dosyć drogo. Ale np, u mnie w Smyku lalki z serii 13 wishes- Haunt The Cabash, kosztują 160 zł, więc nie aż taka różnica.

Pozostałe lalki są w 4-packu. Kosztuje on ponad100 zł (łącznie z przesyłką), a są w nim Clawdia, Moe, Honey i znowu Jane. Można je (i jego) kupić tylko razem :/ Szkoda, ale ogólnie fajnie,że można je gdiześ przedpremierowo dostać:
Mi się z Tych wszystkich postaci najbardziej podoba Honey. A Tobie? Skusisz się na lalki, czy poczekasz aż wejdą do Polski?






7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki, robiony w Pizapie :D

      Usuń
    2. Num, ładny jest, choć ja chyba wolałam stary ;) Ja mój zrobiłam aparatem xD

      Usuń
  2. Jaki stary? Z okien spectry? Bo ten mi do tła pasuje :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lol, napisałam okien xD

    Niezalogowana Upiorna Spectra

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałabym mieć lalkę Clawdię, ale to nie jest możliwe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)