piątek, 20 września 2013

Kubełki nie są upiorne...

 Pamiętacie,jak pokazywałam zapowiedź zabawek MH na dole opakowania od Happy Meal?
Zawiodłam się. ''Zabawki'' zostały już pokazane i są... słabe.


 Zadam jedno(no może dwa),podstawowe pytanie - ,,Kubełki? Serio?!''. Nie wiem co będą one ''robiły'',ale wyglądają jak dla... 2 letnich dzieci do zabawy w piaskownicy.
McDonaldzie! Zawiodłam się!

Co myślicie o zabawkach,które będą dołączane do zestawów Happy Meal? Podobają wam się,czy raczej nie?


Za info dziękuję : Zuzella96

20 komentarzy:

  1. Nie są za fajne. Jedyne, co mi się w nich podoba to wzory :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez się zawiodłam :/ . Wyślałam że to będą figurki czy coś w tym stylu a to ... :/ może być ale myślałam że McDonald się postara .......
    Monsterki i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ktoś 2 razy próbował się zalogować się na moje konto.Za każdym razem z Francji.Przed chwilą odebrałem 3 zgłoszenie o próbie logowania i trochę się boję, co mam robić ,zmiana hasła jak widać nic nie dała. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może we Francji mają twój fun-club i chcą się pod ciebie podszyć bo jesteś ich autorytetem? xD możliwe także, że to jakiś haker i niszczy ludziom konta czy coś tam, ale ja bym wolała wierzyć w to pierwsze :D ale generalnie to skoro ktoś loguje się już któryś raz to jest raczej cienki, gdyby potrafił się włamać to już by to zrobił :>

      Usuń
    2. Jadę do Francji (po raz 2) Chcę zobaczyć funclub.Albo Hakerów.Ten ktoś założył sobie konto z mojego profilu na tym portalu http://disqus.com/follow/ i zmienił pomocniczy numer telefonu.Myślisz że jak usunę pocztę i założę ją od nowa już się nie wkradną ?Oczywiście ze zmienioną literówką albo hasłem.

      Usuń
    3. przyjedziesz i powita cie tłum wrzeszczących osób z wyciągniętymi notesami i długopisami xD konto z profilu to znaczy? nie bardzo rozumiem, nie znam się na tym portalu. z tą pocztą możesz spróbować, chyba nic do stracenia nie masz. myślę, że może podziałać, ale informatyczką nie jestem xd chociaż chyba zacznę zgłębiać tajniki tej sztuki xD a jak by im się udało przejąć to konto to stało by się coś istotnego czy po prostu nie miałbyś konta?

      Usuń
    4. Chociaż w sumie to wkrada się do profilów by pozyskać dane.A jakie mi dane mogą wykraść?Moje konto jest fikcyjne,Skąd mogą wiedzieć że nazywam się Filip Walicki mieszkam w Całowaniu ul 88B że mam brata i... o_0 o cholera sam im teraz powiedziałem.Jestem idiotą (facepalm)

      Usuń
    5. Jest taka miejscowość jak Całowanie? O.o

      Zozolek9 i chyba... Oliwia B. (lub kto inny, nie pamiętam dokładnie) też dostały kiedyś takie wiadomości. Ja osobiście żadnej (i chwała temu ^.^)

      PS Powiedz,kiedy będziesz miał Josh wolną chatę :P Wbijemy na imprezę XDD

      Usuń
    6. z całą pewnością potrzebowali informacji o tym, że masz brata. takich istotnych rzeczy się nie podaje! xD małe to wasze Całowanie skoro nie macie nazw ulic... moja wiocha ma! xd

      Usuń
    7. E tam Sobiekursk 2 razy mniejszy i ma ulice.Aleksa wolna chata jest za 2 tygodnie,zapraszam :) (Jeśli zniszczysz jedną z moich lalek a szczególnie Yasminę z Bratzillaz,Nolee z MyScene(tą z ruchomą twarzą),Rainbow dash z equestria girl albo Gigi i Twylę z 13 wishes jakąś moją mangę szczególnie Dengeki Daisy, lub Gta V to osobiście wykastruje,zamknę w klatce i pozwę o zniszczenie mienia. A i Frankie wartą 110 albo Lalę wartą 300 zabiję TASAKIEM.

      Usuń
  4. No cóż... Chce ten badziew!

    OdpowiedzUsuń
  5. patrzcie ^^ http://www.toysrus.pl/storage/gallery/baner-mh-3-juz-wkrotce.png
    Głowenia Krewnicka już niedługo będzie w Polsce :D

    ~Oceania Blue

    OdpowiedzUsuń
  6. fakt, mogło być coś lepszego... ale co tam, i tak w miarę często bywam w macu, a podobają mi się arty xD

    OdpowiedzUsuń
  7. spoczko ^^

    Zuzella96

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro mają białe (puste) elementy, a za nimi widnieją naklejki - pewnie będzie można samemu je 'dozdobić'. Ale mnie ta 'atrakcja' z pewnością ominie - nie jadam w McDonald'sie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie białe elementy? te w artach? no te to na pewno nie są od wypełniania naklejkami. to taki specjalny efekt. naklejki są chyba tak sobie po prostu. choć ja myślałam, że to pokrywki, ale teraz stwierdzam że to jednak ty dobrze wydedukowałaś o.O

      Usuń
  9. Ehh... jak dla mnie totalna klapa. Też spodziewałam się figurek :) Pozostaje nam nadzieja że chociaż zabawki z Angry Birds będą lepsze :P

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AB to też takie same kubełki. Tylko,że zamiast upiorek jest ptaszek... >.<

      Usuń
    2. No to w takim razie posłużę się swoim nowym tekstem: Trolle Total xD. I czego ja się spodziewałam (facepalm)

      Lady of the Dark

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)