niedziela, 22 września 2013

Nowa Skelita!

Zobaczcie tą oto ''kolorowankę'':
http://31.media.tumblr.com/6c26b5867956d7442fc4b10f3d526dab/tumblr_mtivujnKJM1ra8gmho1_400.jpg 
Jest to podobno Skelita z serii ,,New Screamester'' z której pochodzą też Jinafire i Clawdeen!
Skąd wiem,że jest prawdziwa? 
Ma ona na sobie jedną z nowych par butów (form),które kiedyś pokazywałyśmy!:

http://3.bp.blogspot.com/-dG8B30gIcZU/Ugc2Ii8na9I/AAAAAAAAEo4/UJkpy7gzzuc/s1600/1.jpg

Jak dla mnie kościotrupka jest tutaj bardzo ładna i z niecierpliwością czekam na kolorową wersję jej arta oraz oczywiście na jej lalkę :)

Podoba wam się Skelita? Co o niej myślicie? 


15 komentarzy:

  1. Ładniejsza niż w basic. Moim zdaniem oczywiście :)

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm... Deen i Jin wyszły lepiej, wolę Skelitę Basic, którą mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. To zapewne z Art Class
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  4. New Scramester? może jestem dziwna, ale ja nie noszę wazonu do szkoły xD. Deen i Jina miały książki, więc pasowało. a skąd wiecie, że to właśnie z tej serii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pisało,że podobno. Poza tym, ja raz nosiłam bo było zadanie z biologii ;3 jakos sie mi to klei xd

      Usuń
    2. haha, to wszystko wyjaśnia :D

      Usuń
  5. Według mnie ma za dużo tych całych zdobień. Ogólnie, zbyt słodka, a poza tym dół od spódnicy w porównaniu z całą resztą jest strasznie zwyczajny. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze że w stroju Skelity jest coś "zwykłego,, moim zdaniem gdyby na spódnicy byłyby jakieś zdobienia Strój byłby zbyt "pstrokaty,, za dużo byłoby tego wszystkiego :)

      Lady of the Dark

      Usuń
    2. tan na pewno jest jakiś wzór, tylko w kolorowance go usunęli. fakt, Skelita dle mnie też jest za słodka, ale jej lalka jest genialna, te wszystkie kościaste części *-*. to jedyna taka chyba lalka.

      Usuń
    3. Tak, na 99% usunęli. W kolorowance Frankie też nie było kratek o ile pamiętam.

      Usuń
    4. Tak, usuneli. Były tam te czaszkowe kwiaty w różnych kolorach.

      Usuń
  6. moim zdaniem Skelita jest w basic ładna i w tej seri też ale jak mam ją zobaczyła zacytuje : COZA OCHYCTWO! NIE BĘDZIESZ TEGO KUPOWAĆ INE LALKI SĄ LEPSZE A TO JEST OCHYDNE TO NAWET NE PRZYPOMINA DZIEWCZYNY!.
    XD a mi się Skelita podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby ona wykonywała wszystkie formy jakie trzeba było zrobić do części Skelity to już by nie marudziła.

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)