sobota, 28 września 2013

Nowe pozy Abbey, Ghouli i Lali

Pojawiły się nowe pozy 3 upiorek. Bez obijania w bawełnę:

Abbey: W tej pozie wygląda zadziornie i seksownie, a także na pewną siebie. Jednak... wiem, że to kreskówka, ale tylna noga wydaje się krzywa aż za bardzo, choć nawet nieźle to wygląda.


Ghoulia: Wygląda tak luzacko. Bardzo mi się ten art podoba.


Draculaura: Wygląda na zachwyconą czymś, i robi to na swój uroczy sposób. Słodziutka i niewinna, jak to ona, więc ten art też mi się podoba.


Art'y zostały opublikowane w prawdopodobnie portugalskiej gazetce MH. Jestem z nich zadowolona, nawet z tej krzywonogiej Abbey :D

Podobają wam się nowe pozy? która najbardziej?

Przepraszam, że zawaliłam start. Szczególnie Dylę, za moje przeoczenie.


EDIT:
Podobno pozy są jednak stare... i znowu zawaliłam. Ale skoro inni pisali o nich w komentarzach, to znaczy, że ich nie znają, więc chyba mogą zostać. jak nie, to Lorr albo All usuną (po raz kolejny, rany :<). Na swoje usprawiedliwienie powiem, że Portugalczycy twierdzili, że są nowe :D. Ja ich w każdym razie nie widziałam.


10 komentarzy:

  1. To ja Ciebie powinnam przepraszać...
    A co do póz- Abbey najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, kotek, nie pyskuj, ja cie przepraszam i koniec :D. I świetnie opisałaś obrazek. A w tych krzywych nogach Abbey faktycznie coś jest :3

      Usuń
    2. Thankę ^^
      My chyba mamy podobne źródła, bo te pozy też już widziałam O.o

      Usuń
    3. ja widziałam okładkę :D Tylko jedna jest po portugalsku a jedna po angielsku. Portugalczykom lepiej wyszła :)

      Usuń
    4. Widzę że nie tylko ja nie śpię po nocach :P

      Usuń
    5. No bo po co komu sen? W sensie w weekend, w tygodniu baaardzo go potrzebujemy :D

      Usuń
  2. Jezeli inne blogi tez je dodaja i twierdza ze sa nowe to znaczy ze duza ilosc osob ich nie widziala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No racja, bo np. ja już je ściągałam na komputer xD
      Ale teraz to przed opublikowaniem posta trylion razy odsiwerzam stronę z postami, żeby znowu sie nie powtórzyło....

      Usuń
  3. gdzieś chyba juz widziałam tą pozę Draculaury ona ma wsumie podobne pozy

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)