sobota, 28 września 2013

Weberella

Mieliśmy okazję zobaczyć zapowiedź ubieranki Wydowny Spider jako Webarelli. StarSue jednak trochę się pospieszyło i już dodało filmik, jak będzie wyglądać ubieranka, a ponadto ich przykładowy ubiór dla tej postaci. Dodatkowo dodano datę, kiedy będziemy mogli ubrać Wydownę: 30 września, czyli poniedziałek.


A tutaj, jak SS ubrało Weberellę (za informację dotyczącą zdjęcia dziękuję Rozali Razil)


Powyższe zapowiedzi przybliżyły nam trochę ubierankę, jednak jak zostanie dodana, nie będziemy mieli już takiej wielkiej niespodzianki.

Nie możecie doczekać się poniedziałku?

 

25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Przepraszam. Wtedy się po prostu wnerwiłam jak Dyla powiedziała (to znaczy tak to zrozumiałam), że to wszystko to wina Vii. Po prostu uważam, że każda strona popełniła jakiś błąd. Proszę nie zrozum mnie źle. Wybaczysz?

      Usuń
    2. Dobrze! Po prostu mnie nerwy poniosły jak każdego. Uff, kamień spadł mi z serca. :)

      Usuń
    3. Ja? Kiedy? Gdzie? Nie przypominam sobie.

      Usuń
    4. No wtedy jak pisałaś na Pizapowym Szaleństwie, że Vii niepotrzebnie wybuchła czy coś. Dokładnie nie pamiętam.

      Usuń
    5. Nie, nie, ja pisałam, że nie chcę się z nikim kłócić itp. Też tego tak dokładnie nie pamiętam, ale nie chodziło mi o to, że to jej wina, tylko że po prostu wybuchła, czemu raczej nie zaprzeczysz, nie? ;P

      Usuń
    6. No możliwe, że było tak jak mówisz. Ja nawet czasem nie pamiętam co poprzednoiego dnia robiłam. :P Ale to rzadko. No nie zaprzecze. To jej wybuchnięcie było wielkie. Po prostu wtedy miałam zły dzień i napisałam to co napisałam. Wolę już zapomnieć o tej całej kłótni. Zwłaszcza, że konto Vii nie żyje to po to drążyć?

      Usuń
    7. Uhhh... przebaczanki mnie ominęły XD

      Usuń
    8. No ja nie wiem, ja tylko odpowiadałam :D

      (mam nowy avatar ^^)

      Usuń
    9. No niestety Ally. Od teraz nikt nie pisze imienia Violetty, by bez potrzeby nie denerwować Lorr i All.

      Usuń
    10. A co właśnie zrobiłaś? ^^

      Usuń
  2. serio czy wyniki musza byc o 19 nie moga o 18 ? albo 17 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że chciałabyś/chciałbyś, aby wyniki były wcześniej, jednak to by było niesprawiedliwe. A, i możliwe, że źle przeczytałeś/łaś, bo wyniki mają być jutro, a do 19.00 trwa zgłaszanie się na redaktora.

      Usuń
  3. nie mogłyby pojawić się bo zakończeniu głosowania ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głosowanie w ankiecie już się zakończyło, jeśli o to Ci chodzi. A co do wyników: musimy z Aleksą spokojnie wybrać dwie osoby, które będą pisać na okresie próbnym. Jest to dla nas dość ważna decyzja i chciałybyśmy wybrać ją jak najtrafniej.

      Usuń
    2. ale jutro rano beda wyniki !>?

      Usuń
  4. To nie mozecie zrobic tak aby zgloszenia trwaly d. 17 a wyniki beda o 19 ?

    OdpowiedzUsuń
  5. To najwyzej o 20 dajcie wyniki plosss

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)