środa, 25 września 2013

Catty Noir w Polsce

Grupa Monster High dodała nowe zdjęcie wraz z opisem, dzięki któremu dowiadujemy się, że lalka Catty Noir już w listopadzie będzie dostępna w sklepach Tesco. Jest to moim zdaniem pewnego rodzaju ''odszkodowanie'' za to, że w piątek trzynastego nie mieliśmy okazji zakupić tejże lalki, na którą niektórzy przygotowywali się dość długo.


Wspomniałam również o zdjęciu, tak więc oto ono:


Osobiście nie będę kupowała tej lalki, jednak sama świadomość, że będzie dostępna w Polsce, jest dla mnie wystarczająca.

Czy cieszycie się z tego, że Catty będzie dostępna w Polsce? Szykujecie się na jej zakup?

Za informację dziękuję Dreamer.

13 komentarzy:

  1. Ja tam bym chciała... :P Polubiłam Catty bardzo :33

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy im ni wybaczę braku Catty w piątek trzynastego...

    Dyla

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z niecierpliwością. Mam niedaleko do Tesco, więc będę jej wypatrywała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że Catty dopiero w listopadzie, ponieważ nastawiłam się na piątek 13-tego :P Ale skoro będzie w tesco, to wpadnę tam uzbrojona w lornetkę i forsę xD

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż nie trzeba będzie czekać do listopada ;))

      Usuń
  5. Akurat w listopadzie mam urodziny!!! Ale mi się trafiło...ciekawe którego będzie

    OdpowiedzUsuń
  6. eh jak ja bym ją chciała mieć, ale w Jarocinie tesco nie mamy :/

    Zuzella96

    OdpowiedzUsuń
  7. No w końcu! jej pudełko jest tak wspaniałe, że muszę kupić tą lalkę :D no i uwielbiam piosenkę którą śpiewa (no może nie ona tylko Madison, ale wiadomo o co chodzi xd)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja głupia ją od dziadków dostanę pod choinkę O.o
    Będę polowała na GiGi i Howleen w Tesco *u*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)